To jest widok strony w wersji do druku
-
Skaczace obroty JTD
Witam od niedawna jestem "szczesliwym" (okaze sie ze kilka lat) posiadaczem stilo 1,9 JTD 85 KW 2004 rok i od kilku dni wystapił dziwny problem , po odpaleniu zimnego silnika obroty skacza od 800 do okolo 1200 trwa to powiedzmy okolo 2-3 minut i praca sie normuje jak w tym czasie dodam gazu to szybciej to nastepuje czy ma ktos jakis pomysł co mu dolega i jak temu zaradzic ? dodam tylko ze komputer zadnych błedów nie pokazuje - od czau do czasu jedynie bład czujnika poziomu oleju . pozdrawiam
-
poszukaj na tym bądź innym forum "tykające przekaźniki", bądź "falowanie obrotów"
po przeczytaniu kolega będzie zadowolony :lol: :lol: :lol:
-
Szukam , szukam i nic nie znajduje , znalazłem tylko jedna odpowiedz mianowicie to to ze mam do wymiany akumulator i to moze byc przyczyna moze jakies inne pomysły?
-
a powiedz mi jak pasek klinowy i kondycja alternatora?
-
a tykanie przekaźników słychać :?: tak na wysokości schowka pasażera 8)
-
ładowanie oki , pasek oki , a co do przekazników to tylko słychac jedno pykniecie przy odpalaniu i zauwazyłem dzis jeszcze jedna przypdałosc przy odpalaniu restartuje sie zegarek wiec raczej przyczyna tego bedzie akumulator , wymienie i wtedy sie odezwe dzieki
-
może nie wymieniaj, a na początek podmień jeśli masz taką możliwość. zastanawiam się krokowym.
-
musze wymienic bo ten ktory mam ma 36 Ah był to aku zeby tylko dojechac do domu a jakos tak wyszło ze jeszcze nie wymieniłem na nowy
-
36 to trochę mało 62, 64 a najlepiej spr w instrukcji jaki powinieneś mieć
-
witam ponownie , jestem swieżo po wymianie : akumulatora 72 Ah , oleju, filtrów : oleju , paliwa, powietrza i rozrzadu . Silnik pieknie odpala nawet przy - 15 a obroty przy zimnym silniku nadal skaczą może ktoś ma jakiś pomysł ??
-
Witam!
Mam ten sam problem podczas zimy. Ale stwierdzam ze jest to wina grzalki ktora sie zalacza i dosc mocno obciaza elektryke samochodu. Akku mam nowke z przed 4 dni 74Ah.
Jak sie juz rozgrzeje to i pykania nie ma i obroty stabilne. A falowanie jest minimalne ~850-do max niecalego 1000obr.
Jezdzic i sie nie przejmowac ;) oby do wiosny
-
O jakie pykanie wam chodzi ?? u mnie tylko przy odpalaniu raz pyknie przekaznik i wiecej nic nie słychac ?? pozdrawiam
-
Chodzi o załączanie/wyłączanie przekaźnika sterującego dodatkową nagrzewnicą wnętrza , która jest zamontowana w niektórych wersjach .
Ale na pewno nie powoduje ona takich wahań obrotów jak u ciebie .
-
Podepnę się pod temacik
Czy to normalne by obroty w JTD minimalnie falowały na biegu jałowym? ruch wskazówki obrotomierza jest minimalny, zauważalny okiem dopiero przy bliższym przyjrzeniu. aku mam nowy - rok czasu - i to 74Ah, auto pali na dotyk, układ ładowania był niedawno remontowany i jest ok, EGR zaślepiony, grzałki nie posiadam, zresztą teraz na lato to i tak nie istotne. dodam że dzieje się to pomimo minimalnego zużycia energii - tylko światełka, reszta osprzętu wyłączona. Nie wiem czy ten typ tak ma, czy szykują sie wydatki
-
podjedź na komputer i sprawdź jakie obroty pokazuje komputer na biegu jałowym. Może są normalne . Czy jak otworzysz maskę to słyszysz że obroty falują czy nie ?
-
Witam jestem tu nowy i mam problem z falowaniem obrotów chociaż auto mam od 4 lat to pierwszy raz mam z tym problem
-
-
Nie kolego tzn niewiem ale raczej nie bo komputer pokazuje że chodzi
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Komputer nie pokazał żadnego bledu
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Komputer nie pokazał żadnego bledu