Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9

Temat: Tryb sport  

  1. #1
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017

    Tryb sport

    Panowie taka kwestia: jak tu gdzies juz pisałem w 500 tce uruchomiłem tryb sport. Efekt jest taki że się zajebiście fajnie jezdzi bo pedał jest bardzo czuły. Bawiac sie w alfaobd w tipku tez udalo mi sie to zrobic tzn procedura zmiany dzialania przycisku z city na sport przeszla bez bledu. W 500 na zegarach zapala sie napis sport a przestał city, tutaj nic sie nie dzieje tzn. przestalo zapalać sie city a nie ma lampki sport więc jest cisza. Auto mam unieruchomione bo mam rozwaloną lampę i zderzak i czekam na ASO więc nie mogę teraz sprawdzić czy jest jakiś efekt. Jack pisałeś że się nie da tzn. 0przeszla Ci procesura isprawdzałeś czy zmieniła się reakcja na gaz? Bo moze to dziala tylko bez zadnych widocznych znaków. Jest tez mozliwa opcja city+sport ale nie probowalem. Może jest ktoś w stanie potestować? Ja jeszcze z kilkanascie dni nie dam rady. Tylko uwaga zrobcie backup proxy bo pozniej powrot do wartosci początkowych miałem z szopkami (nie chcial przyjac wersji proxy z tip startem tylko jakas wczesniejszą).
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 02-09-2022 o 01:30



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2014
    Skąd
    RZ
    Postów
    465
    Auto
    Tipo 1.4 HB 95 KM / Stilo 1.4 HB 95 KM
    Rocznik
    12.2017 / 12.2004
    Swojego czasu widziałem coś takiego do tipo od tipo tunerów z turcji co robia m.in. domykanie szyb: https://www.youtube.com/watch?v=nyZdI5iAYp0

    Wpinane jest to w kostkę od pedału przyspieszenia. Także w tipo może nie być takiej opcji jak w 500-tce i trzeba przełożyć to na dodatkową "wspomagacz" od turka.

  4. #3
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,106
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Cytat Napisał marx 30 Zobacz post
    Auto mam unieruchomione bo mam rozwaloną lampę i zderzak i czekam na ASO
    Mam tak samo, lampę już ogarnąłem i zderzak też, teraz auto u lakiernika stoi....

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2011
    Skąd
    Będzin
    Postów
    155
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 T-Jet Hatchback Lounge
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Panowie taka kwestia: jak tu gdzies juz pisałem w 500 tce uruchomiłem tryb sport. Efekt jest taki że się zajebiście fajnie jezdzi bo pedał jest bardzo czuły. Bawiac sie w alfaobd w tipku tez udalo mi sie to zrobic tzn procedura zmiany dzialania przycisku z city na sport przeszla bez bledu. W 500 na zegarach zapala sie napis sport a przestał city, tutaj nic sie nie dzieje tzn. przestalo zapalać sie city a nie ma lampki sport więc jest cisza. Auto mam unieruchomione bo mam rozwaloną lampę i zderzak i czekam na ASO więc nie mogę teraz sprawdzić czy jest jakiś efekt. Jack pisałeś że się nie da tzn. 0przeszla Ci procesura isprawdzałeś czy zmieniła się reakcja na gaz? Bo moze to dziala tylko bez zadnych widocznych znaków. Jest tez mozliwa opcja city+sport ale nie probowalem. Może jest ktoś w stanie potestować? Ja jeszcze z kilkanascie dni nie dam rady. Tylko uwaga zrobcie backup proxy bo pozniej powrot do wartosci początkowych miałem z szopkami (nie chcial przyjac wersji proxy z tip startem tylko jakas wczesniejszą).
    Taki efekt jak piszesz mam w swoim Tipo ale po Chiptuning'u, oprócz przyrostu N/m i KM
    pedał gazu zrobił się bardziej czuły, aż miło usiąść za kierą ale o tym pisałem już
    dużo wcześniej w innym wątku. W swoim poście nie podałeś jednak co to za funkcja aktywuje
    "tryb sport" (mowa o Tipo) bo w AlfaOBD nie dopatrzyłem się takiej opcji.

  6. #5
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał adoks Zobacz post
    Taki efekt jak piszesz mam w swoim Tipo ale po Chiptuning'u, oprócz przyrostu N/m i KM
    pedał gazu zrobił się bardziej czuły, aż miło usiąść za kierą ale o tym pisałem już
    dużo wcześniej w innym wątku. W swoim poście nie podałeś jednak co to za funkcja aktywuje
    "tryb sport" (mowa o Tipo) bo w AlfaOBD nie dopatrzyłem się takiej opcji.
    No jest: advanced driving program jest do wyboru city, city sport no ale nie działa.kupilem juz chinczyka do wpiecia w pedal gazu. W 500 tce dziala zajebiscie jak tipek wroci z serwisu to zapodam.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2011
    Skąd
    Będzin
    Postów
    155
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 T-Jet Hatchback Lounge
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    ....kupilem juz chinczyka do wpiecia w pedal gazu. W 500 tce dziala zajebiscie jak tipek wroci z serwisu to zapodam.
    Ciekawa opcja, czekamy na testy i jakąś recenzję

  8. #7
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Tzn wiem czego sie spodziewać bo gadam od samego początku że fiat od ladnych paru lat tak stroi te pedały gazu że to dobre dla kapeluszników albo do jazdy w korku. 500 tez byla zmulona uruchomilem tryb sport i od razu inaczej, to samo tym badziewiem. A jak wkaczylem jedno i drugie czyli dwa tryby sport no to sie juz jezdzic nie dalo . Dzis zrobie testy w punciaku. Tipek jeszcze postoi bo dopiero chyba wydobywają ropę z której zrobią plastik na reflektor który ma być wymieniony.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2017
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    196
    Auto
    FIAT TIPO EASY 1.4 16V 95KM
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał BrzozaPL Zobacz post
    Załącznik 42018

    Po dłuższym czasie udało się zamontować uniwersalny tempomat działający z przycisków kierownicy. Tempomat jest produkcji tureckiej zamówiony od osoby, która jest autorem projektu. Przechodząc do opisu działania tempomatu. Moim zdaniem działa super jedyny minus brak informacji o aktualnej zaprogramowanej prędkości - mi to nie przeszkadza .Tempomat sterowany jest z przycisków kierownicy jak w oryginale. Urządzenie można włączyć gdy pojazd osiągnie prędkość 30 km/h. Przyciski podświetlane są na kolor pomarańczowy, środkowy przycisk nie jest podświetlany. W momencie aktywacji tempomatu środkowy przycisk z ikoną tempomatu zapala się na kolor zielony więc mamy informacje gdy tempomat jest aktywny lub nie aktywny.
    Przycisk "Canc" służy do wyłączenia tempomatu
    Po naciśnięciu przycisku "Res" tempomat włącza się i ustawia ostatnia ustawiona prędkość.
    Przyciski "Set+ Set-" służą do zwiększania i zmniejszania prędkości pojazdu bez naciskania gazu. Dodatkowo przycisk "Set-" po naciśnięciu włącza tempomat z prędkością jaka aktualnie jedziemy.
    Środkowy przycisk po dłuższym przytrzymaniu zapamiętuje prędkość pojazdu jaką aktualnie jedziemy np. jediemy 100 km/h zwalniamy do 50 km/h naciskamy środkowy przycisk auto przyspiesza do zaprogramowanej prędkości 100 km/h. Gdy wciskamy hamulec tempomat automatycznie się dezaktywuje.
    To chyba wszytko odnośnie działania tempomatu. Tak więc mamy możliwość dołożenia tempomatu do tipo który takowej funkcji nie posiada a w BSI nie można aktywować oryginalnie zaprogramowanego tempomatu. Jednym słowem pełen sukces.

    Koszt całej operacji to około 250 euro plus koszta poczty polskiej przy odbiorze paczki

    Załącznik 42015 Załącznik 42016 Załącznik 42017
    kupując tempomat od turka mam możliwość przełączania trybów jazdy:
    - tryb eco zamula gorzej niż fabryka
    - tryb komfort ustawienia domyślne
    - tryb sport robi robotę auto żwawe nie zamula czuć, że tipo stało się dynamiczne
    aktywacja trybów następuje po dłuższym przytrzymaniu przycisku canc - środkowy przycisk po zmianie trybów pulsuje: 3x włączony tryb eco, 2x tryb sport, 1x komfort
    urządzanie bez żadnych wyświetlaczy

  10. #9
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał BrzozaPL Zobacz post
    kupując tempomat od turka mam możliwość przełączania trybów jazdy:
    - tryb eco zamula gorzej niż fabryka
    - tryb komfort ustawienia domyślne
    - tryb sport robi robotę auto żwawe nie zamula czuć, że tipo stało się dynamiczne
    aktywacja trybów następuje po dłuższym przytrzymaniu przycisku canc - środkowy przycisk po zmianie trybów pulsuje: 3x włączony tryb eco, 2x tryb sport, 1x komfort
    urządzanie bez żadnych wyświetlaczy
    No wlasnie az sie prosilo zeby był taki ficzer zastanawialem sie dlaczego nie ma ale mnie wyjasniles. To kolejny plusik dla osob ktore zamontują ten patent zamiast ori


 

Podobne tematy

  1. Błąd przepustnicy a tryb awaryjny 1.4 16v
    Napisany przez Fosteerr na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 16-07-2021, 10:37
  2. Tryb City
    Napisany przez pasztet83 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post: 29-10-2017, 13:31
  3. Tryb awaryjny w Fiorino 1,4 8V 75 KM LPG
    Napisany przez panbaryla na forum Fiorino
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 05-11-2016, 16:35
  4. grande 1.9 sport tryb awaryjny do 2 tyś obrotow POMOCY
    Napisany przez keewa69 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-06-2016, 21:05
  5. [K] Bravo II 1.4 T-jet 120/150 KM Sport/Pakiet Sport
    Napisany przez robercik.yo na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-11-2015, 13:01

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538tryb-sport-50814

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl