To jest widok strony w wersji do druku
-
Wymiana sondy lambda
Dzień dobry,
czy sondę lambda wymienia się profilaktycznie? Co ile? Akurat stuka mi 100 000 na liczniku, a internety nie są zgodne :)
Jeśli trzeba wymieniać to mam kupić sondę za katalizatorem diagnostyczną oraz sondę za katalizatorem zwykłą, tak? (nie znam się ile w ogóle tych sond jest w samochodzie)
-
Dopóki działa dobrze to nie trzeba wymieniać . Wymieniona wcale nie musi działać lepiej.
-
-
Tak jest. Podróbki są na rynku, np. Bosch. Można się naciąć i np. skład spalin będzie gorszy.
-
1 załącznik(i)
Witam, przeglądając papierową instrukcje obsługi auta "TIPO 4DOOR" na stronie 173 znalazłem coś takiego : Załącznik 43709
Według niektórych ekspertów sondy się starzeją i średnio wytrzymują około 170tyś. kilometrów przebiegu, mogą wskazywać nieprawidłowe pomiary.
-
Witam,
Pierwszy post na forum i od razu z prosba o pomoc. Mam przypadlosc (opisywana w kilku watkach) powracajacej kontrolki silnika (tipo 1.4 t-jet 120)), mimo wymiany pierwszej sondy lambda (zamiennik NTK) blad powraca. Jaka jest oryginalna nazwa/numer czesci i koszt zakupu sond lambda? Mieszkam w Anglii i po telefonie do ASO mam wiecej watpliwosci niz informacji - wg angielskiego ASO sa 3 sondy lambda (przed, w i za katalizatorem) i ... to by bylo na tyle bo katalog ich czesci nie podaje ani numeru identyfikacyjnego, ani producenta czy tez ceny. Bede wdzieczny za pomoc i informacje. Pozdrawiam z deszczowej krainy!
-
ja kupowałem taką i błędy mi zniknęły po wymianie. U mnie padła za katalizatorem: https://allegro.pl/oferta/sonda-lamb...eo-13691320879
-
Cytat:
Napisał
nightingale79
A jakie Ci kody błędów wyskakiwały ?
U mnie były P0054 , U0168 , U1930 , U193A , U1932
-
-
Przy okazji jaki rozmiar klucza do sondy?
-
Z tego co pamiętam to 22.
-