emisja spalin euro3 to znaczy ze posiadam dpf-a? szukalem po nr.vin
To jest widok strony w wersji do druku
emisja spalin euro3 to znaczy ze posiadam dpf-a? szukalem po nr.vin
Croma z DPF ma EURO4, bez DPF EURO4 :)
Nie masz dpf-a.
W Reichu cromy z dpfem maja "4" w zielonym polu.
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
Jesli przy przegazowce,odpalaniu zakopci to nie masz DPF seryjnie lub ktos go wyciął. Z DPF nie ma prawa zakopcic jedynie w trakcie dopalania ale to tak bardziej na siwo.
Druga sprawa juz o to pytaleś i uzyskales info o cyfrze na tabliczce znamianowej Takze chlopie ogarnij się
http://dukiewicz.pl/wp-content/uploa...UOVA_CROMA.pdf .Na stronie 221 masz kody silników .Sprawdź jaki masz kod na tabliczce znamionowej która jest w komorze silnika .Stojąc przodem do otwartej komory silnika tabliczka jest prawej stronie . Pobierz sobie całą instrukcję i naucz się proszę samodzielnej pracy u podstaw,a unikniesz zaszufladkowania do pokolenia Pan da .Z tego co pamiętam to Croma na Euro 4 .
Z tymi kodami silników to tak nie do końca jest. DPF mógł być dołożony.
Bo croma z dpfem jak i bez dpfa spelnia norme euro 4.
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
bez DPFa spełnia normę, ale pod warunkiem, że silnik i osprzęt sprawny. jak mu coś dolega a DPFa brak to wcale nie musi spełniać normy 4, a będzie mieścił się w mniej rygorystycznej normie.
Czy za naszą zachodnia granicą przypisują normę EURO..4,3,2,1 nie tylko na podstawie danych producenta auta a także po czasie redukują ją na podstawie wieku, realnych wyników na stacji diagnostycznej? :confused:
Ja myślę, że najprościej będzie przyklęknąć na prawe kolano(ewentualnie lewe może być) i zobaczyć czy jest DPF. Widać go wyraźnie bo jest wielki :D
Nie no sorry. W takim razie to by trzeba go prześwietlić rentgenem. Po tabliczce tym bardziej nie dojdzie czy jego DPF ma wnętrzności czy nie.
W ustaleniu obecności DPF w naszym aucie pomocne będą:
- tabliczka znamionowa pojazdu - wartość 0,5 w kwadratowym polu oznacza obecność DPF
- obecność czujnika różnicowego - prawdopodobnie na tylnej grodzi silnika
- kanał, podjazd, podnośnik i sprawdzenie wydechu w poszukiwaniu puszki DPF na odcinku kolektor wydechowy/tłumik środkowy
- program diagnostyczny typu Multiecuscan
mam o3 bez zadnej litery
Kolego, forum to nie czarodziejska kula. Z fusów nie wrozymy. Wejdź pod auto i sprawdź, czy masz dpf. Taka wielka podluzna puszka na srodku podwozia, na obu końcach zwezajaca się.
Jesli nie masz mozliwosci wejscia lub zajrzenia pod auto, załatw sobie inspekcję na kanale lub na podnosniku.
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka