To jest widok strony w wersji do druku
-
Lewy kierunkowskaz Bravo
witam,
Mam taki problem, ze zacina mi sie lewy kierunkowskaz podczas jazdy, nie dzieje sie to caly czas lecz czasami i wyglada to tak, ze ta zielona strzalka w ogole nie swieci i nie tyka czy jak to nazwac, nie mam pojecia czy w tym momencie zaden kierunkowskaz z lewej strony nie dziala bo zawsze gdy chcialem wyskoczyc z samochodu i to sprawdzic nagle zaczal dzialac :P , to wina przekaznika czy moze przeczyscic jakies styki ? posiadam bravo 1.8gt 16v
-
Na moje sprawdź masy w tylnych lampach.. ;)
-
Cytat:
Napisał
byrrt
Na moje sprawdź masy w tylnych lampach.. ;)
a w jaki sposob to zrobic? bo jestem zielony w tym temacie
-
Rozbierz tylną lampe po problematycznej stronie i zobacz czy kostka nie jest nadpalona, czy nie widać śniedzi itp.. Tak jakbyś żarówki wymieniał...
-
Cytat:
Napisał
byrrt
Rozbierz tylną lampe po problematycznej stronie i zobacz czy kostka nie jest nadpalona, czy nie widać śniedzi itp.. Tak jakbyś żarówki wymieniał...
ok, dzieki za pomoc, dodam ze w weekend dobrałem sie do przekaznika pod kierownica, przeczyscilem i tez nic nie pomoglo
-
Przekaźnik odpowiada za lewy i prawy kierunek - jeśli jeden działa a drugi nie nie szukałbym tam problemu..
-
Cytat:
Napisał
byrrt
przeczyscilem tam wszystko i nadal dzieje sie tak samo
-
Cytat:
Napisał
byrrt
dzis zauwazylem, ze kierunkowskaz nie dziala tylko wtedy gdy trzymam hamulec, robi sie jakies zwarcie czy jak? nawet gdy nie wlaczam kierunkowskazu a trzymam hamulec to ta strzalka jakby troszke sie swiecila
-
Cytat:
Napisał
wisnix00
dzis zauwazylem, ze kierunkowskaz nie dziala tylko wtedy gdy trzymam hamulec, robi sie jakies zwarcie czy jak? nawet gdy nie wlaczam kierunkowskazu a trzymam hamulec to ta strzalka jakby troszke sie swiecila
Typowy - wręcz książkowy przykład słabej masy w tylnej lampie. Przyjrzyj się jej dobrze :) Jestem prawie pewien że to ona jest winna..