cześć,
jak tam u was z w/w tematem? Reklamować? Ktoś próbował? To podlega pod reklamację w ogóle ?
To jest widok strony w wersji do druku
cześć,
jak tam u was z w/w tematem? Reklamować? Ktoś próbował? To podlega pod reklamację w ogóle ?
Jak gadałem z gościem-szpeniem od mebli tapicerowanych to mówił że ludzie często popełniają błąd i chemią do pielęgnacji skóry "pielęgnują" skaj (pewnie w przekonaniu że jak to sie nazywa ekoskóra co tez jest nadużyciem bo to niedokładnie to samo, to ma ze skorą coś wspólnego). A to jest plastik chyba najczęściej poliwinyl w przypadku stricte skaju i poluretan w przypadku ekoskór, rózni się też podłoże (i to głównie po tym idzie poznać)ale nie znam się na tyle żeby rozkminiać.
W efekcie jakies składniki (chyba glownie ropopochodne) mogą powodowac twardnienie, pękanie, matowienie itp. skaju cz też ekoskóry. Choć z drugiej strony lakiery do skór naturalnych to też podobny wytwór. W kazdym razie tak gadał
Dać do zrobienia nowy w prawdziwej skórze i spokój. Ja tak zrobię jak się zużyje.
Dlaczego masz coś robic na własny koszt skoro mozesz zareklamować. Nic to nie kosztuje a jest szansa ze uznaja reklamacje i bedzie nowiutkie i ladniutkie
I za 1,5 roku będzie ta sama sytuacja.Ja obszyję za 50 zeta i mam spokój na lata.
Nie mówiąc o tym,że w skórze będzie dużo lepiej się prezentował.
Tu muszę się z kolegą zgodzić. W mojej starej Toyocie musiałem wymienić mieszek zaraz jak ją kupiłem (nie nową, ale fabryczny skay był dobry ... tylko go uszkodziłem własnoręcznie). Po kilku latach i przejechaniu ponad 300 tys km nadal był w dobrym stanie, tylko trochę zabrudzony. Żadna plastikowa podróba nie wytrzyma tyle co dobra skóra.
Szukałem wiadomości jak czyścić i pielęgnować eko skórę i znalazłem ten artykuł:
https://lederzentrum.pl/czeste-pytan...ztucznych.html