przy ilu procent zapchania dpf się wypala proszę o pomoc bo mam 80% ile mam go przegonić żeby się uruchomiło
To jest widok strony w wersji do druku
przy ilu procent zapchania dpf się wypala proszę o pomoc bo mam 80% ile mam go przegonić żeby się uruchomiło
Podejmuje próby przy ok. 90%. Bez paniki. Nie musisz go przeganiać - wypali się nawet stojąc.
Jakiś czas temu miałem 105% - "ZAPCHANIE NORMALNE" :-)
pzdr
dzięki za pomoc bo już się wystraszyłem
mogę potwierdzić u mnie było 104 % wypalanie
Mi się pokazywało , ze do wypalania. Tak też robiłem,kilka razy, ale po 8tys olej do wymiany. Prawda,jeżdżenie po mieście, ale jest rada, unicestwić dranstwo. Ja tak zrobiłem za 600 zl. I mam gdzies dpf I jego pozorna ekologie I wymiany oleju co kilka tysiecy.
nie, ale mam spisany stan licznika i kiedy wymiana, no i był skasowany monit o oleju.
Ale powinieneś zapisać zmianę oleju w kompie auta . Komputer źle odczytuje wtedy degradację oleju . W przypadku DPF jest to wymagane
Odświeżam temat, mam 104% zapchania filtra( normal clogged), kiedy można się spodziewać wypalania? Dziś jeździłem z podpietym kompem wrazie w , i pytanie czy opcja w fes postęp wypalania filtra pokazuje obecny progress wypalania filtra?
Wyjechałem sobie zobaczyć czy nastąpi regeneracja... filtr zaczął się wypalać przy 106,04 % (normalne zatkanie) i spadło do 16,7%, odnośnie tego co pytałem post wyżej "postep regenarcji" postępuje gdy się jedzie, jak zjechałem z autostrady na stację doświadczyć jak wygląda wypalanie ( motor dudni, czuć też zapach) postęp w fes'ie się zatrzymał.
No to jestem bogatszy o nowe doświadczenie.
Pozdrawiam
Zapamiętaj że nie powinno się przerywać procesu wypalania ,więc twoja ciekawość i zjazd na stację to nie był dobry pomysł.
Na stacji nie spędziłem nawet 4 minut, zresztą po mieście jak zacznie się wypalac i stoisz na światłach to trzeba się wypala. Zaraz potem wróciłem na autostradę i jechałem w zakresie 2700 obr. W trakcie jazdy bardzo szybko szedł postęp regeneracji.
Właśnie też ostatnio wypalał mi się na postoju - efekty dźwiękowy jak by lokomotywa spalinowa startowała ;) Po tym wypaleniu MES pokazał 17%.
Według moich informacji różnicy niema żadnej,po prostu w trakcie jazdy wypala się bardziej dokładnie, samochód jest bardziej obciążony a przybywanie oleju to jakaś totalna bzdura powtarzana co jakiś czas na forum (u mnie nic takiego nie występuje) a wypalanie DPF-u polega na częściowym opóźnieniu zapłonu sterowanym przez komputer i podaniu większej dawki paliwa do DPF-u w celu podniesienia temperatury do ok. 600st. Jeżeli podnosi się poziom oleju to jest wina lejących wtryskiwaczy.
Różnica w wypalaniu jest. Na wolnych obrotach ciężko jest uzyskać optymalne warunki do wypalenia. Wypalając z kompa obroty są bardzo wysokie więc na pewno to ma znaczenie.Co do wzrostu poziomu oleju weź pod uwagę ,że może twój silnik bierze olej i nie zauważasz jego przybywania. Osobiście mogę potwierdzić przybywanie oleju i to w kilku samochodach {Bravo,Sedici,Croma} Podawanie większej ilości paliwa do DPF to totalna bzdura KTÓRĘDY ? To poprzez zwiększenie temperatury spalin rośnie temperatura w DPF-e. Podłącz samochód pod kompa i zobacz jak wygląda czas wtrysku paliwa w czasie wypalania.
A co do przerywania procesu wypalania miałem na myśli wyłączenie silnika soory niedokładnie opisałem o co mi chodziło.
Czyli Włosi opracowując jeden z najlepszch silników nie doszli do wniosku, że po kilku wypaleniach olej jest zmieszany z paliwem i dlatego zalecają wymiane co 30000 a nie co 8000 porozmawiaj z dobrym ale naprawdę dobrym mechanikiem a może zmienisz zdanie.
No cóż każdy ma swoje zdanie .Czas je zweryfikuje . Założenia technologiczne ,a ekologiczne trochę się różnią . A DPF to nic innego jak ekologia .A ty wymieniasz olej co 30.000 km?