To jest widok strony w wersji do druku
To jest widok strony w wersji do druku
Przejdź do pełnego widoku tematu
Spryskiwacze szyb -
Spryskiwacze szyb
Czy wiecie jak/i czy w ogóle można regulować/ wysokość działania spryskiwaczy w Tipo.U mnie spryskiwacze dość nisko podają płyn a jak jadę szybko to z połowa ląduje na masce.Patrzyłem na spryskiwacze ale wydaje się ,że są na stałe ustawione. Nie chcę na razie grzebać igłą jak nie ustalę czy mozna.
-
Zdaje się, że instrukcja coś mówi o "stałych" spryskiwaczach.... :?:
-
FIAT nie odrobił lekcji po Grande Punto? W 500X pierwsze co sprawdzałem podczas jazdy próbnej, to spryskiwacze . To, że połowa dolatuje do szyby to i tak dobrze, bo w Grande Punto jeśli komuś zimowy płyn podczas jazdy nalał się ponad lewe pióro wycieraczki było już naprawdę super sprawą (na szczęście moje GP jako tako leje, a gdyby nie lał, to miałby dołożone podkładki :P).
-
Jak kupiłem nowe grande punto to też tak miałem ale bez problemu w ASO mi to wyregulowali
-
Cytat:
Napisał
kastelix
Jak kupiłem nowe grande punto to też tak miałem ale bez problemu w ASO mi to wyregulowali
Wyregulowali=wstawili podkładki - dysze w GP nie są regulowane ;)
-
A w instrukcji nie jest napisane żeby regulować szpilką lub igłą ? Mam wrażenie że coś takiego wyczytałem :) No chyba że mam schizofrenię :P
-
Przyglądałem się tym spryskiwaczom i wygląda chyba że są nieregulowane.
-
Przecież marnyd4d napisał, że podczas przeglądu dostał taka informację: Kontrola działania układu wycieraczek/spryskiwaczy szyb i ewentualna regulacja spryskiwaczy
Czytaj więcej: http://fiatklubpolska.pl/tipo-531/il...#ixzz4St8odLyB
Więc musi się dać regulować. Chyba też mamy 21 wiek i takiej rzeczy to podstawa?
-
Napisałem taką informację ale czy oni to naprawdę sprawdzili to nie wiem bo nie stałem przy mechaniku.
-
Cytat:
Napisał
tasior27
Przecież marnyd4d napisał, że podczas przeglądu dostał taka informację: Kontrola działania układu wycieraczek/spryskiwaczy szyb i ewentualna regulacja spryskiwaczy
Czytaj więcej:
http://fiatklubpolska.pl/tipo-531/il...#ixzz4St8odLyB
Więc musi się dać regulować. Chyba też mamy 21 wiek i takiej rzeczy to podstawa?
To, że napisano słowo "regulacja" może równie dobrze oznaczać podłożenie podkładek, jak to robili w GP :tongue
W GP spryskiwacze NIE SĄ regulowane, a pisali, że "wyregulowano", w 500X z tego co patrzyłem, też nie są regulowane.
-
w GP spryskiwacze ładnie działają na postoju i przy małej prędkości, przy dużej jest gorzej, a tak przy okazji jak używacie płynu do spryskiwaczy to wietrzcie auto po użyciu, bo jak was złapie policja to alkomat wykaże, że piliście alkohol, ja miałem taką przygodę- kiedyś była łapanka na drodze i wszystkich sprawdzali takim alkomatem na dmuch, ten alkomat jest bardzo czuły i wykazał spożycie, zostałem zatrzymany i musiałem dmuchać w drugi alkomat ten z ustnikiem. A swoją drogą ponoć takie łapanki są nielegalne, bo policja musi mieć wyraźny powód żeby zbadać komuś trzeźwość np. w razie złamania przepisów
-
Cytat:
Napisał
manio20
swoją drogą ponoć takie łapanki są nielegalne, bo policja musi mieć wyraźny powód żeby zbadać komuś trzeźwość np. w razie złamania przepisów
Jak słyszę takie bzdury to mnie trzęsie.Jaki powód?Jakie nielegalne? Im więcej będą sprawdzać tym mniej pijaków na drodze,o których co chwilę się słyszy.
-
Cytat:
Napisał
tasior27
Przecież marnyd4d napisał, że podczas przeglądu dostał taka informację: Kontrola działania układu wycieraczek/spryskiwaczy szyb i ewentualna regulacja spryskiwaczy
Tak napisał, ale z tego co się im przyglądałem i próbowałem igłą je wyregulować to twierdzę, że są nieregulowane. Tylko podłożenie podkładki można
uznać za regulacje.
-
Cytat:
Napisał
bibi
Jak słyszę takie bzdury to mnie trzęsie.Jaki powód?Jakie nielegalne? Im więcej będą sprawdzać tym mniej pijaków na drodze,o których co chwilę się słyszy.
ja tego nie wymyśliłem: Wyrywkowe kontrole trzeźwości kierowców nielegalne? Takiej odpowiedzi policji się nie spodziewaliśmy
-
Cytat:
Napisał
manio20
Mało mnie interesuje co RPO ma do powiedzenia.Uważam , że kontroli powinno być dużo więcej i to w każdej postaci aby wyeliminować spite mordy z ulic...
-
Cytat:
Napisał
JackTheNight
Tak napisał, ale z tego co się im przyglądałem i próbowałem igłą je wyregulować to twierdzę, że są nieregulowane. Tylko podłożenie podkładki można
uznać za regulacje.
Nie wiem co robili dla mnie słowo regulacja oznacza regulacje....
-
Aj miałem Grande Punto i tam się nie reguluje. I nigdy nie widziałem potrzeby. Na postoju działa spryskiwania idealnie. Do 70 km/h pryska tak do 1/3 szyby (od dołu) i to też wystarcza.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Cytat:
Napisał
manio20
w GP spryskiwacze ładnie działają na postoju i przy małej prędkości, przy dużej jest gorzej, a tak przy okazji jak używacie płynu do spryskiwaczy to wietrzcie auto po użyciu, bo jak was złapie policja to alkomat wykaże, że piliście alkohol, ja miałem taką przygodę- kiedyś była łapanka na drodze i wszystkich sprawdzali takim alkomatem na dmuch, ten alkomat jest bardzo czuły i wykazał spożycie, zostałem zatrzymany i musiałem dmuchać w drugi alkomat ten z ustnikiem. A swoją drogą ponoć takie łapanki są nielegalne, bo policja musi mieć wyraźny powód żeby zbadać komuś trzeźwość np. w razie złamania przepisów
Też miałem taką przygodę z policją. Mi kazali na poboczu pospacerować i już po chwili był wynik 0.0.
Powinni wyłapywać pijaków to fakt.
-
Cytat:
Napisał
leinad
Na postoju działa spryskiwania idealnie. Do 70 km/h pryska tak do 1/3 szyby (od dołu) i to też wystarcza.
O ile nie wieje silny boczny wiatr, wtedy ani kropla nie dotrze do szyby, a poleci w bok :mad: Co do prędkości 70km/h, jeździłeś nim w zimę? Są duże problemu, żeby przy tej prędkości i wyższych usunąć nalot soli od 1/3 szyby - płynu w GP idzie mi 3 razy więcej niż w 500X - trzeba dużo lać na szybę w GP żeby w zimę jako tako się jechało. Lepiej ma się sytuacja z letnim płynem, który się tak mocno nie "klei".
-
Cytat:
Napisał
krowka1978
O ile nie wieje silny boczny wiatr, wtedy ani kropla nie dotrze do szyby, a poleci w bok :mad: Co do prędkości 70km/h, jeździłeś nim w zimę? Są duże problemu, żeby przy tej prędkości i wyższych usunąć nalot soli od 1/3 szyby - płynu w GP idzie mi 3 razy więcej niż w 500X - trzeba dużo lać na szybę w GP żeby w zimę jako tako się jechało. Lepiej ma się sytuacja z letnim płynem, który się tak mocno nie "klei".
A jaki problem kupić końcówki z Fiata 500x (rozumiem że są regulowane) i zamontować w innym aucie? Mi tam w GPunto przeszkadzał jedynie śmiesznie mały zbiornik na płyn. W Tipo na szczęście niemal 2 razy większy.
-
Cytat:
Napisał
leinad
A jaki problem kupić końcówki z Fiata 500x (rozumiem że są regulowane) i zamontować w innym aucie? Mi tam w GPunto przeszkadzał jedynie śmiesznie mały zbiornik na płyn. W Tipo na szczęście niemal 2 razy większy.
Takie przeszczepy czasami robi się plug-and-play (np. w astrach G masowo ludzie montują spryskiwacze mgłowe z Insigni - 15 minut roboty), a czasem wymaga to większej rzeźby. Jak ktoś zrobi eksperyment i się pochwali, to będziemy wiedzieć....