To jest widok strony w wersji do druku
To jest widok strony w wersji do druku
Przejdź do pełnego widoku tematu
LPG w 500L -
LPG w 500L
Witam, jak w temacie.
Planuje montaż instalacji gazowej w swoim aucie.
Nigdy jej nie miałem w żadnym ze swoich samochodów.
W związku z tym nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie.
Potrzebuje rady jaką instalacją się zainteresować. Rady oczywiście poparte doświadczeniem ich właścicieli.
Jeżdżę 500L T-Jet 120KM.
Z góry dziękuje.:uklony:
-
Za bardzo nie pomogę, ale ja też zakładam. Instalator proponuje Staga lub 100 zł droższego BRC. Ten sam silnik 4 generacja pośredni wtrysk. Zobaczymy już jutro jak to będzie jeździć.
-
mam takiego samego jak ty fiata 500L trekking 1.4 t-jet ( zółty z białym dachem) od 5 lat z lpg. instalacja stag - sterownik stag 4 qnext wtryski ac2 ( zakładałem w warsztacie do którego jeżdzę od ponad 15 lat i zakłada tylko staga), wlew pod klapką a sterownik obok gniazda zapalniczki. przejechałem na gazie jak na razie tylko 30 tyś km bo to drugie auto którym jeździ żona. generalnie żadnego problemu nie ma. po 10 tyś km od założenia padła sonda lambda bezpośrednio za silnikiem. sam wymieniłem a koszt oryginalnej sondy ok 250 pln. filtry od gazu wymieniłem sam. spalanie jest wysokie. w mieście przy jeździe żony wychodzi 12 do nawet 13 litrów gazu na 100 km.
jak jade ja to jest ok 11 w mieście a na trasie ok 7,5 litrów ( na autostradzie do 110 km/h i 3/4 trasy lokalnej do 90km/h).
zmieniłem teraz opony z fabrycznych wielosezonówek na sezonowe - wiec moze spalanie spadnie z 0,5 litra a hałas na pewno się zmniejszy. fabryczne opony są kiepskie.
co do instalacji brc sequent 32 tez jest ok. miałem taką w clio 4 założoną w ASO renault i 80 tyś km na lpg poleciało z płatka. minus tylko taki ze nie wszystkie zakłady zajmują sie brc. stagem każdy za brc czasem co drugi.
-