Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 23 z 23
Like Tree4lubi to!

Temat: Samoczynnie zapalająca się kontrolka klimatyzacji  

  1. #16
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,747
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Dokładnie dwa pokrętła i prostota obsługi ale ja tego nie chce :-)

    Ja wole przyciski i tzw. Automatyczne sterowanie czy utrzymywanie zadanej temperatury... tak po prostu wole ja :-)

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    No i w zwiazku z odrywaniem wzroku, miałem kiedyś focusa z taikimi pokrętłami i jechałem na wczasy słońce wychodziło i zachodziło za chmury, jak wychodziło w aucie robiło się gorąco i musiałem kręcić aby chłodniej ustawić, jak zachodziło to robiło się zimno i musiałem znowu przestawiać na cieplej i tak w koło Macieju kręcić na wyczucie i dopasowywac, tak się wtedy wkurwilem ze od tamtej pory nigdy jie miałem już auta z manualna klima, chyba ze zastępcze. W kimś automatycznej ustawiam temperaturę, włączam auto i się wcale nie dotykam, jedyne ustawienie jakie od czasu do czasu zmieniam to tylko temperatura, robię to jednym pokrętłem i znając swoje auto wiem, ze jeden przeskok to zmiana o 0,5 i wiedząc jaka mam temp w danej chwili, bo prawie zawsze ta sama jest, mogę bez patrzenia zmienić na inna porządaną w danej chwili...

    W trybie auto noe mam nigdy problemu z parującymi szybami, nigdy jak wsiądę do zimnego po zapaleniu nie wieje jak durny zimnym (bo i po co) tylko sam sobie czeka aż układ złapie temp i wtedy zaczyna wiać i grzać by osiągnąć ustawiona temperaturę,

    Akurat mi to pasuje i wole to od stałego wajchowania pokrętłami o ciągłej walki z manualem, tak mi zostało po negatywnym doświadczeniu w focusie i już nic tego nie zmieni w moim przypadku...

    Rozumiem twoje preferencje i mam nadzieje, ze Ty, marx, rozumiesz moje :-)
    Lepszy
    Power
    Gamoniu



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Rozumiem nie neguję, przy dłuższej jeździe z pewnościa sie sprawdza. Ja z automatem miałem doświadczenia typowo zawodowe wsiadam przejadę kawałek wysiadam i tak w kółko: jak wsiadałem do auta z ciepłym silnikiem i mi było zimno to oczekiwałem że bedzie dmuchał gorącym, po jakimś czasie że już letnim, a jak losowałem fajerą jak dziki ze się spociłem to chciałem żeby było chłodno a tego algorytmy już nie obejmują i kręcenia gałami było tyle samo :-). Ale w przypadku tipo przeważył brak drugiej strefy (to akurat by mi sie przydało bo kobicie wiecznie zimno a mi znów ciepło) no i te różne chocki klocki z siłownikami które czasami właścicieli poprzedników tipo zmuszały do wybebeszania kokpitu.
    Ale reasumując próbując upodobnić klimę manualną do automatu zrobili więcej szkody niż pożytku. Nie zawsze dając nawiew na szybę oczekujemy otwarcia obiegu zamkniętego (zwłaszcza stając za wszelkiej maści pełnoletnimi TDI) i włączenia kompresora.

  4. #18
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,747
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    zwłaszcza stając za wszelkiej maści pełnoletnimi TDI
    #%*#%#+}#*##


    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    no i te różne chocki klocki z siłownikami które czasami właścicieli poprzedników tipo zmuszały do wybebeszania kokpitu.
    O tym nie wiedziałem... ale cóż, pażywiom - uwidim :-)
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  5. #19
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Te chocki klocki zdarzały się w Stilo i Bravo. O tym problemie w Tipo na szczęście jeszcze nie słyszałem.
    W tipo jest klima jednostrefowa, a więc prostsza i mam nadzieję, że tu te problemy nie wystąpią.

  6. #20
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    Te chocki klocki zdarzały się w Stilo i Bravo
    Ciekawe jest to, że panel w GP praktycznie wygląda tak jak w Stilo, a w GP problemów z siłownikami nie ma

  7. #21
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    Te chocki klocki zdarzały się w Stilo i Bravo. O tym problemie w Tipo na szczęście jeszcze nie słyszałem.
    W tipo jest klima jednostrefowa, a więc prostsza i mam nadzieję, że tu te problemy nie wystąpią.
    Mi wymieniali na gwarancji jeden siłownik czy coś tam z lewej strony bo sie blokowało i obojetnie jaka temperatura ustawiona to grzało jak wściekłe - pomagało wyłączenie i włączenie .Nie musieli bebeszyć dechy, było dojscie.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    42
    Postów
    476
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-Jet LOUNGE
    Rocznik
    2017
    To jest dobre info,że nie trzeba bebeszyć...

  9. #23
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Raz, że nie trzeba bebeszyć, a dwa, że ta usterka nie była typu ułamany element klap przepływu powietrza, tylko jakieś tam zawieszenie działania, które dało się obejść po ponownym wł/wył klimy.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. zapalająca się kontrolka ABS i ręcznego po zmianie kół...
    Napisany przez bober6662 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 18-06-2015, 11:21
  2. Zapalająca się kontrolka CHECK ENGINE - przyczyna?
    Napisany przez piomar35 na forum Ducato II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 24-01-2015, 18:14
  3. zapalająca się kontrolka ładowania
    Napisany przez miwal na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 06-10-2013, 00:57
  4. palio1,2-zapalająca się kontrolka pompy paliwa
    Napisany przez pyrkosz61 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-08-2013, 19:58
  5. [silnik] CC 900- zapalająca się kontrolka od wtrysku
    Napisany przez Rafael na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-04-2010, 09:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl