Pełną treść artykułu możesz zobaczyć w http://fiatklubpolska.pl/content.php...lskich-drogach
Pełną treść artykułu możesz zobaczyć w http://fiatklubpolska.pl/content.php...lskich-drogach
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Naprawdę Włosi się postarali.Jak zwykle najładniejsze są auta włoskie.
Znowu za mało silników, do tych, które są do wyboru (może poza studwudziestokonnym dieslem) powinni dodawać kapelusze w promocji. Podejrzewam też, że produkcja w Turcji niestety zaowocuje jakością zbliżoną to Linea.
Ostatnio edytowane przez mrozek ; 02-03-2016 o 08:04
Może nie jest imponująco, ale to lepsze niż wcale Cieszę się, że pojawiło się Tipo (chociaż dlaczego nie Tempra?). Mocniejsze jednostki będą w wersji Abarth - o ile wyjdzie.
Ech... aż się prosi o Multiair 170KM
Wtedy cena zrobiłaby się nieciekawa...
A i jeszcze jedno. Fajnie by było gdyby nie było tylu drobnych usterek co w Grande Punto.
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p