To jest widok strony w wersji do druku
To jest widok strony w wersji do druku
Przejdź do pełnego widoku tematu
Przerwa w OC -
Przerwa w OC
Witam jako nowy na forum.
Mam problem Panowie. Otóż niecały rok temu dostałem od rodziny samochód. Poczciwe Uno 0.9. Umowa została spisana na moją siostrę (zniżki). Jako, że nie miałem wtedy zbytnio pieniędzy (jestem uczniem) nie przedłużyliśmy z siostrą umowy OC. Teraz po wakacjach wpadło trochę $$$ i chciałbym przywrócić auto do ruchu. Niestety na przeszkodzie stoi fundusz gwarancyjny. Czyj jest jakiś sposób na uniknięcie tej horrendalnej kary (ponad 3000zł to bardzo dużo jak na moje warunki). Czy istnieje dla mnie jakieś wyjście z tej sytuacji? Czekam na odpowiedź i pozdrawiam.
-
Obawiam się że masz przechlapane :/ Jak już FG się upomniał o swoje to d***a :/
-
Nie mozna ot tak sobie nie placic OC jesli auto jest zarejestrowane, niestety takie sa pozniej konsekwencje. Ja kiedys spoznilem sie OC 2 tygodnie ( auto nie jezdzilo) a i tak musialem zaplacic za pelny okres ubezpieczenia.
-
podpytałem zaufaną osobę bezpośrednio w UFG:
złóż wniosek z prośbą o umorzenie - motywując swoją kiepską sytuacje materialną (co będziesz musiał udokumentować) lub rozłożenie należności na raty (na co jest dużo większa szansa).
ogólnie umorzenia się zdarzają, chodź rzadko. inne wyjście ot już tylko zapłata od razu całości.
-
Dziękuje za odpowiedzi Panowie. Uściślając, FG nie upomniał się o nic na razie. Umowa OC skończyła się 29 grudnia 2012. Nie dostałem żadnej kary. Ale oczywiście jeśli teraz tak po prostu bym wykupił nowe OC to domniemam, że FG upomniałby się o swoje.
-
A Ty wypowiedziałeś umowe OC? Bo jak nie to możesz mieć po prostu nieopłacone ubezpieczenie..
-
Z tego co wiem to skonczona umowa OC podobno sie odnawia..ale fakt faktem Trzeba oplacic..Niestety minely czasy gdy ubezpieczyciel nachodzil cie w domu.
-