Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2016
    Skąd
    Chorzow
    Postów
    80
    Auto
    Doblo II
    Rocznik
    2011

    Doblo 2.0mjet turbi na wieksze

    Pytanie do niecobardziej zaawansowanych. Jakis czas temu meilowalem z gosciem z cinsof. Gosc brzmial mega profi i poza programem prZedstawil mi opcje przebudowy ukladu powietrznego a dokladnie wymine turbo na wieksze ktore opisal jako pasujace w miejsce istniejecej miala by to byc gtb16 , przekopalem internety i nie znalazlem takiej?
    Czy ktos moze przerabial juz ten temat i orientuje sie co mocniejszego wejdzie w mieksce ori turbo ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    30 październik 2013
    Skąd
    Luboń
    Wiek
    36
    Postów
    329
    Auto
    Doblo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2010
    A co masz na myśli mówiąc o większym turbo? chcesz osiągnąć maximum ile się da kosztem trwałości czy jakieś racjonalne osiągi nie wpływające na żywotność podzespołów? . Ja mam w swoim Doblo 1.6 Multijet zamontowane teraz GTB16 jest to Garett. Pamiętaj o tym ze im więcej koni tym większe koszty a i tak na końcu okazuje się ze pojawia się ściana nie do przeskoczenia. Im większe turbo to z reguły gorszy dół co w mieście bywa dość irytujące natomiast jeśli obniżyć miejsce obrotów w którym wstaje turbo to skracanie żywotności i zwiększenie spalania.
    Po zmianie turbo okaże się że IC sie gotuje i nie wyrabia i będzie trzeba zmienić . Następnie będzie blokował osiągi DPF .Na końcu okaże się że auto przyspiesza ale nie hamuje wystarczająco dobrze więc zmian zacisków. I tym sposobem jesteś uboższy o jakieś 7 tysięcy zyskując może 70 koni

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2016
    Skąd
    Chorzow
    Postów
    80
    Auto
    Doblo II
    Rocznik
    2011
    Nie chce z silnika wydostawac wszystkich rezerw. Ale sam tuner powoedzial ze okoloce 160km na seri to max. Zaproponowal zmiane na gtb16 co pozwoli na osiagniecie okolic 200km.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    30 październik 2013
    Skąd
    Luboń
    Wiek
    36
    Postów
    329
    Auto
    Doblo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2010
    To racja co mówi. A wspominał o tym ze wraz ze wzrostem temperatury IC spada wydajność tj ilość koni itp?. U mnie miało być 175 km a jest 168 km i było to kolejne strojenie wiec nie ma nic pewnego nie należy się nastawiać na tą górną granicę bo to wszystko zależy od konkretnego auta i jego stanu.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2016
    Skąd
    Chorzow
    Postów
    80
    Auto
    Doblo II
    Rocznik
    2011
    Ogarniales mechanicznie temat sam czy oddawales gdzies do roboty to ?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    30 październik 2013
    Skąd
    Luboń
    Wiek
    36
    Postów
    329
    Auto
    Doblo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2010
    Wszystko robione w Cinsoft w sumie dwa razy za pierwszym razem na 150km za drugim na 170km niestety od czasu modyfikacji borykamy się z problemem szarpania podczas przyspieszania przy podłączony przeplywomierzu albo przeladywowaniu turbiny. Auto z tego powodu spedzilo w sumie miesiąc w warsztacie bez rezultatu. Na początku było podejrzanie ze to uszkodzony przeplywomierz kupiłem nowy oryginalny nic to nie dało następnie ze na pewno uszkodzona wiązka silnika tez wymieniłem meczylem się z tym cały dzień wymieniałem to sam żeby mieć pewność że wszystko jest podłączone prawidłowo i dalej to samo. Brak juz pomysłów. Trochę słabo wyszło mam niby lepiej przyspieszające z lepszą mocą ale jednocześnie z odlaczonym przeplywomierzem i tym samym nie działającym tempomatem co jest średnio fajne na dłuższej trasie.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2016
    Skąd
    Chorzow
    Postów
    80
    Auto
    Doblo II
    Rocznik
    2011
    Ile cala impreza u nich kosztowala? Na pierwszy rzut oka duzo trzeba bylo innych czesci nawymieniac ?

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    30 październik 2013
    Skąd
    Luboń
    Wiek
    36
    Postów
    329
    Auto
    Doblo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2010
    Za pierwszym razem 4800zl robocizna w tym cena nowej turbiny i łączników. Za drugim razem 2700zl robocizna tj wymiana wtryskowe na większe plus ich kodowanie wywalenie DPF fizyczne i programowe oraz wymiana rozrządu cena bez części. W 2.0 jest mniej do zmiany bo są większe wtryski i większe hamulce.
    Zaciski brembo 4tloczkowe wyszły po znajomości 1000 zł a nowy większy IC plus łączniki opaski 600zl do tego oilcath 200zl
    dystanse na przednia oś HR 200 zł bo inaczej nie wejdzie felga R16 i dłuższe śruby 10 sztuk 150 zł
    Ostatnio edytowane przez misiaczek88on ; 20-05-2018 o 16:30

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2016
    Skąd
    Chorzow
    Postów
    80
    Auto
    Doblo II
    Rocznik
    2011
    Sporo ... jak bys mial chwile to mialbym prosbe o zerkniecie na oznaczenie faktyczne tej turbiny

    Co do dystansow to ciekawe bo ja mam 17”felge

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    30 październik 2013
    Skąd
    Luboń
    Wiek
    36
    Postów
    329
    Auto
    Doblo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2010
    W 17 nie ma problemu z wywarzaniem felgi bo na oryginalnej Alu do Doblo 16 muszą być odważniki typu slim 2.5 g. WSZYSTKO zależy od konstrukcji ramion felgi nawet et nie załatwia sprawy. Zobaczę czy w ogóle widać oznaczenia turbo

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2016
    Skąd
    Chorzow
    Postów
    80
    Auto
    Doblo II
    Rocznik
    2011
    Bylbym wdzieczny. Napisalem tez do importera kkk wagner bo takiej firmy fabryczne turbo tam siedzi. Ciekaw jestem co oni sa w stanie zaproponowac zeby podeszlo jak najmniejszym nakladem zmian

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    30 październik 2013
    Skąd
    Luboń
    Wiek
    36
    Postów
    329
    Auto
    Doblo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2010
    Nie udało mi się odczytać numeru modelu turbo z tego co pamiętam jest to Garett GTB16 . Może warto by było odezwać się do PERUN TURBO | Sportowe turbosprężarki przerabiaja tez turbo. Ja osobiście nie bawił bym się w używki różnie to z nimi bywa. Na dzień dzisiejszy nie zdecydował bym się na tą turbine poszedł bym raczej w jakąś hybryde

  14. #13
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,527
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Jesli moge,to polecę firmę Emp-turbo

    Erni - znany jest FCKP, dłubie tam często przy 20vt

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 

Podobne tematy

  1. Czy silnik z doblo I pasuje do doblo II?
    Napisany przez hesus1357 na forum Doblo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-03-2018, 17:30
  2. Tuning doblo I na doblo II
    Napisany przez RADARMED na forum Doblo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-02-2015, 09:31
  3. Wahacze i wieksze spalanie
    Napisany przez echolink na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 07-04-2013, 11:17
  4. Wieksze spalanie przez akumulator ?
    Napisany przez Kamil2062 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 25-02-2013, 22:52
  5. [skrzynia biegów] Przeciek i coraz wieksze problemy ze wstec
    Napisany przez tattoodragon na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 22-04-2011, 23:52

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plmodyfikacje-463doblo-2-0mjet-turbi-na-wieksze-41085

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl