Jak powiedział tak zrobił...
Załącznik 33723
Różnica w zachowaniu auta jest i to duża.
W przyszłym tygodniu montaż gazu i ciemne szyby w najciemniejszej folli bo fabryczne przyciemnienie można o kant 4 liter rozbić.
To jest widok strony w wersji do druku
Jak powiedział tak zrobił...
Załącznik 33723
Różnica w zachowaniu auta jest i to duża.
W przyszłym tygodniu montaż gazu i ciemne szyby w najciemniejszej folli bo fabryczne przyciemnienie można o kant 4 liter rozbić.
Samym softem tyle wyciągnąłeś?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Trzeba przyznać ze seria słabiutka. Przy jakim przebiegu robiłeś te pomiary?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ładnie ten t-jet się daje wyciągnąć - :eek:
Hej,
Zmienili Ci oprogramowanie czy podpięli boxa?
zastanawiam sie nad chipem do swojego tipo tylko nie wiem jak z gwarancja. Robie duzo km i nie bardzo bym chcial aby aso mialo powod aby mi zabrac gwarancje
Szkoda że 1.4 95KM nie da się tak podnieść do 115-120 KM, oczywiście bezinwazyjnie.
Tylko soft - box to półśrodek - z gwarancji zrezygnowałem bo i tak miałem montować gaz poza ASO i tak a nie oszukujmy się w aso by tego dobrze nie zrobili.
Double - liczą się niutonometry a nie kuce mechaniczne te są ważne ale juz mniej
Nie wiedziałem, że tak mały moment obrotowy seryjnie jest w 500L (~180Nm) w Tipo z tym silnikiem jest (wg. tego co producent podaje) ~210Nm.
Strasznie go zdławili :mad: Chętnie bym swojego też zaczpiował, ale nie tak dla koni, czy niutków, ale żeby poprawić tą popiep*** mapę EURO 6.
Czasem mam wrażenie, że przy ruszaniu ktoś mnie trzyma za tylny zderzak, odwracam się i patrzę, a to jakiś urzędnik z Brukseli z wydrukowaną normą spalin w ręku ;-)
W 500L tez powinno być powyżej 200 nm. Być może silnik się jeszcze nie ułożony do końca bo mały przebieg i dlatego tak słaby wynik.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
czołem,
mam podobne autko - gdzie robiłeś czipa?
https://www.google.pl/search?q=gsc+t...hrome&ie=UTF-8
opinie o nich można poczytać w googlach jak i na forach tematycznych forda alfacholików itd. Grzesiek "Heko" to osoba znana w branży i bardzo polecana.
We wtorek odebrałem auto od gazownika (tu mogę polecić bardzo dobrego gazownika) zrobię trochę km i przejadę się na hamownię zobaczyć jak kreski się układają zarówno na Pb jak i lpg.
Ogólnie jak już pisałem nie oddałbym nowego niespełna półrocznego samochodu, kupionego za ciężko zarobione pieniądze odkładane przez kilka lat - byle komu, żeby spartolił robotę i zostawił mnie z dużym problemem nowego auta z wyłączoną gwarancją na najdroższe podzespoły jednostki napędowej. O ile u gazownika byłem kolejny raz i gość jest konkret i tu nie miałem żadnych obaw -( oddałbym mu i nowe auto za 200tys prosto z salonu do roboty) o tyle u Heka byłem pierwszy raz i miałem wątpliwości.Obawy mineły po przeczytaniu kilkuset (tak tak kilkuset) pozytywnych opini ludzi, którzy przez ostatnie blisko 10 lat robiły sobie chipa u wspomnianej wyżej osoby.
Przy okazji zrobię reklamę gazownika bo na to faktycznie zasługuje:
https://www.google.pl/search?ei=zZHB....0.HQpR6EPo4lE
lpg forum: http://lpg-forum.pl/damian-u1281.html użytkownik od 9lat 4000 postów - polecam poczytać dział Galeria i pooglądać montaże tego fachowca.
Czy mogę polecić tunera od chipa? Za wcześnie jest na moją obiektywną opinię, sugerowałem się doświadczeniami innych teraz sam sprawdzam to na swojej skórze, na chwilę obecną wszystko jest ok- zobaczymy
Mam na gwarancji (inny model Fiata) i chciałem CHIP,ale istnieje możliwość ,że po wgraniu aktualizacji przy okazji przeglądu w ASO zniknie moc ,przywróci się ich mapa. Ciekawe ,czy wtedy tuner wgra za darmo ponownie tą za którą zapłaciłem? Box rozważałem ,ale doszukałem się info ,że niestety nie przestawia kąta zapłonu ,co może powodować powolną degradację silnika (przestawia dawkę paliwa ,ciśnienie doładowania itd). Jeśli się mylę to poprawcie.
Dołaczam do tematu. Kupiłem w styczniu 500L trekking z Niemiec. Silnik 1,4 t-Jet, auto miało przejechane niecałe 17kkm. Chipowanie robili mi Panowie z Chiptuning-Softech w Zwonowicach k/Rybika ( serdecznie pozdrawiam :smile:) Fabrycznie miałem 126,8 KM/ 4455 obr i 238 Nm/2756obr obecnie mam 142,6 KM/5068 obr i 274Nm/2516 obr. Jak widać niby nie dużo ale jest trochę zwłaszcza Nm. Zupełnie inna reakcja na gaz, choć spalanie dalej typowe dla tego auta. Ale inna rzecz - różnicz mocy silnika (tego samego jakby) z Polki a Niemiec. Ciekawe dlaczego?
Opłaty od kW zdaje się
No ale kolegi Kastomat przed chipowaniem miał 119KM a mój 126KM wiec chyba nie do końca tak jest jak piszecie. Ale niech o to innych boli głowa.