Witam.
Wczoraj wracając na autostradzie zauważyłem, że przy puszczeniu pedału gazu miga mi i gaśnie po sekundzie marchewka....czym to może być spodowowane??potencjometr niedomaga??
To jest widok strony w wersji do druku
Witam.
Wczoraj wracając na autostradzie zauważyłem, że przy puszczeniu pedału gazu miga mi i gaśnie po sekundzie marchewka....czym to może być spodowowane??potencjometr niedomaga??
Podłącz się pod kompa i zobacz co za błędy zostały zarejestrowane. Może to być wina potencjometru.
Ostatnim razem jak mnie podpinali w ASO i stale mi sie niemal świecila marchew wyskoczyło, że komp jest uszkodzony ale wymienilem elektrozawór ustawilem rozrząd(był przestawiony) i marchew zgasła a turbo dalej wariuje i odpuszcza po wcisnieciu sprzegla ale marchewki nie było do wczoraj.... :sciana:
Nie koniecznie do ASO, nie macie tam innego gościa który diagnozuje?. Zauważyłeś jakieś spadki mocy? inne przypadłości?
nic poza tym, że to turbo jak sie "zacinało" tak się zacina ale tylko ta marchew migajaca jak odpuszczam gaz.... a ja sam chyba kupie wtyki i będę sobie sam diagnozował bo to kosztuje w sumie grosze a w Opolu znaleźć kogoś z końcówkami do fiata co sztuka
ja ma kabel za 49 zł i możesz nim diagnozować wszystko od abs przez poduchy i skończywszy na ECU. Turbo się zacina bo może już łopatki siadły.
http://allegro.pl/interfejs-fiat-alf...428880621.html
Turbo śmiga tzn nacisniesz sprzęgło spada na 1000 obr, i znow jest. A wtyk jest pod maską??
u mnie w Bytomiu praktycznie zaden warsztat sie nie polączył z 2.4TD zawsze wysylali mnie do aso nawet kolega INTER z forum autokacik.pl probował na spocie i niestety nie udało mu sie połączyc :( a chłopak ma wiedze i całą skrzynie kabelkow do kompa i pierwszy raz polegl przy kompie w 2.4 TD :(Cytat:
Napisał tobek85
tak się zastanawiam czy właśnie nie trzeba u Was podłączyć jeszcze się pod akumulator, pisałem do kolegi tobek85, żeby napisał do sprzedawcy. Jeśli chodzi o problemy z waszym silnikiem to fakt, jest z nim problem.
właśnie wróciłem od faceta co mnie podłączął i..dupa...przez ta 3 pinową wtyczke co jest pod maską nie ma bata nie dalo rady sie polaczyc przez nic ani ABS ani centralny ani silnik:/ i właśnie mam pytanko. Czy 2,4 td z 1996 jest gdzieś obd2?? albo gdzie można namierzyć bezpośrednio komputer żeby pomijając wiązke od razu do niego się wpiąć??
tobek85, co koleś miał za kompa? Wczoraj podłączałem Maree tyle że 1.6 16V i bez problemu poszło.
egzaminera miał i jeszcze jakimś innym próbował i nie dało rady
nie bo to było w nowszych wersjach zaraz pod bezpiecznikami. Skoro miał egzaminera i nie dał rady to ja rozkładam ręce.Cytat:
Napisał tobek85
A pod dobrą kostke się podpinał? Bo u znajomego były 2 kostki "diagnostyczne" Jedna czerwona, druga taka zielono żółta, i to właśnie ta druga była diagnostyczna i była wpięta w zaślepkę na środku ściany grodziowej.
tutaj jest tylko jedna diagnostyczna z tego co widzialem nie ma zadnej innej wiec na bank sie dobrze wpinal. A ktos wie gdzie mozna namierzyc centralke?? bo chce sie podpiac bezposrednio do niej
U niego komputer był tak jakby pod akumulatorem od strony silnika, nie wiem jak będzie w 2.4 TD.
dzieki za info bede musial i tam zajrzeć bo mi sie zdawalo,ze gdzies w okolicach schowka od srodka...
Wiesz, nie mam pojęcia gdzie będzie w Twoim 2.4 . W tamtym 1.6 na 100% jest tam, bo sczytywałem z niego kod sterownika.
Niestety tylko aso fiata posiada odpowiedni komp do podpiecia sie pod Nasze kompy w 2.4 TD z tego co mi wiadomo ten euroscan fiata jest bardzo drogi kolo 16tys zl i praktycznie jest w serwisach aso fiata :sciana: w piatek sie wybieram na kompa to mniej wiecej bede wiedział ile taka zabawa kosztuje :badgrin:Cytat:
Napisał tobek85
ja już byłem w ASO i nie mogli się podpiąć impreza podpięcia do kompa w aso w OPolu 100zl kosztuje. Później innym egzaminerem mnie podpinał facet i też nie mógł się wpiąć. Dlatgeo będę chciał się wpiąć nie po wiązce ale bezpośrednio do kompa i szukam jego położenia.