To jest widok strony w wersji do druku
-
Fiat croma 2,4 jtd 200km
Witam wszystkich. Jestem tutaj nowy i jestem laikiem samochodowym. Postanowiłem zmienić auto i padło na crome z wyglądu, wyposażenia, silnika i ceny. Mieszkam w niemczech. Dorwalem taki egzemplarz ktoś mi coś doradzić lub może opowiedzieć o tych autach z tymi silnikami? Rok 2007, kombi, 2,4 i aż 200km, automat.
Czy cena jest okej? Przebieg wydaje się ok jak patrzę na zdjęcia. Dodatkowo gwarancja z komisu. Jadę go na weekend ogląda na co zwrócić uwagę???
Fiat Croma 2.4 Multijet 20V Emotion SHZ XENON NAVI - Autohaus Hermann
-
Cytat:
Napisał
Dawidnrw
Witam wszystkich. Jestem tutaj nowy i jestem laikiem samochodowym. Postanowiłem zmienić auto i padło na crome z wyglądu, wyposażenia, silnika i ceny. Mieszkam w niemczech. Dorwalem taki egzemplarz ktoś mi coś doradzić lub może opowiedzieć o tych autach z tymi silnikami? Rok 2007, kombi, 2,4 i aż 200km, automat.
Czy cena jest okej? Przebieg wydaje się ok jak patrzę na zdjęcia. Dodatkowo gwarancja z komisu. Jadę go na weekend ogląda na co zwrócić uwagę???
Fiat Croma 2.4 Multijet 20V Emotion SHZ XENON NAVI - Autohaus Hermann
Witamy. Jakbym zobaczył auto z najmocniejszym silnikiem diesla, najbogatszym wyposażeniem i przebiegiem po 13 latach jeżdżenia - 104 tys., to bym miał czerwoną lampkę. Silnik jest fajny, mocny, ale też droższy w eksploatacji. Skrzynia biegów też może płatać figle. Najlepiej weź sobie jakiegoś fachowca albo zaprowadź do jakiegoś dobrego warsztatu na sprawdzenie tego auta, podpięcie pod komputer, obejrzenie dokładnie na podnośniku.
Cena w porównaniu do tych w Polsce jest trochę wysoka, może tłumaczy to stan.
Jak duże robisz przebiegi roczne? Głównie miasto czy długie trasy? Przy okazji było mnóstwo tematów odnośnie zakupu auta, na co zwrócić uwagę, przejrzyj, w tej materii nic się nie zmienia :-) Powodzenia
-