Witam. Od wczoraj zaczęło mi cos stukać w zawieszeniu prawa strona przód. Najbardziej na postoju kiedy kręcę kierownicą słychać stukniecie.
To jest widok strony w wersji do druku
Witam. Od wczoraj zaczęło mi cos stukać w zawieszeniu prawa strona przód. Najbardziej na postoju kiedy kręcę kierownicą słychać stukniecie.
Miał ktoś podobny objaw? Przejechane 13 tys.
Byly juz podobne objawy wystarczy poszukac na forum a na przyszlosc warto umieszczac temat w odpowiednim dziale.
Dzięki Redzio w środę ASO juz na mnie czeka. Pozdrawiam
U mnie były końcówki drążka kierowniczego do wymiany po 14 tyś...:(
Jednak łączniki stabilizatora do wymiany. Strasznie szybko.
Ja już przejechałem 30 tyś i jak na razie w zawieszeniu cisza.
ja mam ponad 20tysiecy i cisza
41 tyś km - cisza
Ponad 80 tysięcy kilometrów i cisza.
Jak się to objawił? Ile trwała wymiana
Objawia się stukami przy skręcaniu kołami na postoju i podczas jazdy. Wymiana to kilka minut i gotowe.
Zawieszenie nie za bardzo z przebiegami idzie w parze bo jeden mieszka na wsi i np dojazd do domu ma bez asfaltu a drugi tylko po gładkim i ciężko tu cokolwiek porównywać. Wystarczy jedna dobra dziura, brak uwagi i już po 10 km może stukać a inny 200 tys km przejedzie bo głównie autostradami jezdzi i powie ze pancerne zawieszenie w tym samym samochodzie. Może ktoś się interesował i wie czy te łączniki itp. robi kilku producentów dla wszystkich marek (jak np. części gumowe, sprężarki do klimy, poduchy itp.) czy Fiat? (oczywiście wykluczam ewidentne niedoróbki jak dziwne przyłożenie sił itp. bo środek masy inżynierowie robiący od dawna samochody chyba umieją policzyć ;)