To jest widok strony w wersji do druku
-
Nie wyłacza się radio.
Po odłączeniu akumulatora w celu zlutowania kabelków od poduszek powietrznych problem pozostał ale podejrzewam że muszę go wykasować z kompa a do tego radio już się nie wyłącza po zgaszeniu silnika ani nie włącza:(I nie mam zielonego pojęcia jak zrobić żeby znowu włączało i wyłączało się przy odpalaniu i gaszeniu silnika...
-
-
porcik, błąd poduszki kasuje się tylko po podłączeniu pod kompa.
-
seth67, on się sam kasuje jak usterka się naprawi - u mnie tak było
-
BS, błąd poduszek z konsoli znikną?? tak sam?? ciekawe
-
-
no dziwne trochę ale skoro tak mówisz
-
W zasadzie to jak mi rozłączało poduszki to nie jeździłem za każdym razem kasować błąd tylko sama kontrolka gasła...Gdybym nie miał tego błędu i zlutował kable to rozumiem że nie muszę błędu kasować ale jeśli błąd był i zlutowałem kable to może on zostać i należy go skasować.
A co w momencie jeśli skasuje błąd a on znowu się pojawi??
Lutować kable w bagażniku od poduszek??
-
porcik, albo powyjmować kable przeczyścić wtyki i ładnie powkładać z powrotem - WD40 i ogień - może przejdzie :)
-
Cytat:
Napisał seth67
no dziwne trochę ale skoro tak mówisz
u mnie tez tak było. Stilo ma autodiagnostyke i wszelkie błędy tego typu znikają po naproawieniu. ale np jak robiłem ABS to mi znikł po wykasowaniu. także roznie to z nim bywa:D
co do tych kabli w bagażniku to lepiej kupic jakis spray to elektrycznych złączy niz WD40 :D
-
WD40 nie nadaję się do takich rzeczy, lepiej już jakiś KONTAKT
-
lukq, dobrze mowi kontaktol jest najlepszy do styków gdyż trawi śniedź.
a co do tych błędów to czytałem że przy poluzowanych kościach zdaża się że sama kontrolka znika ale jakoś nie wierze że gdyby wystrzeliła i po wsadzeniu nowej błąd by znikną. po to są programy w ASO do kasowania błędów żeby je kasować. ale kłócić się nie będę skoro użytkownicy twierdzą inaczej.
-
Cytat:
Napisał seth67
lukq, dobrze mowi kontaktol jest najlepszy do styków gdyż trawi śniedź.
a co do tych błędów to czytałem że przy poluzowanych kościach zdaża się że sama kontrolka znika ale jakoś nie wierze że gdyby wystrzeliła i po wsadzeniu nowej błąd by znikną. po to są programy w ASO do kasowania błędów żeby je kasować. ale kłócić się nie będę skoro użytkownicy twierdzą inaczej.
jak usterka zostanie usunięta(bądź nastąpi cudowna samonaprawa) :idea: to błąd znika i nie świeci żadna kontrolka :!: informacja że była jakaś anomalia zostaje zapisana w pamięci i nie ważne czy poduszka czy abs bądź wspomaganie(przeważnie zapalają się podczas odpalania na słabym aku) :roll: , a propos wystrzelenia poduszki to 1- wymieniasz na nową 2-wymienasz czujnik uderzeniowy ,3- jeżeli jest potrzeba wymieniasz pas z pironapinaczem wszystko to musisz zgrać z siecią can i do tych czynności jak najbardziej potrzebny jest serwis
-
Cudowne naprawianie się miało miejsce jak była kostka i raczej na 99% była to kostka pod fotelem pasażera bo wywalał błąd jak się przesunęło fotel.Teraz kostkę zastąpiło zlutowanie kabli na stałe dzisiaj podjadę na komputer i skasuje błąd zobaczymy co się będzie działo.Wystrzelić nie powinna póki co nie wystrzeliła hehe
-
jaro190, przykład z wystrzeloną poduszką był tylko poglądowy i dotyczył tego że nie chce mi się wierzyć w samouleczalność komputera i jego samoczynne kasowanie błędów. ale może faktycznie przy luźnych kostkach ma to miejsce skoro tak mówią posiadacze stilonów.
porcik, a co do lutowania na stałe to nie wiem czy to dobre rozwiązanie chcąc wyciągnąć fotel znów będziesz musiał to ciąć i lutować co zabierze trochę czasu ale biorąc pod uwagę jak czeto pojawia się kłopot z tymi poduchami to chyba dla Fiata to rozwiązanie kości nie bardzo wyszło.
-
[b]po usunięciu usterki [/b] błąd na tablicy rozdzielczej nie będzie wyświetlana informacja że była jakaś usterka, będzie zanotowana (zapisana )w pamięci komputera ecu ,po podłączeniu się kablem do komputera odczytamy że miały kiedyś miejsce anomalie w jakimś tam obwodzie (poduszki abs żarówki itp)nie wierząc w samo "uzdrowienie" wyjmij jedną żarówkę z tylniej lampy i odpal samochód na desce pojawi się konkretny komunikat, następnie wsadź żarówkę z powrotem - czy komunikat dalej będzie wyświetlany? i czy trzeba jechać do aso na "usunięcie usterki", to samo z poduszkami u mnie co jakiś czas wywalało błąd w zeszłym tygodniu postanowiłem zrobić z tym porządek , obciołem wtyczki pod fotelami i przerobiłem na zwykłe wsuwki całość zaizolowałem folią termokurczliwą i wszystko jest cacy robiłem to nawet bez odkęcania aku przy wyłączonym zapłonie ,po przekręceniu kluczyka żadne błędy się nie pokazały, ale żeby usunąć z pamięci ecu informację o nich podpiołem się kompem i wykasowałem z rejestru, taka informacja zostaje zapisana nawet jeżeli odepniecie i spowrotem podepniecie bez odpalania silnika przepływke, egr, overbost
a jeżeli ktoś nie chce skorzystać z porad umieszczanych na forum to proszę o niewypowiadanie się na dany temat i odsyłam do ASO tam na pewno wszystko wyjaśnią- oczywiście przy kasie
i na koniec proszę aby nikt się nie urażał gdyż nie mam zamiaru kogoś obrażać tudzież upokażać :roll:
-
jaro190, żarówka co innego niż poduszka więc się nie unoś. ja robiąc trochę w tych sprawach nie spotkałem się nigdy w samouleczanie błędu z deski i dlatego napisałem
Cytat:
Napisał seth67
ale może faktycznie przy luźnych kostkach ma to miejsce skoro tak mówią posiadacze stilonów.
więc nie denerwuj się.
-
wcale się nie denerwuje tylko wiem jak jest w stilo i pozostałych fiatach po 2000r :D
-
Problem z radiem i poduszką powietrzną już rozwiązany ale zaobserwowałem kolejną dziwną rzecz...mianowicie jak otwieram auto pilotem to otwierają się tylko drzwi kierowcy.Drzwi pasażera muszę otworzyć guzikiem pod sterowaniem szybami.Z tej sytuacji wnioskuję że się po prostu rozkodował kluczyk czy też jest jakaś magiczna opcja w ustawieniach komputera?
-
zobacz czy nie masz włączonej jakiejś blokady rodzicielskiej choć nie powinna ona działać w tym przypadku ale to z tym różnie bywa. a z kluczyka działa normalnie??