To jest widok strony w wersji do druku
To jest widok strony w wersji do druku
Przejdź do pełnego widoku tematu
Zakup Cromy -
Zakup Cromy
Witam. Przymierzam się do zakupu Cromy,na pewno będzie to diesel i na pewno wersja poliftowa :wink: Waham się jedynie co do silnika i skrzynie 1.9 150 z manualem czy ten sam silnik z automatem albo postawić na topową jednostkę. Chciałbym poznać opinie na temat tych konfiguracji jak i ich kosztów eksploatacji,póki co to wiem że w wersji z automatem szybciej zużywają się hamulce.
-
Proszę poszukaj na forum, jest mnóstwo tematów na ten temat.
-
Miałem ten sam problem przed zakupem, możesz poczytać.
http://fiatklubpolska.pl/croma-446/zakup-cromki-24880/
-
jak automat to 2,4 z autopsji:lol:
-
Dzięki bob96 za linka, tylko czy ten "pakiet startowy" tyczy się też 2.4? pu3 i jak zadowolony jesteś z pracy tego automatu? Ja osobiście jechałem tylko raz automatem (Stilo),nawet fajnie to chodziło ale jak już koledze ta skrzynia się wysypała to tak miło nie było i jego przypadek jakoś zniechęca mnie do automatów,choć wiem że automat w Stilo a automat w Cromie to 2 różne konstrukcje.
-
Osobiście jestem zadowolony z automatu, od zakupu przejechałem już ponad 12 tyś. i jest ok. Najbardziej cieszy podczas wyprzedzania i podczas jazdy po mieście.
-
Cytat:
Napisał
DenyZ
pu3 i jak zadowolony jesteś z pracy tego automatu?
Pakiet startowy(rozrząd)-oczywiście no chyba, ze jest dokumentacja serwisowa i było robione
Tak, jestem bardzo zadowolony z ASB
Jeżeli zdecydujesz się na kupno cromuli z ASB to polecam silnik 2,4
Przed zakupem w/w wersji musisz sprawdzić prace skrzyni biegów.
-
Witam, ja swoją cromką z ASB przejechałem już 23tys i też jestem zadowolony i mogę polecić :cool:
-
No właśnie ten 2.4 ciągle chodzi mi po głowie,ale zniechęcała mnie ta ASB no ale widzę ze nie ma się czego obawiać.Przy sprawdzaniu skrzyni, gdybym np czuł jakieś szarpania to znaczy ze to już jakąś grubsza robota się szykuje czy może wystarczy wymienić olej?
-
-
Straszny golas nawet klimatronika nie ma, rzadko można spotkać taka wersję.
-
Eee, właściwie to nie ma TYLKO klimatronika, reszta spoko
-
Cytat:
Napisał
DenyZ
gdybym np czuł jakieś szarpania to znaczy ze to już jakąś grubsza robota się szykuje czy może wystarczy wymienić olej?
Obszerny temat, szarpanie zaczyna się od redukcji z 5 na 4. W wersji 2.4 to ok.65-70 km/godz. Generalnie zaczyna niedomagać jak jest rozgrzana.
Najlepiej prosić przy zakupie kogos kto jezdzi cromulą z ASB. Na pewno znajdziesz kogos w okolicy.A olej w ASB trza zmieniać chociaż ASO nie przewiduje.
-
No właśnie, ma wszystko, nawet "wykończenie wnętrza" :lol::!:
Poza tym, ja bym się nie podniecał. Jeśli to auto zostało przytargane zza granicy, tam musiało być kupione.
Na mobile.de samochody z tego rocznika i z podobnym przebiegiem kosztują około 6000E czyli około 25tys zł.
Sprowadzający (sprzedający) jeszcze chce zarobić na aucie.
-
Przez ostatnie 3 miesiące obejrzałem z 6-7 Crom. Większość, a w sumie wszystkie to zajechane trupy. Niby od osób prywatnych, nawet jedna była od pracownika Aso, która była po mega dzwonie, a favet udawał ze nic nie wie.... Masakra.