Nie rozumiem jednego.Czemu to auto nazywa się Tipo a nie Tempra? A jak zechcą zrobić hatchbacka to jak go nazwią? Uno?
To jest widok strony w wersji do druku
Nie rozumiem jednego.Czemu to auto nazywa się Tipo a nie Tempra? A jak zechcą zrobić hatchbacka to jak go nazwią? Uno?
A dlaczego Bravo 2 to Bravo a nie brava? Przecież jest 5 drzwiowe.
Tak nazwali i już. W Turcji nazywa się eagea a u nas tipo. Grunt ze nawet fajne i za małą kase
Jak będą chcieli zrobić hatchback to zrobią 500 kolejna lub punto
Pełną treść artykułu możesz zobaczyć w http://fiatklubpolska.pl/content.php...45-000-złotych
Mogli iść w nazwę Tempra, ale pewnie wzięli Tipo, gdyż ten się lepiej sprzedawał, a więc był też bardziej rozpoznawalny.
O i już jest zdjęcie szpiegowskie hatchbacka...
Załącznik 21957
Nie jest złe. Bryła zachowana, może być ładny. Ciekaw jestem świateł tylnych.
Za dużo kombinujesz. Wykorzystują poprzednie nazwy i już po co wnikać trzeba się cieszyć ze to nie kolejna 500
zaś Fiat się połączył z francuzami . Bliżniaczy citroen e lysee i peugeot 301
Do czego to "zaś"? Fiat nie połączył się z Francuzami. Co ma citroen i peugeot do fiata?
Podobne nadwozie. O to chodziło koledze. Prawda jest taka, że Fiat nie stworzył nic oryginalnego. Auto wygląda jakby powstało w programie do blendowania nadwozi europejskich marek, a nie w głowie uznanego projektanta. Tipo w wersji z lat 80'tych wyróżniało się zdecydowanie lepiej na tle europejskiej konkurencji. Za wikipedią:
Czy Tipo 2016 ma szansę na taki tytuł? Nie wydaje mi się.Cytat:
W styczniu 1988 roku Fiat zaprezentował nowy model – Tipo, który był następcą Fiata Ritmo. W samochodzie wprowadzono wiele nowatorskich, jak na owe czasy rozwiązań technicznych. Fiat Tipo posiadał szeroką gamę silników benzynowych oraz kilka silników wysokoprężnych. Samochód był zaprojektowany przez włoskie biuro IDEA. Prawie 70% nadwozia było ocynkowane, co poprawiło zabezpieczenie antykorozyjne. Auto posiadało bardzo przestronne i wygodne wnętrze. W ten sposób, w 1989 roku Fiat Tipo uzyskał tytuł Samochodu Roku
Ale niewykluczone, że włoskie auta pojawią się przy okazji konkursu Car Of The Year 2017. Początkowo kandydatur na rok 2016 było 40. Wśród nich Alfa Romeo Giulia oraz Fiat Aegea (Tipo II). Źródło:
Car of the Year 2016 - lista kandydatów - Auto Świat
Niestety regulamin konkursu jest taki, że aby ubiegać się o tytuł, samochód musi być dostępny w 5 krajach do końca 2015 roku.
boch dzięki. o to mi właśnie chodziło . pozdro
Może Tipo nie zostanie samochodem roku,ale ma szansę stać się sukcesem sprzedażowym.Fani i sympatycy Fiata od wielu lat czekali na "normalne" auto tego producenta.
Jak Fiat chciał być oryginalny to zrobił 500L,500X itp. i wyszła z tego wielka klapa....auta słabo się sprzedają.Trzeba zauważyć ,że przy szerokości 179cm i długości 4,5m będzie to auto większe od 301 i C-Elysee....to będzie auto wielkości Stilo,Octawii II,Golfa V.Będzie mieć też 3 rodzaje nadwozia i może zainteresować nabywców flotowych.
Mi auto się podoba, tzn nie uważam aby było jakoś odkrywcze czy innowacyjne - jest zwykłe, ale nie jest to 500tka i żaden klon..
Też nie rozumiem czemu te auto nazwali tipo, które ewidentnie kojarzy mi się z małym autkiem.. Nie jest też w żaden sposób podobne ani do Tipo ani do Tempry, w sumie tu też pewna niespójność.. Nouvo Bravo było chociaż podobne z tyłu do starego bravo, linię miało podobną..
Nie mniej życzę marce aby auto dobrze się sprzedawało, w sumie za te pieniądze może być nieźle. Oczywiście za 45tyś dostaniemy golasa (choć nawet on ma klimę, szyby itp) z podstawowym silnikiem to i tak cena jest atrakcyjna za tak duże auto.
Mnie jeszcze męczy ten biedny wyświetlacz :) Wygląda jak z bazaru.. Dali by te parę cali więcej, cena nie wzrosłaby znaczaco..