Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2019
    Skąd
    Piła
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Grande Punto 1.3 Multijet
    Rocznik
    12.2011

    Kalibracja / korekta licznika 1.3 multijet

    Witam wszystkich !

    W autku mam taki problem , wymieniłem zestaw wskaźników bo stary miał uszkodzony wyświetlacz (taki już kupiłem ) , w nowych zegarach jest niższy przebieg i non stop pulsuje gdyż jak wiadomo jest niezgodność ...
    Chciałbym ustawić to jak być powinno na oryginalny przebieg i teraz pytanie do was jak to zrobić i czym ?

    Mam dostęp do kts i cdif oraz delphi .



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Licznik pulsuje z powodu błędu konfiguracji Proxy. Trzeba podłączyć kompa i sprawdzić błędy, oczywiście osiowanie. Co do zmiany przebiegu, to nie wiem jak to teraz prawnie wygląda, były jakieś zmiany. Nie wiem, czy weszły. Ogólnie w Multiecuscan do przodu można zmienić. Interfejs Elm na STN1170 i adapter typ 3.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2019
    Skąd
    Rokitno Szlacheckie
    Wiek
    35
    Postów
    1
    Auto
    Alfa 159
    Rocznik
    2010
    Cześć.Miałem podobny problem .jak sobie poradziłeś

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2019
    Skąd
    Piła
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Grande Punto 1.3 Multijet
    Rocznik
    12.2011
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Licznik pulsuje z powodu błędu konfiguracji Proxy. Trzeba podłączyć kompa i sprawdzić błędy, oczywiście osiowanie. Co do zmiany przebiegu, to nie wiem jak to teraz prawnie wygląda, były jakieś zmiany. Nie wiem, czy weszły. Ogólnie w Multiecuscan do przodu można zmienić. Interfejs Elm na STN1170 i adapter typ 3.
    Osiowanie też tylko multiecuscanem ? Czy da radę to ogarnąć texą , ktsem lub cdif ?

  6. #5
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał miuosh Zobacz post
    Osiowanie też tylko multiecuscanem ? Czy da radę to ogarnąć texą , ktsem lub cdif ?
    Nie znam, więc nie odpowiem. Sprawdź, czy można zrobić w nich procedurę Proxi Aligment. Z ciekawostek, to np. w Delphi nie ma możliwości przestawienia liczby kuponów, aby ponowne w zegarach pojawiła się informacja o km do serwisu.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2019
    Skąd
    Piła
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Grande Punto 1.3 Multijet
    Rocznik
    12.2011
    Ostatecznie adaptację proxi ogarnąłem delphi , ale przebiegu nie idzie ruszyć ani ktsem ani texą nie wspominając o delphi, dlatego zamówiłem kabel elm327 i adapter typ3

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2019
    Skąd
    Piła
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Grande Punto 1.3 Multijet
    Rocznik
    12.2011
    IMG_20190825_121105.jpg

    Posiadam interface i adapter jak na foto i mam taki problem... Przez Multiecuscan 3.9 nie mogę się połączyć z wskaźnikami ani z bodycomputerem, laczy się z silnikiem abs itp. Po próbie laczenia z zestawem wskaźników również wywala błąd polaczenia. Ktoś wie czemu tak się dzieje??

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2019
    Skąd
    Piła
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Grande Punto 1.3 Multijet
    Rocznik
    12.2011
    Temat do zamknięcia , winny był interface.

  10. #9
    Klubowicz wykluczony
    Dołączył
    11 marzec 2018
    Skąd
    https://t.me/pump_upp
    Postów
    58
    Auto
    Fiat Linea
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał miuosh Zobacz post
    Ostatecznie adaptację proxi ogarnąłem delphi , ale przebiegu nie idzie ruszyć ani ktsem ani texą nie wspominając o delphi, dlatego zamówiłem kabel elm327 i adapter typ3
    To udało się Delphi?

  11. #10
    Klubowicz wykluczony
    Dołączył
    11 marzec 2018
    Skąd
    https://t.me/pump_upp
    Postów
    58
    Auto
    Fiat Linea
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał miuosh Zobacz post
    Ostatecznie adaptację proxi ogarnąłem delphi , ale przebiegu nie idzie ruszyć ani ktsem ani texą nie wspominając o delphi, dlatego zamówiłem kabel elm327 i adapter typ3
    Mam Delphi ale nie mogę znaleźć. Osiowania, możesz wrzucić zjdecie w której zakładce jest?

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2015
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    6
    Auto
    Punto Grande 1.2 v8
    Rocznik
    2005
    W multiecuscan można tylko "w górę" kręcić. Adapter nr. 3, to tak jak na zdjęciu, przejściówka między interfejsem elm a gniazdem obd2 w kolorze żółtym (do tego punciaka tyle wystarczy).
    Polskie prawo zabrania cofania zegarów (trzeba zgłosić w urzędzie o zmianie licznika i tyle).


 

Podobne tematy

  1. Korekta licznika po wymianie zegarów
    Napisany przez oski981 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post: 08-03-2024, 15:52
  2. Korekta krótkoterminowa
    Napisany przez sp3ra na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 29-08-2017, 22:54
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-12-2016, 20:30
  4. korekta stilo 2006
    Napisany przez tomasnew na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 18-08-2016, 15:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Fiat multijet korekta licznika

https:fiatklubpolska.plgrande-punto-469kalibracja-korekta-licznika-1-3-multijet-45264

multiekcscan cofanie licznika

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl