To jest widok strony w wersji do druku
-
Stukanie w silniku
Witam mam tipo sedan w gazie od października 2017 przejechane ma 18 tyś km . Gdy włączam silnik rano jest ok wciskam bieg 1 zaczynam ruszać i w silniku zaczyna coś strzelać, mało tego musze mu ponad 2/3 tys obrotów dać żeby nie zgasł z rana. I tak mam od tygodnia codziennie tylko rano z pierwszym odpalaniem . Jakieś pomysły co to może być? Pewnie ASO zna odpowiedź ale samochód to mi pewnie ze 3 razy rozbiora i przy tym coś zepsuja.
-
W mito nie raz tak bywalo ale jak bylo zimno i mokro. I do tego miganie checka. Ale w zasadzie pomoglo czyszczenie wtryskow benzyny tzn dolanie preparatu do lpg do benzyny i tankowanie benzyn premium
-
Nie znam się, ale może trzeba doregulować dawkowanie gazu? chociaż na zimnym to raczej chodzi na pb, ale wydaje mi się że regulacja wskazana jak najbardziej....
-
Najprawdopodobniej wtryski PB.
Tak jak Marx napisał, tankuj pb premium, zużywa tego tak mało, że nie zbankrutujesz [emoji6]
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
Tankuje 95 na bp , czyli mam rozumieć żeby wtryskow nie zatkac to tankowania 95 prenium ta lepsza tak ? Na szczęście auto jeszcze na gwarancji w razie czego 😊
-
-
Cytat:
Napisał
tox88
pierwsze zmień stację
Nie przesadzaj, ja auta od 8 lat tankuję na BP i nie ma problemu, filtry lpg przy wymianie czyste.
Podaj powód konkretny dlaczego ma omijać BP?
-
nie chodzi mi o bp . Tylko o to żeby zatankowała na innej , może być też bp... Często człowiek się przyzwyczaja i tankuje na tej samej stacji. Nie doszukuj się drugiego dna odnośnie marki.
-
Cytat:
Napisał
tox88
nie chodzi mi o bp . Tylko o to żeby zatankowała na innej , może być też bp... Często człowiek się przyzwyczaja i tankuje na tej samej stacji. Nie doszukuj się drugiego dna odnośnie marki.
A to przepraszam, rozminąłem się z Twoim tokiem rozumowania 🥃[emoji482]
-