Jako, ze nie chce mi się postu klepać od nowa skopiuje pierwszy post z FFP
Moja kropeczka:
Silnik: 1.2 8V 65+KM @ 5000+rpm, 105+Nm @ 3500+rpm
Vmax: licznikowe 183km/h przy 5000rpm na 5 biegu z górki -->> LINK :rotfl:
Nadwozie: 5d
przebieg: 48kkm,
24.12.06 - 50 400km,
4.02.2007 - 61 000km,
17.04.2007 - 66 815km,
03.06.2007 - 70 300km,
19.08.2007 - 74 300km,
01.09.2007 - 75 100km,
07.11.2007 - 80 067km,
09.12.2007 - 81 753km,
28.01.2008 - 84 500km,
09.04.2008 - 89 830km,
24.04.2008 - 90 080km,
29.06.2008 - 95 150km.
--------------------------------------------------
Oponki:
Lato: GoodYear EAGLE F1 GS-D2 185/60R14 82V klik
Zapas: Nówka Kormoran Impulser 165/70 R14 :E
Na zimę 4x Dębica Frigo2 165/65 R14
--------------------------------------------------
Awaryjność:
Naprawione:
- Pęknięta obudowa alternatora - zrobione w ramach gwarancji
- Wyciek z oringu przy cewkach zapłonowych (przy około 50 000km) - zrobione w ASO - 50zł
- Rozpadający się mechanizm wycieraczek (nie działa wycieraczka od strony pasazera - zrobione w ASO - 50zł)
- Zacierający się silnik elektrowentylatora chłodnicy - zrobione we własnym zakresie - koszt 160zł
- Dziura w układzie wydechowym ( przy przebiegu: 68 750km) - wymienione wszystko co jest za katalizatorem. -->> Foto
- Nowy alternator - koszt 440zł w tym: alternator 360,- pasek klinowy 20,- robocizna 60,- --> Foto
- Nowy Akumulator - Perion 40Ah / 330A - koszt 142zł
- Skrzypiący pedał sprzęgła - Koszt: 0zł, link
- Wahacze przód - wymienione - Koszt 244zł, robocizna 0zł link
- Nowy Pasek rozrządu - Contitech - Koszt: 38zł
- Nowa Rolka napinająca - SKF - Koszt: 45zł
- Nowa Pompa Wody - HEPU - Koszt - 90zł
- Nowy płyn chłodniczy - petrygo - koszt - 35zł
- Nowe amortyzatory P i T Kayaba Excel-G - Koszt: 630zł - link
- Nowe Świece zapłonowe - NGK - koszt 60zł
- Pomalowana miska olejowa - Koszt: 20zł - link
- Wymiana prawej końcówki drążka kierowniczego + zbieżność - ASO -> 90zł
- Wymiana przedniej szyby -> ASO 290zł szyba, 100zł robocizna.
- Zablokowany termostat w pozycji otwartej -> koszt 32zł klik
Do zrobienia:
- Wypranie tapicerki :/
--------------------------------------------------
Zdarzenia losowe:
25 czerwca 2007 zastałem na parkingu uszkodzonego kropka:
Uszkodzone:
Przedni zderzak - zarysowany, PP Błotnik - pognieciony i do wymiany, PP drzwi, PT drzwi - zarysowane.
Naprawa w ASO:
Elementy wymienione:
- PP Błotnik.
Elementy malowane:
- P Zderzak
- PP Błotnik
- PP Drzwi
- PT Drzwi
- PT Błotnik
- T Zderzak
- Klapa bagażnika
Koszt z AC PZU - ponad 5000 PLN.
Fotki po naprawie:
W ostrym słońcu widać delikatną różnicę pomiędzy starym i nowym lakierem - nowy jest troszeczkę jaśniejszy.
Ogólnie: dobrze zrobione.
--------------------------------------------------
Olej:
Motul Synergie+ 10W40 (89 816km)
----
Poprzedni: Selenia 20K 10W40 (70kkm)
----
Poprzedni: Castrol 5W30
--------------------------------------------------
Co było ostatnio robione:
7 sierpnia 2008 - Wymiana tarcz, klocków, zacisków z 240x11 na 257x20 wentylowane
2 czerwca 2008 - Wymiana wałka rozrządu na wałek z PI75 (866)
8 kwietnia 2008 - Wymiana oleju i filtra powietrza.
27 lutego 2008 - Wymiana termostatu.
2/3 stycznia 2008 - Wymiana prawej końcówki drążka kierowniczego, wymiana przedniej szyby.
19 września 2007 - Wymiana oleju przekładniowego, likwidacja skrzypienia sprzęgła, malowanie miski olejowej.
13 września 2007 - Wymiana Tylnych amortyzatorów, paska rozrządu, pompy wody.
12 września 2007 - Wymiana przednich amortyzatorów i przednich wahaczy.
14 sierpień 2007 - Nowy alternator
11 sierpień 2007 - Nowy akumulator Perion 40Ah / 330A
28 czerwca - 4 lipca 2007 - Naprawa blacharsko-lakiernicza.
27 maj 2007 - zmiana oleju na Selenia 20K, filtra oleju, filtra powietrza.
18 maj 2007 - wydech
--------------------------------------------------
Tuning:
Plany:
- ***Kolektor wydechowy 4w2w1 z PI75 (tymczasowo będzie bez KATa),
- Kolektor ssący z PI75 + dolot yankowy + stożek,
- HID 4300 lub 5000K,
- Zawirusowanie kompa,
- Gleba -35/30
- Alufelgi 15" z PII HGT + opony GY F1 GSD3 195/50R15,
- Kierownica w skórze,
- Może Turbo
- Może katalizator w miarę przelotowy, nie strumienica, ale jakiś katalizator żeby był i ewentualnie spełniał swoja funkcję :E
- Może body Abarth
*** - częściowo zrobione
Zrobione:
- Radyjko Blaupunkt Sydney SD-27 -> Foto
- Opony GoodYear EAGLE F1 GSD2 185/60R14
- Wałek rozrządu z Punto I 1.2 75
- Hamulce z tarczami 257x20 wentylowanymi -> Klik
--------------------------------------------------
Fotki:
Zimowa sesja 0)
i chyba najlepsze: