To jest widok strony w wersji do druku
To jest widok strony w wersji do druku
Przejdź do pełnego widoku tematu
Pomoc w ocenie -
Pomoc w ocenie
Witam, zastanawiam się, nad zakupem tipo lounge - https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-t...-ID6BOPB3.html
Generalnie cena jest bardzo przystępna, to samo wyposażenie no i silnik fajny, podobno 1.6 są dobrze udane i mało awaryjne - proszę o opinie, tylko mankament, to jest samochód od „handlarza” przebieg to 8tys. Czy zakup takiego samochodu od handlarza ma sens? Czy może jednak zejść z wersji i kulić samochód w salonie?
-
Porównaj sobie ceny takich wersji w DE. Całe i wartościowe samochody w DE są droższe niż w PL. Oglądałem jedno Tipo od handlarza, przez telefon się zapierał ze tylko zderzak był robiony. Na miejscu wyszło że lampy popękane uchwyty mają i oba błotniki malowane. Ja generalnie szukałem używki wśród aut od I właściciela, niestety nie raz trzeba trochę poczekać lub też cena jest wysoka.
-
Wydawało mi się, że lounge w standardzie miał z przodu LED a w środku 7" radio
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
Ok dzięki za cenne informacje :) przymierzam się do zakupy, cena około 50tys, wolałbym samochód z salonu, gwarancja itp i jednak to ja wyjeżdżam nim z salonu. Wersje 95’cio konne nie wiem jak się sprawują, interesowałaby mnie wersja 110-120 konna. Myślicie, ze uda się dorwać taka wersje? Dzisiaj miałem już jedna wypatrzona, lecz szybko poszła :)
-
Jutro masz noc cudów we Fiacie. Przejdź się do salonu niechaj coś wyszukają dla Ciebie z ładnym rabatem
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
Pomijając fakt że może być złożony z dwóch bo handlarze mają to w zwyczaju to wziąłbym kogoś z alfaobd czy MES i zbadał ten przebieg.
-
Beka.
https://fiatklubpolska.pl/tipo-531/z...10/#post369948
Dokładnie taka sama sytuacja. 2 letnie auto. Przebieg znikomy. Dealer puszcza gruz z jakąś "ciekawą historią" (szkoda lub kukułka serwisowa) - kto normalny zostawia u dealera w rozliczeniu dobre auto (wiadomo jak wygląda zostawienie auta u dealera do rozliczenia - kompletnie nie opłacalne w 99% przypadków) w miare świeże auto? :D
Tutaj import - wiadomo, że po przygodzie bo całych nie opłaca się sprowadzać "zwykłych aut". A w tamtym temacie nikt nie zauważył, że coś jest nie halo i nie zasugerował żeby sprawdzić po VIN historię szkód, serwisową i dać zarobić rzeczoznawcy :D
Cytat:
Napisał
Szary83
Wydawało mi się, że lounge w standardzie miał z przodu LED a w środku 7" radio
To Je Panie Sedan... Luksuuuusuuffff z HB i SW nie uświadczysz. W żadnej wersji wyposażenia na rynku PL tabletu i ledów nie uświadczysz - no chyba, że żarówki w kabinie wymienisz:D
-
W 2018 można było do sedana zamówić uc7 i był tablet. Widziałem na własne oczy w salonie takiego sedana, czekał na odbiór...
-
W sumie całkiem przyjemny sedan, rocznik 2017, więc jeśli pierwsza rejestracja była zrobiona później niż czerwiec 2017, to auto powinno mieć gwarancję. Poproś o vin, sprawdź to, oraz po vin jakie ma wyposażenie. Po drugie zapytaj o poprzedni dowód rejestracyjny i powód wyrejestrowania auta za granicą. Jeśli pojazd miał szkodę, co jest bardzo prawdopodobne, poproś o foty auta sprzed naprawy. A gdy zdecydujesz się na oględziny auta, jedź na serwis autoryzowany, niech podepna auto do kompa,, wezmą na podnośnik oblukają. Nikt nie jest jasnowidzem. Wydatek 200 zł to nie pieniądze, a fachowe oko oceni ile jest warte to auto.
Wysłane z mojego S2 przy użyciu Tapatalka
-
Albo jeśli nie masz nic przeciwko dieslom, to warto sprawdzić tego tłusciutkiego tipo ze Szwajcarii.
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-t...-ID6BRYBG.html
Jeśli ma książkę serwisowa, to auto powinno mieć szwajcarska gwarancję na 3 lata. Sprawdzisz to po vin. Do pełni szczęścia w nim brakuje tylko prawdziwej skóry z plastikowej świni :D z tego co widzę auto ma też max pakiet bezpieczeństwa więc przy zakupie warto sprawdzić działanie aktywnego tempomatu i w ogóle działania radaru. Skrzynie biegów ma najlepszą jaką montowano do Tipo. Jeśli auto było w edycji Szwajcarskiej i pakietem wyposażenia na Włochy, to nie powinno sprawiać kłopotów :)
Wysłane z mojego S2 przy użyciu Tapatalka
-
Cytat:
Napisał
Chipo
Skrzynie biegów ma najlepszą jaką montowano do Tipo
Że ten wynalazek magnetti Marelli o którym jeszcze w sumie nic nie wiadomo? Czemu "najlepszy"? W czym jest lepszy od automatu z 1,6? Że jest więcej do rozsypania i zerowe zaplecze serwisowe?
