Witam,
Może posiada ktoś jakiś laptop poniżej 5 tys i mógłby podać model wraz z opinią jak się sprawuje? Rozglądam się i chciałbym zakupić, lecz nie znam się na tym za bardzo.
To jest widok strony w wersji do druku
Witam,
Może posiada ktoś jakiś laptop poniżej 5 tys i mógłby podać model wraz z opinią jak się sprawuje? Rozglądam się i chciałbym zakupić, lecz nie znam się na tym za bardzo.
Kup sobie jakiegoś Della na i7 z dodatkową grafiką, ewentualnie MSI.
Na pewno uważaj z modelami gamingowymi bo one bardzo lubią się grzać, zwłaszcza z procesorem i7 9750H. Jego typowe temperatury pracy to ok 90 stopni, a często sięgają nawet 100.
Zobacz sobie tego Lenovo https://www.x-kom.pl/p/483261-notebo...050-szary.html
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Albo droższy, ale nadal poniżej 5 tys HP https://www.x-kom.pl/p/470397-notebo...gtx1050ti.html
Jak nie grasz to bym polecał laptopy na wzór macbooków tyle ze na windowsie są łądne bo wykonane z aluminium oraz bezgłośne a bardzo miłe dla oka. :wink:
Zakupiłem ostatnio ACER NITRO 5 AN515-44-R94X 15,6" 144HZ AMD RYZEN 5 4600H - 8GB RAM - 512GB DYSK - GTX1650TI GRAFIKA, był na promce. Będę go używał do programów typu autocad. Odpaliłem na nim grę farcry 5 na maksymalnych ustawieniach, to temp procesora nie przekroczyła 70 stopni. Z minusów jakie zauważyłem to trzeba dość mocno klikać(w porównaniu do innych laptopów), bo nie raz klawiatura nie łapie. Głośniki są usytułowane na dolnej części i jak trzyma się na kolanach, albo na podkładce, która jest ciut za mała to fale dźwiękowe uciekają w dół i dość słabo słychać. Głośność pracy podczas grania mi osobiście nie przeszkadza.
Niestety zacznie się on grzać i to mocno. I taka jedna sprawa, nie trzymaj lapka na kolanach bo tak skracasz mu życie! To samo z kocykami i kołdrami.
Reklamiarze nie śpią ;)
Polecam Lenovo Legion na I5 lub I7. Bardzo dobry, wytrzymały sprzęt do pracy.