Witam;
dla silnika 1.4 95 km cyfrowy wskaźnik poziomu paliwa ma 12 wskazań/świecących belek - czy wiecie jaki jest poziom paliwa w litrach przy określonej liczbie świecących belek?
dziękuję za info
Tom.
To jest widok strony w wersji do druku
Witam;
dla silnika 1.4 95 km cyfrowy wskaźnik poziomu paliwa ma 12 wskazań/świecących belek - czy wiecie jaki jest poziom paliwa w litrach przy określonej liczbie świecących belek?
dziękuję za info
Tom.
Dżyzys , jeśli cały bak to 45 l a kresek jest 12 to : 45/12 = 3,75. Czyli jedna kreska to około 3,75 l. Czyli 3 kreski to około 11,25 l ..... itd.
Czego uczą teraz w tych szkołach ?
Mnie jedna kreska starcza na 50km :D i to dla mnie najważniejsza informacja :D a zbiornik w HB ma 50l ;-) wiec kreska ma ok 4,15l
żenada
do widzenia.
Przypomniał mi się dowcip...
Dawno dawno temu, w antycznej Grecji, jeden z oszczepników pyta mistrza:
- Mistrzu, wszak przyszliśmy tu, poza miasto, by ćwiczyć rzut z ostrym grotem. Dlaczego więc mój jest tępy?
- Pomyliłeś oszczep z dzidą treningową, odnieś go z powrotem do gimnazjonu.
I od tego czasu miejsce tępych dzid jest w gimnazjum
A jesteście pewni, że to tak równiutko działa?
Nie w każdych autach jest to symetryczne (wszystkie jakie dotąd miałem były niesymetryczne) , zwłaszcza, jeśli zbiornik ma nieregularny kształt, a czujnik mierzy wysokość paliwa od dna.
A Wy zjebaliście chłopa jak burą sukę.
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
No i najważniejsze:
Gdy zgasną wszystkie, to jeszcze paliwo w baku jest, więc tak kiepsko z tym dzieleniem przez 12 [emoji16]
To jak to tam z tą matematyką jest?
Ot taki kamyczek do ogródka [emoji41]
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
No Panowie sorry ale wasze odzywki widzę też na poziomie gimnazjum, nie wypada dorosłym inna osobę tak jechać bo zadała według Was głupie pytanie, a w tym wypadku według mnie też uważam że cegiełki nie schodzą symetrycznie, bo pierwsza mi znika dopiero po około 80km przejechanych, a reszta już znacznie szybciej.
Raczej logiczne jest że jak ktos gna ponad 150 to cegla zniknie szybciej niz jedzie sie 40. Ale wystarczy ruszyc troche szarymi komórkami i samemu to sprawdzic, ewentualnie obliczyc w przyblizeniu. Nie róbmy z siebie idiotow tylko dlatego ze zapisalismy sie na forum.
Tylko powyższe obliczenia kolegi slawcio74 są po prostu błędne, jak wspomniałem wyżej, nie została uwzględniona rezerwa gdy nic się nie świeci.
Autor pytania zapytał czy ktoś wie jakie jest odniesienie kresek do litrów, a nie jak się w przybliżeniu wydaje ile jest.
W temacie:
Jedyna opcja to trzeba zalać do pełna i następnie krążyć dookoła tej samej stacji i po zniknięciu 1 kreski dolać do maksa i zapisać, potem zużyć 2 kreski, dolać do maksa i spisać... i tak do dna [emoji16]
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Panowie krytycy. Zastanówcie się nad swoimi krytycznymi wywodami. Bak to nie prostopadłościan. Sam zauważyłem, że na ostatniej kresce przejadę dużo więcej jak na przedostatniej. Wypisujcie trochę z głową. Przede wszystkim tankując do odbicia na pewno jest trochę we wlewie.
ja myślę, że poziom paliwa wyrażony tymi kreskami związany jest też z zużyciem na 100 km. Kiedyś jechałem na bardzo duużą górę i na szczycie miałem tylko 2 kreski, ale jak już z tej góry zacząłem zjeżdżać to równocześnie w baku powiększyło mi się do czterech kresek
dodam, że wspinając się na ową górę miałem prawie cały czas spalanie rzędu 18 l/100 km
Wg mnie nie ma co się doktoryzowac nad taką sprawą. Zamiast wskazówki jest wyświetlacz elektroniczny w formie cegiełek i dioda rezerwy- co daje jakąś informacje ile mniej więcej paliwa mamy. W zależności od okolicy w jakiej się znajdujemy - czyli odległości do najbliższej stacji- tankujemy wg potrzeb. W mieście można zużyć paliwo do rezerwy, a na różnych pustkowiach może lepiej tankować częściej. Liczenie ile km da się zrobić na każdej cegielce chyba mija się z celem bo każdy z nas ma też inne spalanie.
No i komp pokazuje zasięg na paliwie, raczej orientacyjnie i trzeba brac poprawke ale bez przesady. Ile litrow na cegle jest haha