-
Nic nie wiadomo o skrzyni DDCT, która jest montowana od 9 lat w Fiatach? :D bo może jest mniej zawodna od innych, bo mniej fiacik pali ? :D ta sama skrzynia montowana jest również w Alfach pod nazwą TCT.
-
Cytat:
Napisał
Chipo
Nic nie wiadomo o skrzyni DDCT, która jest montowana od 9 lat w Fiatach? :D bo może jest mniej zawodna od innych, bo mniej fiacik pali ? :D
No tak, jedną z nich jest FPT C635 DDCT, o której rzeczywiście "nic nie wiadomo" ;-) Tak, ta sama, tyle że zautomatyzowana, C635.
-
Cytat:
Napisał
krowka1978
No tak, jedną z nich jest FPT C635 DDCT, o której rzeczywiście "nic nie wiadomo" ;-) Tak, ta sama, tyle że zautomatyzowana, C635.
Ja patrzę na auto pod kątem przyjemności z jazdy, a Tipo z tym właśnie automatem, za każdym razem przy ruszaniu spod świateł, wywołuje u mnie uśmiech na twarzy i choć to tylko Tipo, to nie mam żadnych kompleksów podczas jazdy w stosunku do prowadzących fury za dużo grubsze pieniądze :D
-
Cytat:
Napisał
krowka1978
No tak, jedną z nich jest FPT C635 DDCT, o której rzeczywiście "nic nie wiadomo" Tak, ta sama, tyle że zautomatyzowana, C635.
Cieszę się, że Ciebie tutaj widzę. Będzie konstruktywna dyskusja w końcu.
Tyle, że w Tipo jest świeża produkcja fpt c725. Wiem, bo mi na siłę prawie że wpychali takiego jak brałem swojego. Dwusprzęglowa. Sucha.
Temat "komfortu" jazdy po mieście autem z dwusprzęglowym automatem przemilcze z grzeczności. Zabolało mnie jak kolega wyżej napisał "najlepszy". Dla Kowalskiego który nie upala i chce tanie w eksploatacji auto (Tipo) dużo lepszy jest (pod każdym względem) jest klasyczny automat z 1,6.
-
Cytat:
Napisał
FiatPrime
.
Temat "komfortu" jazdy po mieście autem z dwusprzęglowym automatem przemilcze z grzeczności. Zabolało mnie jak kolega wyżej napisał "najlepszy". Dla Kowalskiego który nie upala i chce tanie w eksploatacji auto (Tipo) dużo lepszy jest (pod każdym względem) jest klasyczny automat z 1,6.
Chętnie przeczytalbym rozwinięcie tego wątku, bo moje odczucia są odmienne. Wcześniej jeździłem nieco ponad rok Civic 1.8 140KM w automacie i z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że Tipo nie dość, że jest jak sprężynka, to do tego pali tyle co nic, bo 6,5-6,8L ON w mieście to jest wąchanie paliwa w porównaniu do benzynowego civica, który potrafił dobić do 10L...
Wysłane z mojego S2 przy użyciu Tapatalka
-
Cytat:
Napisał
FiatPrime
Tyle, że w Tipo jest świeża produkcja fpt c725.
Tej nie znam.
W przypadku Renka i 500X ludzie bardzo sobie chwalą 635 DDCT w połączeniu z 1.4 MA 140KM. W przypadku 1.4 MA 170KM nastąpił ożenek z klasycznym automatem ZF9 - według opinii właścicieli słabe połączenie z tym 170KM, ale mający tę skrzynię z MJ 2.0 już sobie chwalą. Problem wywodzi się z wyżej położonego momentu obrotowego w MA 170KM, który przy zmianie biegów jest tracony i jest przymulenie. Do tego dochodzą inne niuanse.
-
Czyli cała teoria o ddct montowanym od 9 lat we Fiatach poszła w pizdu.
Dobrze, że nie wciskacie ludziom nowego multijeta z mokrym dpfem, bo kiedyś zrobiliście 700 tyś km 1,9 multijetem. Przecież to Multijet!
Fanboye kufa.
-
a co sadzicie o tej wersji ? https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-t...ID6BwykH.html? jest takze sprowadzana ale przez salon fiata Biras
-
tak ze zdjęć to ciężko ocenić, bo wygląda ok wszystko. Ale warto zajrzeć pod maskę, od spodu na samochód popatrzeć, podłączyć pod komputer. Jak to ASO to na miejscu wszystko sobie dokładnie możesz sprawdzić.