Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2015
    Skąd
    Chojnice
    Postów
    2
    Auto
    Multipla 1.9 JTD
    Rocznik
    2000

    Unhappy Problem z rozruchem - 1.9 JTD 2000r.

    Witam. Na początek może się przedstawię... Nazywam się Mateusz i jestem nowym użytkownikiem tego forum, dlatego też przepraszam jeśli umieszczam temat w złym dziale, bądź zrobiłem inną "niepożądaną" rzecz przy okazji zamieszczania tego tematu

    A teraz przejdę do problemu, który mnie dzisiaj spotkał. Chciałem się dynamicznie włączyć do dosyć ruchliwej ulicy, niestety przez pośpiech (chyba) samochód mi zgasł. Były za mną jeszcze dwa inne samochody, dlatego nie zwlekając przekręciłem szybko kluczykiem by odpalić auto na nowo, no i... NIC. Kontrolki palą się normalnie (jak zawsze), elektryka w pełni działa, świece się nagrzewają, kiedy przekręcam kluczyk dalej, to słyszę, że wyłącza się nawiew (jak zawsze) i powinien odpalać silnik, ale nie ma żadnej reakcji, jest zupełna cisza. Kiedy próbuję drugi raz przekręcić kluczyk to włącza się jakaś blokada i nie da się tego zrobić (muszę wyłączyć zapłon i włączyć z powrotem, żeby dało się przekręcić kluczyk dalej). Samochód to multipla 1.9 w dieslu. Szukając po internecie nie mogłem znaleźć nigdzie pomocy w tym temacie, dlatego zwracam się do Was...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    866
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Normalne, że nie da się drugi raz przekręcić kluczyka bez wcześniejszego wyłączenia zapłonu. Co do braku reakcji obstawiam problem z rozrusznikiem. Pewnie się zawiesił .

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2015
    Skąd
    Chojnice
    Postów
    2
    Auto
    Multipla 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    No racja... Chyba po prostu nigdy się nad tym nie zastanawiałem, tylko odruchowo cofałem kluczyk i przekręcałem na nowo... A co to znaczy, że się zawiesił? Czy są jakieś "domowe sposoby" żeby to naprawić? Czy ew. koszty naprawy mogą być wysokie? Przed chwilką znalazłem kilka podobnych tematów na innych forach, w wielu przypadkach problem załatwiło odłączenie i podłączenie jednego z kabli pod kierownicą, niestety nie przymierzałem się jeszcze do tego bo auto stoi na drugim końcu miasta...

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2017
    Skąd
    Lublin
    Postów
    2
    Auto
    Multipla 1.9 JTD 105KM
    Rocznik
    1999
    Jak pare lat temu zaczął mi się kończyć rozrusznik to uderzałem końcówką drążka kierowniczego w obudowę rozrusznika. Potem waliłem rurką metalową. Chodzi o to aby poruszyć wirnik tak aby szczotki zaczeły łapać.
    Nic na siłę, wszystko młotkiem.


 

Podobne tematy

  1. Problem z rozruchem
    Napisany przez Kacpru na forum Punto II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 29-10-2015, 12:16
  2. Problem z rozruchem
    Napisany przez Marszalkowsky na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 06-06-2014, 14:19
  3. Problem z rozruchem Brava 1.6
    Napisany przez patrykk789 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-11-2013, 22:10
  4. Problem z rozruchem silnika
    Napisany przez sietek na forum Doblo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 28-08-2013, 21:22
  5. problem z rozruchem
    Napisany przez maverick_ice na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 24-02-2012, 11:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl