Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 15 z 15
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2009
    Skąd
    Cieszyn
    Wiek
    35
    Postów
    263
    Auto
    Audi S3 8L BAM
    Rocznik
    2002

    Wygłuszanie drzwi. Czyli jak JA to zrobiłem

    Nie wiem czy dobry dział wybrałem, bo zastanawiam się czy taki temat nie pasuje bardziej do Car Audio, ale jak tak, to proszę o przeniesienie.
    Do rzeczy, wygłuszyłem drzwi w samochodzie i chciałem się podzielić z innymi którzy planują wygłuszenie w swoich wehikułach. Może komuś się przyda i pomoże.
    Na początek wypisze co mi było potrzebne:
    - Taśma dekarska, a nie maty bitumiczne jak niektórzy polecają(ja nie polecam ale tez nie odradzam, kazdy robi jak uwaza), oto główny powód, który siedzi w drzwiach, zrobiony chyba fabrycznie chyba że poprzedni właściciel to tam przykleił:

    Popękane i strasznie twarde, rogi się odgięły i je po prostu wyłamałem, a taśma dekarska jest dość elastyczna i wzmocniona folią aluminiową, przynajmniej ta Soundaband, której ja używałem. Kupiona w Casto za ~93zł, wymiar 22,5cm x 10m (2,25m kw.) i na dwoje drzwi w Bravo starczyło na styk z podwójnym wyklejaniem otworów technicznych( tych 3 większych) i jeszcze zostało parę cm na uszczelnienie osadzenia piorunochronu na dachu
    - opalarka, ja kupiłem dla pewności, podobno nie musiałem, bo taśma nadaje się do klejenia w temp. od 5 do 30 stopni C i trzyma mocno ale po lekkim podgrzaniu opalarką nie ma szans na oderwanie, koszt około 34zł w Casto, wiec znikomy, ale jak ktoś chce, to może zachować paragon i po robocie oddać pod pretekstem złego wyboru
    - benzyna ekstrakcyjna do odtłuszczania powierzchni
    - jakaś izolacja lub peszel na cięgno od klamki żeby się nie kleiło do taśmy i nie stawiało oporu
    - nożyk to tapet lub nożyczki, obojętnie, do cięcia taśmy, (nożykiem do tapet cięło się przyzwoicie)
    Teraz po kolei:
    1.) Zdejmujemy tapicerkę, żaden problem, odkręcamy wszystkie śruby, 8 krzyżakowych, 2 imbusowe w klamce i dwie imbusowe w 'podłokietniku' i ciągniemy w kierunku 'lusterko --> klamka', żeby puściły 3 zaczepy na tyle. I to tyle.
    3.) zrywamy fabryczną folię która chroni przed wilgocią z z zewnątrz, jak komuś uda się usunąć całkiem ten je**ny klej to uznanie, ja wyciąłem nożem tyle ile się dało i odtłuściłem, nie ma możliwości żeby odpadło cosik
    2.) myjemy drzwi, ja umyłem najpierw wodą z płynem do naczyń, wytarłem do sucha i odtłuściłem benzyną ekstr. zewnętrzną blachę i tą, w której mamy otwory techniczne.
    3.) wycinamy wg uznania i pomysłu, jak Wam będzie najłatwiej później wykleić drzwi.
    Odrazu mówię, że nie ma fizycznej możliwości żeby wykleić całą powierzchnie blachy 'w środku' (chyba, że ktoś ma ręce z gumy), na forum o CA przeczytałem, że wystarczy zakleić 70% powierzchni, mi udało się około 90%, w dolnej, tylnej części drzwi jest najgorzej z dostępem i w jednych drzwiach tego nie wykleiłem, drugie to już prawie 100%, polecam kleić poziomo długie pasy na cała długość drzwi , dało radę z pomocą drugiej osoby. Proszę uzbroić się w cierpliwość, spokój jest najważniejszy i wszystko wyjdzie cacy Tak to wygląda:

    4.) wyklejamy otwory techniczne, żeby było podwójnie aby zwiększyć sztywność, ja wykleiłem tylko trzy największe, Tak to ma wyglądać (tu już z częściowo zaklejoną powierzchnią):

    5.) jak już mamy zaklejone otwory to wyklejamy całą powierzchnię dopasowując taśmę do przetłoczeń, skrzywień itp. Ja wyklejając celowo zakleiłem otwór na na głośnik i później wyciąłem odpowiednio, żeby głośnik opierał się na taśmie a nie na gołej blasze.
    I to wszystko.
    Jak zrobię fote ukończonych drzwi to odrazu wrzucę, póki co to po części widać co i jak na poprzednim zdjęciu. Najważniejsze to odpowiednio odtłuścić przed klejeniem, oczywiście jak przykleimy to podgrzewamy taśmę opalarką i dociskamy, nie ma mowy żeby odpadło (taśma wytrzymuje od -20 do +80 stopni C wg informacji na opakowaniu, w lecie w samochodzie może się nagrzać do ~60 stopni wiec jest jeszcze spory zapas, w każdym razie ja się nie martwię, że mi spłynie jak niektórzy straszą ). Pamiętamy, żeby założyć peszel na cięgno od klamki przed klejeniem otworów! Pierwsze drzwi robiłem chyba z 5 godzin wszystko, na drugie to chyba max 3 zeszło. Fabryczne głośniki grają jakby się na nowo urodziły , pojawił się ładny basik i oczywiście nic nie gra oprócz głośników, żadne terkot tapicerki już nie występuje za ~130zł mamy naprawdę fajnie wygłuszone drzwi, polecam!!!

    edit:
    Bravo 1.9 TD 100 GT => A3 1.8T 150 => S3 1.8T 225



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2010
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    102
    Auto
    Siena 1.2
    Przy największych otworach fajnie by było dać metalowy płaskownik.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2009
    Skąd
    Cieszyn
    Wiek
    35
    Postów
    263
    Auto
    Audi S3 8L BAM
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał czaki163
    Przy największych otworach fajnie by było dać metalowy płaskownik.
    Nie mam spawarki, tyle w temacie, innego sposobu na zamontowanie nie widze,poza tym plaskownik bylby potrzebny pod mate bitumiczna bo one twardnieja i sa sztywne jak blacha ale lubia pekac, tasma dekarska jest elastyczna i z moimi fabrycznymi glosnikami da sobie rade, ale i tak kazdy robi jak uwaza.
    Bravo 1.9 TD 100 GT => A3 1.8T 150 => S3 1.8T 225

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2010
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    102
    Auto
    Siena 1.2
    Spawarka nie jest do tego potrzebna. Wystarczy wiertarka i blachowkręty. Mata dekarska w odpowiednich warunkach tez twardnieje i pęka.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2009
    Skąd
    Cieszyn
    Wiek
    35
    Postów
    263
    Auto
    Audi S3 8L BAM
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał czaki163
    Spawarka nie jest do tego potrzebna. Wystarczy wiertarka i blachowkręty.
    Pod wplywem drgan od basu blachowkrety sie poluzuja i blacha o blache bedzie dzwonic.
    Cytat Napisał czaki163
    Mata dekarska w odpowiednich warunkach tez twardnieje i pęka.
    jakie to warunki? mroz? no tak ponizej -20 stopni moze stwardnieje, ale ile u nas taka temp sie zdarza? Druga sprawa jest taka ze widzialem drzwi zrobione dekarka i mrozy ponizej -20 zeszlej zimy w zaden sposob jej nie zaszkodzily.
    btw. tasma dekarska, nie mata.
    Poza tym, nikomu nie kaze tak robic jak akurat ja zrobilem, po prostu opisalem mniej wiecej co i jak, po to ze jak ktos bedzie chcial wygluszyc drzwi to bedzie mial jakis punkt zaczepienia, a i tak jak przejrzy kilka for, to i tak nic nie bedzie wiedzial, jeden poleca maty, drugi tasmy, trzeci mowi zeby dac wyspecjalizowanej firmie, czwarty usztywnia otwory, piaty wogole, szosty nie okleja blachy wew. drzwi i im wiecej czlowiek poczyta tym mniej wie.
    Bravo 1.9 TD 100 GT => A3 1.8T 150 => S3 1.8T 225

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 grudzień 2010
    Skąd
    Miechów
    Postów
    11
    Auto
    Brava 1.6 16V , Honda Prelude 2.0 16V
    Polecam tą modyfikację , też mam tak samo zrobione , na razie w Hondzie , ale Fiacik też się doczeka . Dodatkowo wiązki elektryczne zostały owinięte izolacją z płótna żeby nie tzreszczały . Taśma dekarska nie może pękać przy mrozach przecież dachy by nam przeciekały :lol:






  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2010
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    102
    Auto
    Siena 1.2
    Widze liczba fanów papy w samochodzie wzrasta Niektóre maty dekarskie pękają, kruszą się czy Ci się to podoba czy nie.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2009
    Skąd
    Cieszyn
    Wiek
    35
    Postów
    263
    Auto
    Audi S3 8L BAM
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał czaki163
    Widze liczba fanów papy w samochodzie wzrasta Niektóre maty dekarskie pękają, kruszą się czy Ci się to podoba czy nie.
    teraz juz piszesz ze tylko niektore tasma, podkreslam jeszcze raz tasma dekarska (a nie mata) to nie papa , strasznie krytycznie do swiata jestes nastawiony, jak pytalem jak sie wyglusza drzwi to cie nie bylo, ale teraz tu wlazisz i nic konkretnego nie wniesiesz tylko ciagle cos ci sie nie podoba. i jak mylisz mate z tasma czy papa to nie jestem do konca pewny czy masz pojecie o czym piszesz ze dekarka twardnieje i peka (moze myslisz o zwyklej macie bitumicznej) widziales ja na oczy,trzymales ja w rekach?? ja jestem pewny ze mi nie popeka, a nawet jesli... to obiecuje ze dowiesz sie o tym pierwszy, napisze ci na PW. Poza tym tyle ludzi robi to dekarka i nie narzeka ale ty wiesz lepiej. Czekam niecierpliwie na relacje z wygluszania drzwi w twojej sienie twoimi sposobami, z tego co pisales planujesz jakies glosniki wsadzic wiec raczej tez bedziesz wygluszal. Ale i tak dziekuje za slowa krytyki, takie tez sa potrzebne, mimo ze malo konskruktywne i nie poparte argumentami ale sa pozdrowienia
    uxi916, dobra robota 8), widze ze w hondzie to troszke bardziej skomplikowane bylo niz we fiacie ale zrobione pierwsze klasa. dzwiek pewnie zachwyca.
    Bravo 1.9 TD 100 GT => A3 1.8T 150 => S3 1.8T 225

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 grudzień 2010
    Skąd
    Miechów
    Postów
    11
    Auto
    Brava 1.6 16V , Honda Prelude 2.0 16V
    Mam jeszcze pół rolki tej taśmy w garażu nieogrzewanym , ostatnio sprawdzałem przy -17 i nadal była miękka i chciała się kleić :D

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2010
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    102
    Auto
    Siena 1.2
    Cytat Napisał luca89cn
    Cytat Napisał czaki163
    Widze liczba fanów papy w samochodzie wzrasta Niektóre maty dekarskie pękają, kruszą się czy Ci się to podoba czy nie.
    teraz juz piszesz ze tylko niektore tasma, podkreslam jeszcze raz tasma dekarska (a nie mata) to nie papa , strasznie krytycznie do swiata jestes nastawiony, jak pytalem jak sie wyglusza drzwi to cie nie bylo, ale teraz tu wlazisz i nic konkretnego nie wniesiesz tylko ciagle cos ci sie nie podoba. i jak mylisz mate z tasma czy papa to nie jestem do konca pewny czy masz pojecie o czym piszesz ze dekarka twardnieje i peka (moze myslisz o zwyklej macie bitumicznej) widziales ja na oczy,trzymales ja w rekach?? ja jestem pewny ze mi nie popeka, a nawet jesli... to obiecuje ze dowiesz sie o tym pierwszy, napisze ci na PW. Poza tym tyle ludzi robi to dekarka i nie narzeka ale ty wiesz lepiej. Czekam niecierpliwie na relacje z wygluszania drzwi w twojej sienie twoimi sposobami, z tego co pisales planujesz jakies glosniki wsadzic wiec raczej tez bedziesz wygluszal. Ale i tak dziekuje za slowa krytyki, takie tez sa potrzebne, mimo ze malo konskruktywne i nie poparte argumentami ale sa pozdrowienia
    uxi916, dobra robota 8), widze ze w hondzie to troszke bardziej skomplikowane bylo niz we fiacie ale zrobione pierwsze klasa. dzwiek pewnie zachwyca.

    Ani jedno ani drugie nie nadaje sie do użycia w CA. Od tego są specjalne maty, które nie kosztują majątku. I nie chodzi mi o maty bitumiczne app czy boll. Poszukaj sobie mat GMSa, Dynamat SuperLite... Słowo "Papa" to była przenośnia bardzo mi przykro, że tego nie zrozumiałeś. Nie zapomnij dodatkowo napisać czy nie rozplynela sie latem. Ludzie może nie narzekają ale niech porównają to sobie z prawidłowo wygłuszonymi drzwiami. I wtedy czar kilku godzinnej roboty pęka jak bańka mydlana. Owszem planuje wygłuszyć na wiosne drzwi w Sienie. I jeśli jej wcześniej nie sprzedam to napewno zaprezentuje jakieś zdjęcia na forum. Jedyne co moge Ci zagwarantować to to, że nie będzie takiego drutu.

    Cytat Napisał luca89cn
    jak pytalem jak sie wyglusza drzwi to cie nie bylo, ale teraz tu wlazisz i nic konkretnego nie wniesiesz tylko ciagle cos ci sie nie podoba.
    Nie ma obowiązku odpowiadania na każdy nowy post. Mogłeś zapytać o rade wujka Google albo przejść się do biblioteki lub księgarni. Po za tym zaglądam tu raz na jakiś czas. Nie siedze non stop przy komputerze.

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2009
    Skąd
    Cieszyn
    Wiek
    35
    Postów
    263
    Auto
    Audi S3 8L BAM
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał czaki163
    Po za tym zaglądam tu raz na jakiś czas. Nie siedze non stop przy komputerze.
    ale zeby sie doczepic czegos nowego to wartko sie logujesz.
    najpierw piszesz ze popeka teraz ze sie rozplynie, zaraz napiszesz ze wybucha i mi samochod rozp***doli. nie wiem czy doczytales ale ja wygluszylem drzwi pod fabryczne glosniki, zeby bylo troche basu i tapicerka nie grala. Nie mam w swoim samochodzie zadnego super CA, tylko serie, ktora dla mnie gra fajnie, wiec nie widze potrzeby wywalania niemalej kasy na profesjonalne maty, jak ty to piszesz, jestem ciekawy czy i w jakim stoponiu roznia sie profesjonalne maty do CA od tasm dekarskich czy mat app czy boll, zeby sie nie okazalo ze to jedno i to samo albo roznice sa nieznaczne tylko rozni sie nadrukiem na macie, tak samo jak ktos wymyslil frytki i 100g ziemniaka sprzedaje sie w cenie kilku kilo, ty wydasz kilka razy wiecej kasy a bedziesz mial to samo co ja tylko z innym nadrukiem, ale to tylko moje przypuszczenia, nie widzialem mat pro wiec nie wiem, moge sie mylic. Ty nie masz wygluszenia a wiesz o nim najwiecej. Nie rozumiesz ze jeden robi matami bitumicznymi drugi dekarka a trzeci faktycznie kupi dynamata i to jest sprawa kazdego z osobna jaki bedzie mial efekt w SWOIM samochodzie?? A ty tu najezdzasz odrazu na nas jakbysmy ograniczeni byli. Pytalem wujka google, szukalem, czytalem nie jedno forum, wiem co to sa maty dynamat itp., pytalem tez tu, a tobie radze poszukac na google co to jest przenosnia bo cos ci sie pomylilo. tasma sie latem nie rozpynie bo jest wzmocniona folia aluminiowa, a poza tym tak jak pisal uxi916 o tych dachach, pod opalarka tez sie nie rozplynela. Nastepna kwestia jest fakt ze moze bedzie roznica miedzy profesjonalnym wygluszeniem drzwi (przez odpowiednia firme) a amatorskim wykonaniem ( samodzielnie), glownie chodzi mi o osobe ktora sie tego podejmuje wiec jesli nie masz zdolnosci manualnych albo rozumem nie grzeszysz to moze sie okazac ze spiepszysz robote nawet majac maty dynamat czy inne i dopiero bedzie drut, ''i czar kilkugodzinnej pracy i kilka stowek prysnie jak banka mydlana''. ja nie widze sensu wkladania 800 stow na wygluszanie do samochodu ktory jest wart ~6-7 tys., moze ty masz na to kase i dla ciebie to grosze ale wtedy chyba bys siena nie jezdzil.
    Przyklad:
    http://allegro.pl/dynamat-xtreme-wed...345102070.html
    139zl za arkusz 80x45cm, liczymy:
    0,8x0,45=0,36m.kw.
    na moje dzrwi poszlo 2,25m.kw. wiec
    2,25/0,36=6,25 -> tyle mat potrzebuje na dzrwi w bravo, dalej:
    6,25x139=~860zl na dwoje drzwi.
    Poza tym jak ktos mi wjedzie (odpukac) w drzwi to za 90 zl sie w dupe nie ugryze ale ktos kto wlozy ~600-800 zl to bedzie mogl nawet troszke poldupka uj**ac.
    Nie lubie gdy ktos potrafi tylko krytykowac innych za ich prace i sie czepiac, samemu nie majac w danym temacie zadnego doswiadczenia (najpierw pislaes o metalowym plaskowniku, pozniej nie majac racji postanowiles sie doczepic do materialu), tak wiec wyglusz siene dynamatem i badz lepszy. Nie zapomnij o plaskownikach i blachowkretach.
    Bravo 1.9 TD 100 GT => A3 1.8T 150 => S3 1.8T 225

  13. #12
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Panowie proszę o spokój.
    Każdy robi według swojego uznaniu, możemy zwrócić uwagę nie krytykować!
    Forum jest od tego by ewentualnie doradzić, wesprzeć się jakieś opinii osób, które miały/mają podobny problem, bądź doświadczenie w danym TEMACIE.
    Takie sprawy załatwiajcie na PW.

