To jest widok strony w wersji do druku
To jest widok strony w wersji do druku
Przejdź do pełnego widoku tematu
Brak mocy -
Brak mocy
Witam mam problem z moim stilokiem 1.9 jtd od dwóch tygodni nie ma wogole mocy, strasznie kopci i ciężko wkreca się na obroty, dolot jest szczelny, wezyk podciśnienia wymienione, egr zaslepiony, overboost przeczyszczony nie wiem już co robić co może z nim być pomocy
-
zostaje przepływka - odłącz ją na próbę przy ok 2000 powinien iść normalnie ale będzie kopcić, podpięcie pod kompa i logi pewnie pokażą co jest nie tak
-
Przeplywke w zeszłym roku wymieniłem, ale też odlaczylem i nie ma różnicy
-
Odpala dobrze? Porób logi.
-
Cytat:
Napisał
geku23
Witam mam problem z moim stilokiem 1.9 jtd od dwóch tygodni nie ma wogole mocy, strasznie kopci i ciężko wkreca się na obroty, dolot jest szczelny, wezyk podciśnienia wymienione, egr zaslepiony, overboost przeczyszczony nie wiem już co robić co może z nim być pomocy
miałem tak w Punto mjet. Wtedy wyszło ,że nie kręcił się wirnik turbiny . Jakoś do ok 2500 obr jechał,choć mułowato,a potem obroty nie rosły i prędkość też. Może tędy kierunek sprawdzenia?
-
jaro190 już podpowiedział - diagnostyka komputerowa przede wszystkim. Teraz to możemy tylko gdybać. Turbo, wtryski, czujnik ciśnienia itd, itp.
-
Pojechałem na kompa i się dowiedziałem że turbo dobrze dmucha ale coś jest w kolektorze co zatyka powietrze, tak myślę przynajmniej bo paliwo i wtryski są ok wiecie co tam może siedzieć?
-
Cytat:
Napisał
geku23
coś jest w kolektorze co zatyka powietrze,
Dobry trop. Przepływka jest na 100% okej? Kolejna rzecz to wyczyść czujnik ciśnienia doładowania. Jego wygląd powie wiele Ci o kondycji kolektora dolotowego.
-
Witam. Ja dwa dni temu zakończyłem ten temat ze swoim Stilo. Zero błędów w aucie. Jedynie masa mierzonego powietrza znacznie różniła się od oczekiwanej. Odpięcie przepływomierza nic nie zmieniało. Auto jak muliło tak muliło. Wymiana przepływomierza na oryginał Boscha i autko ożyło. Jak masz możliwość podmień przepływomierz z innego sprawnego auta. Wiem że rok temu wymieniałeś, ale części z roku na rok są gorszej jakości.
-
Jestem w dobrej sytuacji bo kumpel przyprowdzil takie samo stilo na części i mam możliwość podmianki, wieczorem jadę podmienić dam znać czy to było to
-
Problem rozwiązany, rozszczelnił się dolot, teraz czekam aby na nowy wąż i
-
1 załącznik(i)
Przepływkę można modyfikować przed wymianą . Kiedyś miałem i zrobiłem tak jak na fotce-zresztą to moja fotka. Auto ożyło ot zrobiłem dla testu -tak polecali na forum BMW .Załącznik 26838
Jedynie uważać przy robieniu otworu,aby wiertło nie weszło za głęboko ,bo może uszkodzić
-
Mało precyzyjny ten "manual". To jak głęboko należy się przewiercić wiertłem o średnicy 4,5 mm? Przewiercić się jedynie przez ściankę korpusu? Sprawdzałeś przed modyfikacją oczekiewaną i zmierzoną wartość masy powietrza?
-
Jest napisane : "uważać przy robieniu otworu,aby wiertło nie weszło za głęboko ,bo może uszkodzić" . Zdemontujesz przepływkę i sam obaczysz ile możesz wejść wiertłem. Nowsze przepływki nie rozbierzesz,więc można przepalić otwór drutem. Co do ilości powietrza-wiadomo ,że to chałupnicza robótka i jak ktoś chce i ma sposób pomiaru powietrza , to sobie rozwierca otwór jaki mu podpasuje. Zrobiłem ten patent za poradą innego forum i mi pasowało wiertło 4.5 mm. Miałem kupić nową ,ale przedtem zrobiłem ten patent i było ok jeszcze przez 2 lata,potem auto sprzedałem .
-
Wiesz, ja lubię mieć jakiś dowód na słuszność takich modyfikacji. Tutaj najlepszy byłby pomiar zmierzonej ilości powietrza przed i po modyfikacji.