To jest widok strony w wersji do druku
To jest widok strony w wersji do druku
Przejdź do pełnego widoku tematu
brak mocy -
brak mocy
Witam posiadam Stilo z silnikiem 1.9 JTD 140 koni 2005 r.
mam problem z uzyskaniem pełnej mocy auta
ostatnio miałem problem z silnikiem - komputer pokazywał błąd - woda w filtrze "paliwa"
filtr został wymieniony, 2a tankowania V- Power + odmrażacz do paliw
lecz przy minusowych temp porannych (poniżej -5*C) nadal miałem problem z odpalaniem - ten sam błąd
na chwilę obecną jest spokój - z tym błędem
lecz auto jest "zamulone" na niskich obrotach - budzi się dopiero od 3-3.5 tys obrotów
(taki przykład - w zakręt w mieście auto na 2gim biegu nie ma dość mocy aby płynnie przejść przez zakręt)
Dziś troszkę przegoniłem auto na lotnisku - troszkę pomogło - lecz nadal to nie jest to co powinno być
w czym może być problem ??
-
może masz brudne wtryski i trzeba je przeczyścić. Spróbuj dolać jakiegoś specyfiku do czyszczenia wtrysków np. STP .
-
a czyściłeś zawór egr i overboost :?:
-
-
to od tego przydałoby się zacząć. manuale jak to zrobic sa na forum
-
Zaślep EGR'a przerabiałem to u Siebie.
-
Cytat:
Napisał lukq
Zaślep EGR'a przerabiałem to u Siebie.
niestety multijeta nie można zaślepić całkowicie, można założyć co najwyżej "zwężkę " [-X
-
nie do końca możesz założyć kryzę z otworami by nie wywalało błędu ;-)
-
znalezione - przepływomierz padł
pożyczony od innego stilo na chwilę i lata jak ta lala
zaraz jadę zamówić nowy
-
pamiętaj by zamówić z oryginalnymi numerami a nie jakieś zamienniki bo one często padają.
-
wiem wiem
oryginalny boscha 8)
-
Jakbyś chciał mam 2 sprawne :) Używane ale działają - możemy się dogadać :) Tylko jaki Ty tam masz nr? ja mam jeden 308 i drugi 120 (końcówki numeracji BOSCH)
-
Witam ponownie
przepływomierz wymieniony
ale nadal na niskich obrotach auto nie ma mocy : :x
zawor EGR przeczyszczony i nadal brak poprawy co robic ??
-
No przecie napisałeś, że podmieniony z innego stilo i "lata jak ta lala" - widać kupiłeś zły...
-
2 dni temu to przerabiałem u kolegi w Stilo.
mial pekniety przewód cisnieniowy do zaworu overboost(cisnieniowe sterowanie turbiny).- od tego bym zaczynal. najlepiej jest sie dostac od góry wg mnie- wyciagasz aku, odkrecasz cala obudowe aku-3 sruby) wyciagasz i widac, ze obok Intercoolera jest overboost.
waz kosztuje 10zl za metr jak cos wiec nic strasznego. ale prawdopodobnie trzeba go tylko wyczyścić. manuale są ogólno dostępne ;)
dodam że tez wymienil wczesniej przeplywke bo mial błąd. pomimo tego auto w ogole nie jechalo do tych 2.5k rpm a od 3k chmura dymu i szedł jak głupi.
-
bylo dobrze - od razu w rure i auto fruwalo ale jak sie uspokoilem i chcialem jezdzic normalnie po miescie a nie 3-4-4,5 tys obr tylko normalne ruszanie np na zimnym do 2 i zmiana biegu to auto stoi - DOSŁOWNIE STOI w miejscu jak się załącza turbina to frunie równo
-
albo wspomniany wyzej overboost, albo wadliwa przeplywka? ale to bym odrzucil jesli wymieniales. najtaniej bedzie sprawdzic ten zaworek ;)
-
Obstawiam, że masz zawalony zawór EGR jak pisałem, niestety go raz na jakiś czas jak nie jest zaślepiony, trzeba przegonić, by nie zbierał się szlam.
-
lukq - napisałem że mam przeczyszczony !! to nie to
-
To podmień tą przepływkę.