Zastanawiam się nad takim czymś:
Światła mijania/drogowe LED Philips Luxeon MZ R4 4800 lumen-ów H7 H7 | Żarówki Samochodowe LED \ H1, H3, H4, H7 Żarówki LED
Pytanie czy to legitne i ma sens? A może ktoś już montował do tipka ledy?
To jest widok strony w wersji do druku
Zastanawiam się nad takim czymś:
Światła mijania/drogowe LED Philips Luxeon MZ R4 4800 lumen-ów H7 H7 | Żarówki Samochodowe LED \ H1, H3, H4, H7 Żarówki LED
Pytanie czy to legitne i ma sens? A może ktoś już montował do tipka ledy?
Nie maja homologacji wiec nie są legalne na drogach publicznych. Jeżeli masz te lampy z ledami to masz soczewki a w soczewce nikt nie zobaczy ze masz te ledy...
Te ledy co pokazales to juz staroc a cena jak za zloto.
Tylko takie cos z radiatorem
Castaleca Super Bright 1 para S2 Reflektorów Super Bright LED COB H1 H3 H4 H7 H11 H13 9004 9005 9007 Auto Reflektorów
castaleca Super Bright 1 pair S2 Headlight Super Bright LED COB H1 H4 H7 H11 H13 H3 9004 9005 9007 Auto Headlamp-in Headlight Bulbs from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group to Clipboard
I tak jak wyzej bez soczewki szkoda kasy za bardzo w oczy sie rzucaja.
Trzeba było brać auto z biksenonami, a nie druciarnię uprawiać i innym po oczach walić :roll: 4 800lm bez samopoziomowania i sprysków (pozostałe przykłady jeszcze lepsze wartości mają...) :roll:
Kwestia legalności powyżej jest już wyjaśniona.
Te biksenony w tipo to tylko namiastka ksenonow, porządne h7 potrafią świecić lepiej... smutne ale prawdziwe...
Ile przejechane miały te soczewki? Pewnie pierwszą nowość miały już za sobą. Mam u siebie biksenony D5S i pomimo poprawnego ustawienia reflektorów zdarza się, że ludzie mrugają, więc ten tego.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Masz porównanie, czy tylko teoretyzujesz? Bo ja wiem, że z D5S takiej tragedii nie ma.
Ja mam porownanie. Pisalem o tym. Ale mam tez drugie-jak szybko soczewki tracą swój"blask" ze zwyklymi zarowkami wiec xenony czy tam ledy moga miec pozytywny wplyw na ich trwalosc. A poza tym powiedzmy sobie prawde - jeden na stu wsadza/kupuje ledy/xenony bo zle widzi. 99-ciu bo kolor swiatla jest bardziej "premium". To nic ze w deszczu/mgle spisuje sie gorzej (nie bez powodu byly kiedys lampy zółte selektywne). Sama soczewka swego czasu tez byla premium - w wielu autach dostepna za doplata albo tylko w wyzszych wersjach. Pamietam jak mi na tym zalezalo-nie wiedzialem czemu ale bylo to fajne takie nowoczesne. Pojezdzilem pare lat i mi przeszlo. To uklad optyczny stworzony do ksenonow ostra i precyzyjna granica swiatla i cienia przy halogenie to dla samego kierowcy zaden "ficzer". Chwila prawdy przyszla jak wsiadlem do nowego punto z h4 na odblysniku ktore sa przeciez slabsze niz h7. Maly szok przezylem ze taka roznica i zaczalem drazyc dlaczego.
A człowiek dba o to, żeby oświetlenie było zgodne z normą myśląc o innych, w tym wymiana zużytych reflektorów, a inny ma to głęboko w tyłku :mad:
W dziurawych gaciach też chodzicie? Od razu nikt nie zauważy :mad: Przecież nie widać :mad: Największe zmartwienie, czy ktoś zauważy... :mad:
Miałem tak samo, regenerowanego wtryski w dizlu jak tylko lekki dymek zaczął się pojawiać i zaczęły głośniej pracować, to samo ze wszystkim innym, na czas i bez kompromisów i co? I nic, ja się a wydawałem kasy i jeździłem a inni w około tylko się śmiali bo nie wydawali, nie zmieniali i tez jeździli, a ze kopcili jak smoki to już mieli w zadzie... i mi przeszło, maja mnie gdzieś i smrodzą mi i oślepiają i ja mam ich, sorry stanowiska poprawną mniejszość... jak wypala mi się soczewki i pogorszy jakość świecenia to założę ledy bez żadnych skrupułów... ledy kupię za 400 a jedna lampa 1600... prosty rachunek... regeneracje niestety poprawiaja to co się zużyło ale wciąż jest daleko od oryginału, a i tak kosztuje tyle co ledy... rachunek jest prosty... brutalna życiowa prawda. Nie ważne kto ma racje, ważne jak jest w życiu...
Ale po co kombinować z mocniejszymi żarówkami, ledami czy już nie wspomnę o kupowaniu nowych lamp jak można dać reflektor do regeneracji. Rozbiorą, wyczyszczą, jeśli odbłyśnik będzie już do niczego to napylą na nowo, przepolerują klosze i reflektor będzie świecił i wyglądał jak nówka. Za całość nie zapłacicie specjalnie więcej niż za te ledowe żarówki. Jak reflektor już słabo świeci to nie ma co ratować sytuacji mocniejszymi żarówkami ;)
No właśnie to napylanie słabo wychodzi, są testy na ty, ta regeneracja tylko kosztuje a efekty nie za bardzo. Chodzi o to, ze z napylonymi odblysnikami po regeneracji lampa nie trzyma parametrów i potrafi oślepiać... było w niejednym teście również w auto świecie...
A tam, bzdury piszą. Jeśli robi to zakład który ma o tym pojęcie to wszystko będzie jak trzeba. Sam kiedyś robiłem to w Audi i mam kolegów na forum Bmw którzy również to robili, a wszyscy jesteśmy strasznymi szczególarzami jeśli chodzi o nasze auta i przypieprzamy się do wszystkiego i wszystko było OK. Dodam jeszcze, że często wcale nie trzeba od razu napylać odbłyśnika tylko wystarczy rozkręcić reflektor i wszystko porządnie wyczyścić w tym soczewkę i od razu będziemy mieli lepsze światła.
Dobry zakład który się tym zajmuje jest np. tu:
Regeneracja reflektorów samochodowych Warszawa czyszczenie lamp
Proste reflektory bez soczewki , możemy sobie doskonale wyczyścić wewnątrz bardzo łatwo. Wyjmujemy reflektor , wyjmujemy z niego wszystko co da się wyjąć / wykręcić , wlewamy wodę z dodatkiem płynu do naczyń i wrzucamy do środka kawałek zwykłej gazy opatrunkowej. "Szejkujemy" lampą przez kilkanaście minut , wyciągamy gazę i wylewamy zawartość. Następnie płuczemy wnętrze kilkukrotnie dużą ilością wody demineralizowanej. Zostawimy otwarty reflektor na kilkanaście / kilkadziesiąt godzin do wyschnięcia. Robiłem tak kilka razy i efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania.