To jest widok strony w wersji do druku
To jest widok strony w wersji do druku
Przejdź do pełnego widoku tematu
croma do 15 tys -
croma do 15 tys
Witam wszystkich.
Zarejestrowałem się na forum, ponieważ poszukuje dla siebie cromy. Chciałbym przeznaczyć ok. 15 tyś zł.
Szczerze - czy w tej kwocie znajdę coś sensownego? Pierwsza jaką oglądałem np. nie chciała zapalić i miała pourywane klamki przy przebiegu 180 tyś.
Czego się po takim aucie spodziewać? Croma od zawsze mi się podobała. Oglądałem je już jako nowe w salonie.
Pozdrawiam
Łukasz
-
z jakiego rocznika jeszcze chciałbyś ta Crome za 15k?
-
najlepiej od 205 w górę. Ważne, żeby dobrze rokowała.
-
w tej cenie wydaje mi się że tyko 2005 wchodzi w grę, jeśli ma być w rozsądnym stanie ( choć nawet z tego rocznika znalezienie czegoś rozsądnego to spore wyzwanie)
np takie cuś- Fiat Croma FIAT CROMA 1.9 JTD 120KM 2005 - OTOMOTO
wersja raczej uboga, a cena wyższa..
-
Fiat Croma Super stan, bezwypadkowy - OTOMOTO
a co powiecie o tym? Oglądałem ją i faktycznie ładna. Książka serwisowa, faktura z za przegląd przy 159 tyś a teraz ma 161
-
Cytat:
Napisał
luk202
najlepiej od 205 w górę. Ważne, żeby dobrze rokowała.
Witam,
Ja w zasadzie (Ponieważ kupiłem Alfę 159, a żona chce mniejszy) mam do sprzedania CROMĘ 2005 rok, pierwsza rejestracja 06.2006. 1.9 JTD 150KM AUTOMAT z bogatym wyposażeniem, Od początku użytkowana przeze mnie, 100% serwisowana w ASO - pełna historia. Kupiona w salonie w Polsce, 100% bezwypadkowa. Kolor taki jak ta z ogłoszenia. Wszystkie części oryginalne - tzn nie używam zamienników. Sporo części eksploatacyjnych zostało wymienionych w serwisie np. filtr DPF itd. Jak kolega jest zainteresowany to proszę o info. Cena 17000.
Pozdr,
-
Dwie perełki :D jedna 133, druga 156kkm :)
-
Takie przebiegi to mają na jedno koło :lol:
-
Sprawdzalem w serwisie i faktycznie wg wpisow przebieg autentyk. Ale co robione to nie wiem bo po wlosku
-
Cytat:
Napisał
karwoj25
Dwie perełki :D jedna 133, druga 156kkm :)
zgodnie z Polską Normą, nie czepiaj się :lol::lol:
-
Jak to mówią handlarze przebieg i cena do ustalenia :lol:
-
ja za swoją 2006 rok płaciłem 14500 plus opłaty....
-
Cytat:
Napisał
luk202
Sprawdzalem w serwisie i faktycznie wg wpisow przebieg autentyk. Ale co robione to nie wiem bo po wlosku
Poślij na priv to ci przetłumaczę
-
Witam Was wszystkich! A ja wczoraj nabyłbem Crome 2008 z udokumentowanym przebiegiem 195 tyś po poprawkach lakierniczych za 18.000. Opcja ze skórą i automatem, ale bez tv :). Mam nadzieję, że jeszcze 100 tys przejedzie.
-
Nie mam tej faktury. Ew. moge vin podac. W aso nie mogli mi zdrukowac
-
Cytat:
Napisał
scyzor
Witam Was wszystkich! A ja wczoraj nabyłbem Crome 2008 z udokumentowanym przebiegiem 195 tyś po poprawkach lakierniczych za 18.000. Opcja ze skórą i automatem, ale bez tv :). Mam nadzieję, że jeszcze 100 tys przejedzie.
Mój automat rozsypał się przy około 160 tys. - w serwisie mówią że żywotność tych skrzyń to około 200 tys. - ale myślę że i tak wszystko zależy od konkretnego egzemplarza. Moja skrzynia została wymieniona w ASO na nową. Aha nie napisałem wcześniej że mam na liczniku 264000 km - na 4 koła :), także skrzynia ma na dziś około 100 tys. przebiegu.
-
Do 15k będzie trudno o auto w miarę małym przebiegiem. Zerknij sobie na włoską stronę: Annunci Auto - Vendita auto usate - Subito.it - to taki włoski OLX. Masz trochę ogłoszeń prywatnych i handlarzy. Wyrobisz sobie +/- zdanie na temat przebiegu i ceny.
-
Mogę prosić o mżliwe rozkodowanie vin: zfa19400002039475 ? Będę wdzięczny bo do kupna już blisko :-) Byłem w aso ale cięęężko się z nimi gada.
Pozdrawiam
-
Gdzieś u nas na forum link do forum alfaholicy - tematu gdzie powiedzą Ci trochę o historii autka.
-
Witam ponownie. No i nabyłem moja cromę. Jak na razie bardzo fajny i zadbany samochód. 2006r. 161tyś przebiegu 1.9 JTD 16V
Musiałem na początku wymienić wąż dolotu - był pęknięty i przy przyspieszaniu strasznie gwizdał. Teraz jest ok.
Powiedzcie jak to jest z tymi cromami - to mój pierwszy turbodiesel.
Przejechałem się po wymianie tej rury i silnik owszem żwawy ale kopa dostawał po 3 tyś obrotów. Zauważyłem później, że odłączył się jeden z przewodów vaku - ten cieńszy. Silnik jakby zaczynał się zbierać już powyżej 2 tyś. ale za to zaczął znów lekko poświstywać. Możecie mi to rozjaśnić??
Ponadto przy porannym rozruchu puści dymek z rury i lekko poszarpuje silnikiem przez pierwszą min. Później jest super.
Jak mogę sprawdzić czy mam ESP i HH?
Będę chyba częstym bywalcem forum - te silniki to dla mnie czarna magia. Ale samochód jak na razie rewelacja.
Pozdrawiam