Czy w tipo mamy coś takiego jak na filmie? Pytam bo włączyłem to dziś alfa z not enabled na enabled i zastanawiam się czy to u nas działa?
https://youtu.be/x2uUFitNY5I
To jest widok strony w wersji do druku
Czy w tipo mamy coś takiego jak na filmie? Pytam bo włączyłem to dziś alfa z not enabled na enabled i zastanawiam się czy to u nas działa?
https://youtu.be/x2uUFitNY5I
Tak u mnie działa, ale przy mocnym hamowaniu awaryjnym.
W Tipo stopy nie wiem czy mrugają ale przy nagłym hamowaniu, migają awaryjne chyba z pięć razy. I nie trzeba nic włączac przez alfe obd
Pytam bo w alfie jest tylko taka opcja która wg nazwy odpowiada takiemu zachowaniu auta ale u mnie była wyłączona więc ją włączyłem. Będzie okazja wytestuje.
Może alfa inaczej przeczytała, jak teraz zmieniłeś to rzeczywiście sprawdź (ale musisz mocno depnąć). ,Tipo mieć - ma tą opcję. Przynajmniej u mnie raz włączyło się w krytycznej sytuacji.
Softy pokazują jako wyłączone:!:, co nie jest prawdą:!: Nie wiem po co w tym temacie grzebiecie - ta funkcjonalność jest włączona w fabryce:!: Identycznie jest z grzanymi lustrami, są jako wyłączone, a jak wiadomo są załączane wraz z tylną szybą, więc po co ta opcja?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Nie z 5 razy, a do zatrzymania auta i do momentu puszczenia hamulca, lub osłabienia siły hamowania.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Mocne depnięcie jest połową sukcesu, trzeba zrobić to gwałtownie i rzeczywiście najmocniej jak się da, a i automat dociskający jeszcze pomoże, żeby uzyskać odpowiednie przyspieszenie hamujące (wartości nie pamiętam).
Potwierdzam działa i jest pomocne. W niektorych autach np. oplach szybko pulsują światła stopu.
Jutro sprawdzę czy działa. Dzięki za wypowiedzi. Mam tylko nadzieję że paradoksalnie zmieniając z wył na wł niczego nie namieszałem.
W hyundaiu którego posiadałem, mocne naciśnięcie hebla po wyżej 60km/godz powodowało odpalenie świateł awaryjnych. Można je było potem wyłączyć przyciskiem, lub rozpędzając auto po wyżej 40km/godz... wtedy same się wyłączały...
Rano sprawdziłem, rozpędziłem się do około 80 i hebel w podłogę, poślizg na lodzie, zero reakcji. Później powtórka na odśnieżonej drodze i też zero reakcji. Nic nie zmieniałem także testowałem na wł opcji z tytułu. Spróbuję dziś przywrócić proxy sprzed wczorajszych zmian i powtórzę.
Przywróciłem proxy sprzed zmiany także na tej pozycji mam no enabled. Swoją drogą to czy Ci którzy zaobserwowali naocznie działanie takiego systemu mają możliwość sprawdzić czy mają tą pozycję wł czy wył w alfie?
Sprawdz na drodze bez sniegu, lodu itp zeby hamowanie bylo skuteczne
Człowiek jednak hamuje inaczej jak nie chce w coś pierd..lnąć a inaczej jak coś testuje ;-). Czasami nagle hamowałem bo coś się na drodze zadziało ale bez jakichś mega opóźnień (czy jak napisał Krówka przyspieszeń wstecznych :-). I kierunki się zapalały. Innym razem intencjonalnie chciałem ostro zahamować i nic takiego się nie działo. Też jest tu kwestia szybkości narastania ciśnienia w układzie hamulcowym.
Zostawiam jak było czyli wyłączone. Czas pokaże czy to zaobserwuje, obym nie musiał. Thx
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
jak nie zapomnę to sprawdzę... u mnie już kilka razy zadziałało... :lol:
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Na śniegu też działa... uwierzcie... :lol: z drugiej strony całkiem dobrze hamuje to Tipo... i wcale nie musi być gorąco, żeby się spocić....:lol:
Działa i załącza się przy ostrym hamowaniu ..... zadziałało już kilka razy.