Witam,
Szukam Abartha 500, znalazłem takie coś:
Ogłoszenie: Fiat 500 Fiat 500 ABARTH Oryginał, Full Opcja - 33 999 PLN
Czy możecie coś powiedzieć tak ze zdjęć - co sprawdzić itd. ?
Czy cena jest ok, czy tzw. "okazja" ?
Witam,
Szukam Abartha 500, znalazłem takie coś:
Ogłoszenie: Fiat 500 Fiat 500 ABARTH Oryginał, Full Opcja - 33 999 PLN
Czy możecie coś powiedzieć tak ze zdjęć - co sprawdzić itd. ?
Czy cena jest ok, czy tzw. "okazja" ?
Hejka.
500ka w abarcie to fajna zabawka.
Ogłoszenie troszkę przekoloryzowane z tym że unikat, czarna podsufitka, kubełki itd etc. bo jeszcze nie spotkałem się z 500ką Abarth z białą podsufitką etc itd a czy taka full opcja? "troszkę" się ich już nawoziłem i w sumie z takich najbogatszych jakie miałem okazję obmacywać to miał wielgachne hamulcowaczki z wielgachnym logo Brembo i w największych dostępnych felgach to to ledwo się mieściło ale do rzeczy - czy cena ok to Ci nie powiem. Co do sprawdzenia to standardowo to co przy każdym aucie za te pieniążki
Pozdrawiam i życzę udanego zakupu
Odnośnie wyposażenia to mnie to aż tak nie kręci, bardziej chodzi czy cena jest ok do rocznika i opisu, czy nie jakaś okazja co się na 100% okaże po dzwonie. Auto same w sobie jest fajną zabawką i jak nie będzie sklejone z dwóch, a silnik będzie w normalnym stanie to nie potrzebuje czarnej podsufitki czy czerwonych wielgachnych hamulców.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
VIN auta: ZFA31200000289537
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Data pierwsze rejestracji: 2009-03-11 - w historiapojazdu.gov.pl jakieś cuda są - może ktoś to sprawdzić?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Znalazłem po wpisaniu vinu ogłoszenie poprzedniego właściciela chyba
http://otomoto.pl/oferta/fiat-500-je...-ID6ydryJ.html
Z tego wynika że auto miało chipa, to raz, dwa auto różni się naklejkami z boku. Coś zaczyna mi to średnio wyglądać.
No faktycznie. Numery telefonów inne. Po pół roku i przejechane 7tyś go już sprzedaje. Hmm... Cena nie wiele niższa Naklejki to pół biedy.
Standardowa 500ka ma 140KM. Dopiero limitowane mają 160KM, 180KM i 200KM. Myślę że gdyby ten był "esseesse" to miałby takowe oznaczenia na budzie, czyli ten jest zawirusowany. Chociaż sam nie mam nic do wirusowania silniczków
Tak czy siak, można przyjąć tezę, że obecnemu właścicielowi znudził się po pół rocznym użytkowaniu. Zaś co do ceny to chyba już nie można jej uznawać za "zajebiaszczą" niech urwie z dwa kawałki to będzie można na to inaczej spojrzeć
To jest ten pakiet EsseEsse czy jakoś tak. Więc miał 152 czy jakoś tak, plus to zawieszenie utwardzane. Poprzedni właściciel go nie oklejał miał całego białego - ten musiał okleić, ale się nie przyznaje zbytnio. O cenę chodziło mi czy to nie jakoś super mało. Chip był robione w de-tech i dodane było 12 KM więc nie dużo.
A co w tej historii jest dziwnego? Widać, że w 2013 przyprowadzono ten pojazd, zarejestrowany był na firmę, a później na osoby prywatne (2 razy) czyli inaczej mówiąc miał 3 właścicieli, gdzie widać, że temu ostatniemu szybko się auto znudziło. Cena faktycznie nie imponuje, praktycznie ta sama. To jakiś argument w trakcie rozmów. Naklejki pewnie przyszły przy obecnym właścicielu, chciał je trochę "doszpanować', są takie do nabycia czy nawet zamówienia u firm. Tak samo ja felgi zostały zmienione.
Numer VIN już wysłany do sprawdzenia co tam widzi ASO (lub nie ), czekamy.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Tylko ta cena za 500-tke nie jest za niska?
@gaiden raport w załączniku ZFA31200000289537.pdf, nie ma nic w sumie nic strasznego, ale w 2011 było coś z oprogramowaniem od body robione. Auto było kupione w leasingu co potwierdza raport z gov.pl w którym widać firmę jako pierwszy podmiot. Zapewne kolejny właściciel wykupił auto po skończeniu się leasingu. Przez pierwsze dwa lata zrobiło ~60 tys. km więc jeździło regularnie.
Jednak raport VIN nie potwierdza, że to wersja essesse (miały one podniesioną moc do 160KM), a tutaj w raporcie widzimy, że opcja na silnik to 99kW czyli 135KM.
Czyli to podstawowa wersja silnika dla tego modelu 500 Abarth.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Masakra...znaczy pozytywna masakra odnośnie tego raportu Pierwszy raz spotykam się z taką profesjonalną pomocą. No to dziwna sprawa z tą mocą, bo mam wykres z detechu gdzie przed ich chipem auto ma 152, a po 162 KM. Czyli jest mocno wyżyłowane jak podciągnęli ze 135.
Z fabryki (po VIN) wychodząc to auto miało 135KM, skoro dzisiaj ma 162KM to około 21% wzrost mocy, ale pamiętaj, że te same silniki wychodziły z fabryki z większą mocą.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM