To jest widok strony w wersji do druku
-
seicento 900 nie odpala
Witam, mam taki problem, a mianowicie autko chodziło idealnie dopóki nie pękła chłodnica. Wymieniłem chłodnice i po ponownym zalaniu płynem wsiadam i chcę odpali a tu nic, auto kręci ale nie chce zaskoczyć. Po dłuższym kręceniu zapala się czerwona kontrolna ( wygląda podobnie do marchewki) i nie gaśnie podczas kręcenia. Jaka może być przyczyna że nie chce zapalić?
Seicento young 900 1999r.
-
-
Możesz zrobić zdjęcie ten kontrolki i wstawić tutaj?
-
1 załącznik(i)
Cytat:
Napisał
miszko
Możesz zrobić zdjęcie ten kontrolki i wstawić tutaj?
Po włączeniu zapłonu zapala się ta kontrolka i gaśnie, jak zaczynam kręcić to pali się ciągle.
-
-
Masz w aucie kilka czujników. Który powoduje błąd tego nie wie nikt na odległość. Może to być czujnik położenia wału, cewki zapłonowe, wtryskiwacz. Przy innych czujnikach uszkodzonych typu MAP, temperatury silnika, powietrza oraz przepustnicy auto by zapaliło. Pompę paliwa słychać? Wskazane podpiąć pod program IAW scan, program za darmo, interfejs najtańszy vag kkl około 30 zł + przejściówka na 3 pin lub można samemu zrobić przejściówkę
-
Ikona wskazuje błąd silnika, a więc to wszystko o czym pisze sandamiano może być przyczyną. Aby nie błądzić podłącz pod komputer, sprawdź i będziesz miał na tacy gdzie leży problem.
-
Mam interfejs kkl VAGCOM obd2 będzie pasował jak dorobie przejściówke? Jeżeli by pasował ten VAGCOM to poproszę o jakiś schemat jak dorobić tą przejściówke.
-
Witaj, jeżeli Ci nie odpala to jedz na szrot i załatw czujnik położenia wału jest on na dolnym kole zamachowym gwarantuje ze to temu Ci nie odpala koszt 30 zl
-
Zrobiłem kabelek na 3 pin, interfejs się łączy ale nie mogę odczytać błedów, bo wyskakuje " błąd połączenia z ECU" Dostrzegłem jeszcze dwa kable w wiązce ( jeden jest urwany a drugi odczepiony). Czy to może być też powód nie odpalania?
-
Cytat:
Napisał
marcinbolo
Zrobiłem kabelek na 3 pin, interfejs się łączy ale nie mogę odczytać błedów, bo wyskakuje " błąd połączenia z ECU" Dostrzegłem jeszcze dwa kable w wiązce ( jeden jest urwany a drugi odczepiony). Czy to może być też powód nie odpalania?
Czyli nie łączy się skoro pokazuje taki błąd. Miałem tak gdy uszkodziłem interfejs. Ściągnij darmowa wersję multiecuscana i zrób tam test interfejsu. Wtedy zobaczysz czy go wykrywa. Co do urwanych przewodów jeśli to do czujników o których pisałem wcześniej to owszem może nie zapalać. Masz LPG? Może to od wtryskiwacza? Gdzie idą te przewody? Dorobiłeś do przejściówki zasilanie na pin 16 interfejsu? Trzeba podać tam plus. masę masz w gnieździe trzypinowym na środkowym pinie, linię K (pin 7 interfejsu) na tym bardziej oddzielonym kreską a linię L pozostałą (pin 15 interfejsu) Oczywiście liczysz jak w lustrzanym odbiciu piny interfejsu. Bo gniazdo OBD II w aucie jest opisane jak piny 1-8 i 9-16 od lewej do prawej
-
Cytat:
Napisał
marcinbolo
Witam, mam taki problem,Jaka może być przyczyna że nie chce zapalić?
Seicento young 900 1999r.
Ponieważ marcinbolo nie naprawił auta od 2016r(przynajmniej nic nam nie wiadomo),chciałbym ponowić pytanie.
Samochód zaczął mieć problemy z zapalaniem.Jak już zaskoczył ,to miał nierówną pracę.Zauważyłem większe zużycie paliwa.Dziś niestety już nie zaskoczył.
Check nie świeci.Od czego zacząć poszukiwania?
-
Świece, przewody, kompresja, albo od początku: iskra i paliwo.
Hałasowały popychacze przed awarią?
-
Cytat:
Napisał
CieniaczRider
Świece, przewody, kompresja, albo od początku: iskra i paliwo.
Hałasowały popychacze przed awarią?
Nic szczególnego co do hałasu nie słyszałem.Wczoraj wykręciłem świece (z problemami).Traaaaagedia,wszystkie czarne i mokre.Przerwa prawie 2mm. Dziś kupię nowe i zobaczę co będzie.Przy okazji sprawdziłem ciśnienie-wszystkie mieściły się w 12,5 do 13,5 bar.To chyba dobry wynik.
-
witam ja mam podobny problem ale jak wymieniłem rozrząd :mad:
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
dodam że paliwo jest,świece sprawdzone,pompa słychać jak się włącza,paliwo dochodzi do gaźnika
-
Wymieniłem świece. Samochód odpalił od pierwszego razu,ale ta praca jest nierówna. Wydaje mi się że nadal chodzi tak jak przed całkowitą awarią.
-
smutny a kable nie mają przebicia?Popryskaj wodą w ciemnościach. Mogły też cewki nawalić.
Wiesław jak po zmianie rozrządu rzucił palenie, to pewnie coś się przestawiło.W sumie nie widziałem jeszcze, żeby rozrząd w 900 nawalił :) Chyba, że masz 1.1
-
Cytat:
Napisał
smutny55
. Wydaje mi się że nadal chodzi tak jak przed całkowitą awarią.
Posprawdzaj wężyki od układu wtrysku.Lubią popękać i zaciągają lewe powietrze.
-
1 załącznik(i)
Coś mi się wydaje że znalazłem przyczynę.Załącznik 31304 Ten wężyk co leży na filtrze powietrza był za silnikiem.gdzie on powinien być podłączony?
-
Przeglądam książkę, przeglądam... Nie widzę dokładnie, z którego miejsca idzie Twój przewód.
Nie powinien on czasem iść do "czujnika ciśnienia bezwzględnego"?Wg książki (i coś mi z pamięci wraca, jak CC 900 miałem :) ) jest to takie urządzenie przy górnej śrubie mocującej komp (ma też wtyczkę elektryczną).Nad zbiorniczkiem płynu hamulcowego (no i trochę w stronę nadkola) powinien być króciec.
Na razie to mi przychodzi do głowy.
Edit: To chyba się "MAP sensor" popularnie nazywa :)