Witam.
Od jakiegoś czasu męczę się z moją Multiplą 1.9JDT 2005r. Na desce świeci się Check Engine a po podłączeniu do komputera w programie FiatEcuScan mam dwa błędy P0480 i P0481.
Sprawdziłem - do wentylatora dochodzi +12V - także bezpieczniki OK. Wentylator podłączony bezpośrednio do aku - OK. W skrzynce z przekaźnikami obok akumulatora jest przekaźnik 70A, który odpowiada za właczenie i wyłączenia zasilania zamykając obwód MASY. Sprawdziłem bez przekaźnika zwierając na krótko - wentylator się włączył.
W programie FiatEcuSCAN podczas testów - przekaźnik nie "klapie". Sam przekaźnik sprawdzony na sucho - działa prawidłowo.
Miernikiem sprawdziłem piny sterujące przekaźnik - na obu mam napięcie ok 3,7V w stosunku do masy pojazdu. Sprawdziłem dokąd idą przewody (niebiesko-żółty i czerwono-zielony) sterujące przekaźnikiem - ale utknąłem bo oba przewody idą w głównej wiązce i wchodzą za pompę wspomagania hamowania i dalej gdzieś za silnik - dalej ręka nie sięga.

Czy ktoś posiada może schemat i wie skąd dochodzą przewody do przekaźnika abym mógł przedzwonić kable?

Z góry dziękuję za odpowiedź.