cześć
ja robiłem na bazie oryginalnego panelu, zajęło mi to 6 godzin, a wcześniej przygotowałem sobie całą wiązkę łącznie z przekaźnikami.
w moim SW w oryginale przekaźniki są montowane w rozdzielce w bagażniku, ja umieściłem je pod kierownicą i nasłuchuję, czy aby działają przy włączaniu (dawno temu jeden mi się skleił, więc dmucham na zimne)
dzięki pomocy kolegi JTN, tutaj masz schemat łącznie z opisem co jest co
https://fiatklubpolska.pl/instalacja...3/2#post329975
najwięcej czasu zajęło mi rozebranie foteli, (samo wyjęcie z auta spoko - 4 śruby i wyciągasz razem z prowadnicami) potem zamek w pokrowcu z tyłu oparcia i słaby dostęp do środka, tapicerka z drutami jest łączona z siedziskiem i oparciem za pomocą drucianych krążków, od razu przygotuj sobie cienkie szczypce i do ponownego łączenia trytytki
przewody wyprowadzasz przez przygotowany otwór w gąbce siedziska, wystarczy naciąć,
uważaj na zaczepy plastikowych maskownic w słupku i progach, jeżeli będziesz je rozbierał a nie masz odpowiedniego ściągacza do spinek (zwykły kilka PLN na allegro), można połamać, słaby plastik
podświetlanie przycisków wziąłem z podświetlania zapalniczki (jeżeli masz), inaczej musisz znaleźć w kostce przy body,
masa spoko, z każdej strony w słupku przy nodze masz złącze masowe ze śrubą, wystarczy końcówka oczkowa na przewód masowy i przykręcasz
przewody wystarczy lekko oskurować w miejscu, gdzie będziesz dolutowywał swoją wiązkę, nie przecinaj
ogólnie temat nie jest skomplikowany, tylko dostępy czasami słabe