Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2017
    Skąd
    warsz
    Postów
    11
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005

    Osiowanie Proxy - niepowodzenie

    Cześć,

    aktywowałem sobie w Tipo DRL menu a AlfaOBD. Po aktywacji wyskoczyła mi awaria układu wspomagania, myślę zapewne przez błędne Proxy. Uruchamiam procedurę osiowania w AlfaOBD i wykonuje moduły po kolei po czym prosi o niebieski adapter, który podpiąłem i niestety nie umiał przejść dalej (były instrukcje o wyłączeniu zapłonu i tak robiłem) niepowodzenie. Później druga próba w MES i z początku widziałem jakiś moduł nie przeszedł (niepowodzenie) po czym prosi o adapter niebieski który podłączam i leci sobie dalej. Na koniec wyskoczyły wszystkie moduły i na czerwono był moduł od silnika (niby nie udało się). Jednak po tym zabiegu licznik nie mruga i w mes łącząc się do body pokazuje że wszystkie centralki zgrane i nie wymaga osiowania. Czy miał ktoś podobny problem? Czy w AlfaOBD nie da rady wykonać osiowania na moim interfejsie (STN1110) czy lepiej nowszy np STN1170? Te niepowodzenia to wina interfejsu?

    Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Jest instalacja lpg?

  4. #3
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Odpięte wszystkie pasy?

  5. #4
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Może być problem po stronie STN1110, nie ma obsługi MS CAN, STN1170 ma. Osobiście spotkałem się, ze STN 1110 z 500X nie działał jak trzeba, właśnie ze względu na brak MS CAN.

  6. #5
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Jak jest instalacja lpg i jest wpięta pod OBD2, co często się zdarza to należy wyłączyć instalacje lpg przed przeprowadzaniem osiowania i itp.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2017
    Skąd
    warsz
    Postów
    11
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Brak LPG oraz wszystkie pasy odpięte. Możliwe że wykorzystywany jest ten protokół do komunikacji a mój go nie obsługuje. Nie umiałem też połączyć się z czujnikami parkowania z adapterem niebieskim ale podobno bez adaptera się łączy. Może też tutaj leży w tym problem? Brak obsługi jednego protokołu.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2017
    Skąd
    warsz
    Postów
    11
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Sprawdziłem połączenie z systemem czujników parkowania jak pisał w jednym temacie JackTheNight i mes bez niebieskiego adaptera połączył się z modułem tak samo AlfaOBD (nie pamiętam jak z adapterem niebieskim bo chyba nie próbowałem).

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2019
    Skąd
    Nakło nad Notecią
    Wiek
    41
    Postów
    775
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet LPG Stag Qnext Lounge
    Rocznik
    2018
    Robisz komputerem wszystko włącznie alfą czy alfa na telefonie? Jak na telefonie to może wyczyść dane i pamięć programu. Po tej operacji stracisz ewentualną kopię proxy jeśli ją wcześniej utworzyłeś. Ja robię alfą osiowanie i po bluetooth i u mnie muszę użyć niebieskiego adaptera. Wykonuje wszystko wg instrukcji i po wpięciu niebieskiego i wykonaniu poleceń osiowanie leci dalej beż uwag.

  10. #9
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Wgl nie byłem świadom ale w tipo jest inny can niż np w 500-ce.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2017
    Skąd
    warsz
    Postów
    11
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Tak, wszystko wykonuje na komputerze, interfejs przewodowy na USB.

    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Wgl nie byłem świadom ale w tipo jest inny can niż np w 500-ce.
    Masz może jakieś źródła, dane co na ten temat piszą?

    Cytat Napisał harry.wesoly Zobacz post
    Ja robię alfą osiowanie i po bluetooth i u mnie muszę użyć niebieskiego adaptera. Wykonuje wszystko wg instrukcji i po wpięciu niebieskiego i wykonaniu poleceń osiowanie leci dalej beż uwag.
    Jaki masz interfejs, marka, model?

  12. #11
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Moim źródłem wiedzy jest moduł do grzałek ptc który gada z 500 tką a nie gada z tipo. Dziwi mnie to bo chinski prędkościomierz podłaczany do obd w tipo działa.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2017
    Skąd
    warsz
    Postów
    11
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Moim źródłem wiedzy jest moduł do grzałek ptc który gada z 500 tką a nie gada z tipo. Dziwi mnie to bo chinski prędkościomierz podłaczany do obd w tipo działa.
    Jaki masz interfejs którym się łączysz?

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2019
    Skąd
    Nakło nad Notecią
    Wiek
    41
    Postów
    775
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet LPG Stag Qnext Lounge
    Rocznik
    2018

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2017
    Skąd
    warsz
    Postów
    11
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Zaktualizowałem firmware w STN i nie laczy mi sie w AlfaOBD z modułami które wymagają adaptera niebieskiego. Natomiast w MES łączy się z wszystkimi modułami (z tymi co wymagaja adaptera to z adapterem) i osiowanie przeszlo bez problemu (po zmianie konfiguracji w Alfie osiowanie robione tylko przez MES).


 

Podobne tematy

  1. osiowanie proxy
    Napisany przez speed3077 na forum Instalacja elektryczna i elektronika Tipo
    Odpowiedzi: 158
    Ostatni post: 06-11-2024, 14:36
  2. 500X USA Osiowanie Proxy błąd + błąd B106D-86
    Napisany przez Daro_Tychy na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-10-2022, 23:20
  3. Osiowanie proxy po naprawie centralki Blue My
    Napisany przez dybuk na forum Punto Evo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 04-11-2021, 09:43
  4. Osiowanie proxy - nie działa zamek centralny
    Napisany przez sashan na forum Punto Evo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-04-2019, 17:36
  5. Osiowanie proxy
    Napisany przez lesny90 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-07-2018, 21:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538osiowanie-proxy-niepowodzenie-51682

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl