To jest widok strony w wersji do druku
-
Otwieranie bagażnika
Witam wszystkich,od nie dawna jestem posiadaczem punto evo active 1.4 77km,czy ten model posiada tylko możliwość otwierania bagażnika z konsoli nad radiem,nie ukrywam że jest to trochę uciążliwe.Nie posiadam pilota do centralnego a tylne logo fiata nie wciska się.
-
nie wciska się ponieważ masz punto evo nie punto 2012 pomimo podobnego wyglądu jest sporo różnic
-
To znaczy że muszę myśleć o dorobieniu pilota do centralnego z osobnym przyciskiem na klapę?
-
jak nie masz pilota do centralnego to i tak musisz go dołożyć a wtedy mądry elektronik zepnie to razem jeśli pilot będzie dwukanałowy i dwu przyciskowy
-
Ile kluczyków dostałeś? Dobrze zgaduję, że jeden?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Cytat:
Napisał
jovi123
jak nie masz pilota do centralnego to i tak musisz go dołożyć a wtedy mądry elektronik zepnie to razem jeśli pilot będzie dwukanałowy i dwu przyciskowy
Pilot musi mieć trzy kanały:
1. otwarcie,
2. zamknięcie
3. bagażnik.
-
Cytat:
Napisał
krowka1978
Ile kluczyków dostałeś? Dobrze zgaduję, że jeden?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Pilot musi mieć trzy kanały:
1. otwarcie,
2. zamknięcie
3. bagażnik.
zgadza się
-
-
no ładny, teraz tylko wpinać i straszyć z za firanki duchami przechodzące starsze panie :lol:
-
Cytat:
Napisał
jovi123
nie wciska się ponieważ masz punto evo nie punto 2012 pomimo podobnego wyglądu jest sporo różnic
a to dziwne w moim puntolocie evo wciska sie logo aby otworzyc bagażnik .... ?? moze dlatego ze z 2011 ??
-
Być może masz inny model,mój jest Active,wygląda na to że bardziej mam okrojoną wersję.A możesz zrobić fotkę swojego wciskającego się logo fiata?Może moje jest uszkodzone bo to trochę bez sensu żeby otwierać tylko z konsoli 😒
-
3 załącznik(i)
Pablo1965, czy udało Ci się uporać z otwieraniem klapy z przycisku w niej? Ja tydzień temu zakupiłem dla żony Punto Evo 2010 1.4. Po wstępnych poszukiwaniach okazało się, że ma otwieranie klapy wyłacznie z konsoli. Znalazłem film - https://www.youtube.com/watch?v=3q2mYpZBITQ dzięki któremu zdjąłem dziś tapicerkę klapy i okazało się, że wiązka jest jedna i doprowadzona do zamka. Natomiast logo fiata - to zwykła zaślepka a nie klamka. Pytanie brzmi - czy można korzystając z tej jednej wiązki rozprowadzić ją dodatkowo do klamki z logo po zakupie takowej klamki. Otwieranie klapy wyłącznie ze środka w przypadku kiedy się podchodzi do auta z zakupami jest totalnie bez sensu. Sprawdziłem a ASO po nr VIN i ten model nie ma fabrycznie klucza scyzoryka z pilotem.
Załącznik 42530Załącznik 42531Załącznik 42532
-
Nie próbowałem nic z tym zrobić,otwieram z konsoli lub z pilota.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Też nie miałem pilota a że posiada centralny zamek to 4 lata temu zakupiłem zestaw do zdalnego otwierania na allegro i zamontowałem, do tej pory używam pilota do otwierania i zamykania centralnego i bagażnika,dobry sprzęt bo cały czas używam jednego pilota i nadal działa a drugi schowany w zapasie.
-
U mnie znaczek FIAT na klapie wciska się - słychać jakies tam klikanie pod nim ale nie reaguje. Klapa otwiera się tylko z pilota.
-
Do sprawdzenia przewody w przelotce między nadwoziem, a klapą; jeżeli będą w porządku, to multimetr w dłoń i sprawdzenie przycisku w znaczku.
-
Jutro spróbuję dobrać się do tych przewodów i zobaczymy w jakim są stanie.
-
Czas dopiero dzisiaj:
1) do przewodów w przelotce nie ma opcji się dostać inaczej niż rozcinając ją definitywnie. Próba wyjęcia z klapy kończy się wyciąganiem instalacji z klapy. To samo ze słupka. Ale zauważyłem że ktoś tam już to musiał przerabiać bo osłona wewnętrzna słupka C ma ułamane dwa uchwyty czyli ktoś tamtędy próbował się dostać do tych przewodów. Jednakże... na moje wszystko z nimi OK bo wszystko inne w klapie działa. Trzecie światło STOP, wycieraczka i ogrzewanie szyby. Działa również zamek centralny i otwieranie klapy z pilota. Nie działa tylko ten nieszczęsny przycisk.
2) dobrałem się zatem to samego przycisku w klapie i ten przycisk to generalnie lipa. Za pracę zamka sterowanego tym przyciskiem odpowiada mały mikrostycznik zamontowany na jego końcu do którego wchodzi wtyczka. Sam przycisk z logo Fiata nic w sobie nie ma. No sprężynkę.
3) Wypiąłem ten stycznik, zamknąłem klapę aby wszystkie krańcówki zadziałały i pomierzyłem. Tam wchodzą dwa kabelki: czarny i biały z czerwonym paskiem a więc + oraz - bo tam nic masy z obudowy nie bierze. I tak normalnie miernik pokazuje mi 1,4-1,5V ale po wciśnięciu mikrostycznika wartość spada do zera.
I teraz jest problem:
- czy zmierzone wartości spoczynkowe są prawidłowe ?
- czy taka winna być zasada działania tego stycznika - zwarty (czyli sygnał otwarcia zamka) napięcie spada do 0V