To jest widok strony w wersji do druku
-
Rozrząd wersji 1.6
Co ile jest zalecana wymiana paska zębatego napędu rozrządu dla wersji 1.6 e-torq? Nie ma informacji o tej wersji w instrukcji obsługi.
-
Ja juz mam wymieniony na gwarancji
-
Cytat:
Napisał
lukasz.zst
Ja juz mam wymieniony na gwarancji
Ładnie pomogłeś koledze.
-
rozrząd wymieniony na gwarancji ?? he?
-
Cytat:
Napisał
Lukas18mu
Co ile jest zalecana wymiana paska zębatego napędu rozrządu dla wersji 1.6 e-torq? Nie ma informacji o tej wersji w instrukcji obsługi.
Rozrząd w tym silniku jest na łańcuchu.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Cytat:
Napisał
lukasz.zst
Ja juz mam wymieniony na gwarancji
Pasek napędu alternatora, pamiętam ;-) Paska rozrządu nie mogli wymienić z przyczyny opisanej wyżej.
-
Te łańcuchy w różnych autach nie wszystkie były udane i mimo ze miały być dożywotnio to pękały i np. Skoda powróciła do zwykłych pasków. Więc jak to jest z tym łancuchem w Tipo, jaką ma wytrzymałość i po ilu km pasuje wymienic ?
-
Cytat:
Napisał
Lukas18mu
Te łańcuchy w różnych autach nie wszystkie były udane i mimo ze miały być dożywotnio to pękały i np. Skoda powróciła do zwykłych pasków. Więc jak to jest z tym łancuchem w Tipo, jaką ma wytrzymałość i po ilu km pasuje wymienic ?
Fakt ,czytałem instrukcję dość dokładnie i o rozrządzie przy tym silniku nic nie napisali,może ktoś znajdzie się obeznany w temacie w jakich autach jeszcze montowali te silniki i jak sprawdzał się łancuch ,czy był nie zawodny
-
Wszystko jest w książce gwarancyjnej rozrząd co 60 albo 80 kkm zobacz sobie prawie na końcu gdzie są co robią przy jakim przeglądzie
-
1 załącznik(i)
Według instrukcji obsługi 75 tys..
Załącznik 31663
-
Cytat:
Napisał
tasior27
To nie jest informacja o rozrządzie - jest to beznadziejny zapis. Pasek osprzętu 120tyś. km nie wytrzyma...
Patrzę na instrukcje 1.6 w 500X, takich bzdur nie wypisali. Zrobili CTRL+C i CTRL+V z 2.0MJ/MultiAir. O rozrządzie ani słowa.
Zapewne coś na brazylijskich forach ludzie napisali, w końcu to brazylijski wynalazek.
-
W książce gwarancyjnej nie moge nic znaleść, możesz napisać na której stronie? Takie informacje powinny być w instrukcji obsługi, ale brak ich dla tego silnika.
-
Cytat:
Napisał
krowka1978
Pasek osprzętu 120tyś. km nie wytrzyma...
Po czym wnosisz? Jak w mondeo zalecana wymiana co 200000 to we Fiacie 120 nie wytrzyma? Pamiętając. O 5 latach, co będzie pierwsze...
-
Cytat:
Napisał
Qvadrat
Po czym wnosisz? Jak w mondeo zalecana wymiana co 200000 to we Fiacie 120 nie wytrzyma? Pamiętając. O 5 latach, co będzie pierwsze...
W moim GP wytrzymał 60tyś, tyle przejeździł w trzy lata. Zaczęły robić się spękania. Drugi podobnie. Nie bez powodu podają w rozpisce co przegląd kontrolę wzrokową paska.
-
Jak sie zaklinuje alternator po peknieciu obudowy to moment chwila smrodu i po pasku :-).
-
Pasek klinowy to pisze w instrukcji obaługi, a nawet go słychac kiedy trzeba wymienić. Pytanie było o rozrząd, czy ktoś coś wie, moze ktoś juz miał przeglad i może pytał sie po ilu km trzeba sie tym zająć w silniku 1.6 e-torq?
-
Minęły dwa lata więc podbiję wątek. W serwisie fiata powiedzieli mi, że to łańcuch rozrządu i nie trzeba go w ogóle wymieniać - jedynie obserwować i w razie problemów jest wymiana. Jak było u was?
-
A co z pompą wody,ma ktoś jakieś info?
-
Cytat:
Napisał
Piotrek1
A co z pompą wody,ma ktoś jakieś info?
Jeździsz aż zacznie cieknąć lub hałasować, jest pewnie napędzana paskiem osprzętu. Mialem Hyundaia I20 z 2009r, do 130kkm nic nie robiłem z rozrządem później auto sprzedałem. Silnik na łańcuchu, pompa wody napędzana paskiem osprzętu.
-
Cytat:
Napisał
KoweK
Minęły dwa lata więc podbiję wątek. W serwisie fiata powiedzieli mi, że to łańcuch rozrządu i nie trzeba go w ogóle wymieniać - jedynie obserwować i w razie problemów jest wymiana. Jak było u was?
mam ponad 300kk przejechane 1.6 e-TORQ i tak samo powiedzieli że jeżeli nic sie nie dzieje nie wymieniają.