Witam, na wstępie chciałem się przywitam. Jestem nowym użytkownikiem świeżo zakupionego Fiata 500L 1.4 16v z 2012. Przymierzam się do wymiany rozrządu i moje pytanie czy ten silnik posiada koło zmiennych faz rozrządu? dzięki
To jest widok strony w wersji do druku
Witam, na wstępie chciałem się przywitam. Jestem nowym użytkownikiem świeżo zakupionego Fiata 500L 1.4 16v z 2012. Przymierzam się do wymiany rozrządu i moje pytanie czy ten silnik posiada koło zmiennych faz rozrządu? dzięki
Nie ma KZFR.
Cześć, dzięki za odpowiedz przy wymianie rozrządu trzeba ściągnąć pasek klinowy z koła pasowego. Czy taki napinacz paska klinowego można odciągnąć ? czy trzeba go wymieniać na nowy?? dzięki za odpowiedz
https://allegro.pl/oferta/ina-napina...xoCvDEQAvD_BwE
Dzięki krowka1978 Master za odpowiedz jesteś bardzo pomocy. Pytanie może i banalne ale jak że ważne. Żadnej katastrofy nie będzie damy radę po prostu nie robiłem takiego silnika i chciałem się podpytać. Jestem samoukiem trochę swoich prywatnych samochodów zrobiłem i jakoś jeżdżą. Kto pyta nie błądzi. Zdobytą wiedzą bardzo chętnie dzieliłem i będę się dzielił, a pomogłem na różnych forach wielu osobom, tak jak i one mi. Nie rozumiem co może razić Cię moja niekompetencją, po to jest forum żeby sobie pomagać i dzielić się zdobytą amatorską wiedzą. Dziękuje za pomoc
Wybacz, ale jeżeli pytasz o tak prostą rzecz jak napinacz paska wielorowkowego, a porywasz się na wymianę paska rozrządu, to coś nie gra. Napinacz paska wielorowkowego w tym przypadku jest banałem. Co więcej nie zawsze przy rozrządzie trzeba wymieniać, wystarczy ocenić na ucho/organoleptycznie. Gdy będzie hałasował można w każdym momencie go podmienić, kilka minut pracy.
W sieci znajdziesz pełno filmów jak odciągać automatyczne napinacze pasków wielorowkowych w silnikach FIAT-a, czy to 1.4 8V, 1.4 16V, 1.4MA.