    Pozdro

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    33
    Postów
    429
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Czy może ktoś powiedzieć mi jaką grubość ma taka taśma dekarska i jak może być ciężka? Może pod wiosnę przymierzyłbym się wyciszyć drzwi u siebie w samochodach, ale chciałbym najpierw zebrać trochę informacji. Jak wygłuszam tzn. oklejam powiedzmy tą taśmą tylko tą stronę co boczek nakładam czy coś jeszcze w środku się robi? Może pytania głupie, ale jestem laikiem w tych sprawach, a skoro już nabrałem chęci na wygłuszenie, to chciałbym zrobić to co najmniej przyzwoicie. Jak duży arkusz potrzebny jest na wygłuszenie jednych drzwi?

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2009
    Skąd
    Cieszyn
    Wiek
    35
    Postów
    263
    Auto
    Audi S3 8L BAM
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał Marcin91
    Czy może ktoś powiedzieć mi jaką grubość ma taka taśma dekarska i jak może być ciężka?
    Podstawa: Aluminium z lepiszczem bitumicznym
    Grubość: 1,55 mm
    Wydłużenie przy zerwaniu: 20%
    Temperatura nakładania: Od +5 °C do +40 °C
    Odporność termiczna: Od -40 °C do +120 °C
    Certyfikaty jakościowe: Produkt wytwarzany przez firmę SOUDAL w Belgii, zgodnie z wymogami systemu kontroli jakości ISO 9001.2000.
    Zalecenia BHP: Przy użyciu uszczelniacza przestrzegać zwykłych zasad higieny pracy:
    - unikać kontaktu ze skórą
    - w przypadku kontaktu ze skórą przemyć natychmiast wodą
    - może wywoływać podrażnienia oczu
    - w czasie pracy dobrze wietrzyć pomieszczenie
    - chronić przed dziećmi.

    http://allegro.pl/soudal-tasma-dekar...381037339.html

    Tez mialem 225mm x 10mb i rolka wazyla moze z ~7 do 8 kilo.

    Cytat Napisał Marcin91
    Jak wygłuszam tzn. oklejam powiedzmy tą taśmą tylko tą stronę co boczek nakładam czy coś jeszcze w środku się robi?
    Patrz kolejno na zdjecie nr 2 i 3 w moim pierwszym poscie, blacha 'zewnetrzna' w srodku drzwi ma byc jak najwiecej wyklejona i pozniej blacha z otworami technicznymi, poczytaj spokojnie od poczatku, mysle ze dosc jasno wszystko opisalem.
    Cytat Napisał Marcin91
    Jak duży arkusz potrzebny jest na wygłuszenie jednych drzwi?
    W Bravo poszla mi cala rolka 225mm x 10mb i zostaly jakies skrawki, w Brava masz przednie dzrwi mniejsze wiec pojdzie mniej, ale jak bedziesz wyklejal tez tylne to najlepiej jak sam sobie z 'grubsza' powierzchnie zmierzysz.
    Bravo 1.9 TD 100 GT => A3 1.8T 150 => S3 1.8T 225

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 sierpień 2013
    Skąd
    wlkp
    Postów
    20
    Auto
    bravo 1.6
    Rocznik
    1999
    Jaka grubość powinna mieć mata wygkuszajaca do drzwi fiat Bravo? Czy mate wkladacie do blachy w otworach czy zamiast foli czy tu i tu?


 

Podobne tematy

  1. Zamarzanie drzwi
    Napisany przez KAAZ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 08-12-2010, 20:52
  2. [drzwi] klamki bravo/brava/marea
    Napisany przez mariusz-m183 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-07-2009, 09:15
  3. Zatrzasnęły się drzwi kierowcy
    Napisany przez Gardziel na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 21-11-2008, 21:02
  4. [drzwi] "strzelanie" drzwi
    Napisany przez przemek--81 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 05-11-2008, 16:25
  5. Centralka sterująca zamykaniem drzwi
    Napisany przez wojo985 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post: 01-07-2008, 18:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wygluszanie drzwi

mata dekarska

wygluszenie drzwi samochodowych

wyciszanie drzwi samochodowych

tasma dekarska do wygluszania drzwi

wyciszanie drzwi samochodu

wygluszenie drzwi w aucie

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl