Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 25 z 25
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2010
    Skąd
    namyslow
    Postów
    16
    Auto
    punto
    Czujnik jest w kolektorze dolotowym od strony ściany grodziowej. jest to jedna wtyczka i jedna śrubka typu torx, odkręcasz i wkładasz nowy. Nie ma tam innego czujnika wiec nie pomylisz. Poniezej daje link do zdjecia jak mniej wiecej wyglada sam czujnik.

    http://www.forum.alfaholicy.org/zala...224_150217.jpg



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 grudzień 2018
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    38
    Postów
    2
    Auto
    Fiat panda
    Rocznik
    2005
    Witam mam problem z moja Panda 1.3 multijet 70 km 2005 sytuacja wyglada identycznie jak te opisywane wyżej czyli powyżej 3000 na sekundę traci moc wchodzi w tryb awaryjny zapala check engine i po piątym odpaleniu check engine znika, byłem w Fiacie komputer podłączyli nic nie znaleźli wiec pytanie do was co to moze być czy to faktycznie czujnik ciśnienia doładowania ? I gdzie go znajdę w moim aucie, wymieniona wcześniej turbina bez większej poprawy

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2010
    Skąd
    namyslow
    Postów
    16
    Auto
    punto
    Przyjacielu, gdzie się znajduje ten czujnik, masz post wyżej. Od strony grodziowej w kolektorze dolotowym. Nie wiem czy w Pandzie jest identycznie bo ja opisywałem problem w Grande Punto w wersji 90konnej. A znając życie może się coś różnic, bo są inne moce.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 grudzień 2018
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    38
    Postów
    2
    Auto
    Fiat panda
    Rocznik
    2005
    Spoko dzieki za info wstawiam auto do warsztatu maja szukać przyczyny pozdrawiam

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2014
    Skąd
    Wrocław/Siechnice
    Wiek
    38
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 MJ Cargo 75KM
    Rocznik
    2006
    Mam ten problem dwa razy w roku (jesienią i wiosną) mam jeden czujnik na podmianę. Jak jeden zaczyna wariować wkładam drugi a pierwszy czyszcze i chowam bo wiem ze zaraz sie przyda. JerryRuko, nie dawaj na warsztat bo szkoda pieniędzy. Poszukaj w guglach gdzie jest czujnik. Wykręć go, przeczysc, zamontuj i ciesz się jazdą. U mnie czsami trzeba ze dwa trzy razy przeczyścić aby było dobrze. A czyszczę je preparatem do mycia gaźników z nagaru.


    Czujnik o nr 0281002844 NOWY BOSCHa mam za 95zł, jak ktoś potrzebuje innych części to zapraszam do kontaktu, wystawię FV VAT.

    Auto Fiat Doblo Cargo 2006 po lifcie 1.3MJ 75KM, przebieg (tylko z krzesła niech nikt nie spadnie) ponad 700.000.
    Ostatnio edytowane przez Inkub ; 19-12-2018 o 08:06

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2019
    Skąd
    Rzeszow
    Wiek
    41
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Fiorino
    Rocznik
    2008
    Witam,

    mam podobny problem czy udało się wymienić ten czujnik ?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Inkub Zobacz post
    Mam ten problem dwa razy w roku (jesienią i wiosną) mam jeden czujnik na podmianę. Jak jeden zaczyna wariować wkładam drugi a pierwszy czyszcze i chowam bo wiem ze zaraz sie przyda. JerryRuko, nie dawaj na warsztat bo szkoda pieniędzy. Poszukaj w guglach gdzie jest czujnik. Wykręć go, przeczysc, zamontuj i ciesz się jazdą. U mnie czsami trzeba ze dwa trzy razy przeczyścić aby było dobrze. A czyszczę je preparatem do mycia gaźników z nagaru.


    Czujnik o nr 0281002844 NOWY BOSCHa mam za 95zł, jak ktoś potrzebuje innych części to zapraszam do kontaktu, wystawię FV VAT.

    Auto Fiat Doblo Cargo 2006 po lifcie 1.3MJ 75KM, przebieg (tylko z krzesła niech nikt nie spadnie) ponad 700.000.
    Witam,

    gdzie znajduje się ten czujnik mam podobny problem, od góry czy dołu ?

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2014
    Skąd
    Wrocław/Siechnice
    Wiek
    38
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 MJ Cargo 75KM
    Rocznik
    2006
    Czujnik od gory za filtrem powietrza. Nic nie demontujesz.

  9. #23
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    Philippines
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    To co opisujecie ,to objawy jakie wskazuje każdy tester pojazdów z Mjetem-nagły spadek mocy gdy jest wilgotno -przyczyna nieznana.Jak widać forumowcy znaleźli to ,czego nie znają dziennikarze opisujący te silniki. U mnie w punto mjet 70KM było podobnie-obroty max 3000 ,zero mocy ,zero błędów .Usterka? Zakleszczyła się turbina -potrzebna była pełna regeneracja,po tym perfect .

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2017
    Skąd
    Jasło
    Postów
    6
    Auto
    Grande Punto 1.3 MultiJet
    Rocznik
    2006
    Cześć, u mnie w 1.3D MultiJet 90KM był bardzo podobny problem.

    Jechałem kiedyś do Zakopanego i przy wyprzedzaniu zaświecił się check i turbo przestało chodzić. Po usunięciu błędu może parenaście minut działało i to samo.

    Problem rozwiązał mechanik, wsadził głowę, posłuchał chwilę i wymienił kawałek gumowej rurki ( chyba jakieś podciśnienie ), która zaczynała się przy takim urządzeniu zamontowanym zaraz pod klapą, u góry na chłodnicy. Przewód ten szedł gdzieś za silnikiem. Po prostu zetlał i zrobiła się niewidoczna dziurka. Jego szerokość to jakieś do 1cm.

    Usunął błąd i samochód śmiga jak nowy.

    Dodam jeszcze, że błąd który pokazywał komputer to coś w stylu "Błąd podciśnienia turbiny"

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2020
    Skąd
    Ruda Śląska
    Wiek
    36
    Postów
    3
    Auto
    Fiat doblo II
    Rocznik
    2007
    witajcie panowie.
    Mam podobny problem z moim doblo 1,3 multijet 2007 rok i pomysły mi sie już skończyły a mianowicie:
    auto jeździło normalnie i od jakiegoś czasu było już słychać łańcuch rozrządu. Oddałem do mechanika na wymianę. Oprócz łańcucha wymienić musiał wałek wydechowy, ponieważ była już zerwana blokada do ustawienia rozrządu. podczas tej operacji wyjęte wtryskiwacze i oddane do regeneracji. Po ponownym poskładaniu wszystkiego przestała działać turbina. I tak : rozrząd sprawdzony- dobrze ustawiony, wtryskiwacze dobrze zakodowane, przepływomierz wymieniony na nowy, czujnik ciśnienia doładowania podmieniany z nowym i dalej to samo, kolektor dolotowy- czysty, egger - wyczyszczony, działający, turbina bez zmiennej geometrii, dałem do sprawdzenia - sprawna, katalizator wycięty, sprawdziłem szczelność układu i nigdzie nie dmucha, nie wywala żadnego błędu.
    proszę o pomoc.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Brak mocy w silniku 1.9 Multijet
    Napisany przez mililitr na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 06-02-2016, 14:13
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 23-07-2015, 10:21
  3. 1.3 multijet brak mocy
    Napisany przez b8tz na forum Doblo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-04-2014, 23:00
  4. Doblo 1,3 multijet brak mocy, problemy z rozruchem.
    Napisany przez xborg na forum Doblo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 30-10-2012, 17:11
  5. 1,3 MultiJet i brak mocy
    Napisany przez a.chudzicki na forum Idea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 01-02-2012, 18:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plgrande-punto-4691-3-multijet-brak-mocy-31751

https:fiatklubpolska.plgrande-punto-4691-3-multijet-brak-mocy-317512

fiat panda 1.3 multijet brak mocyokresowy spadek mocy w punto ewo 1.3 jtd1.3 multijet brak mocyfiat grande punto 1.3 multijet brak mocyodcina turbo 1.3jtdbrak mocy grande punto 1.3 multijetpanda 1.3 multijet brak mocy do 2.5 obrotowpunto 1.3 multijet brak mocynagly brak mocy 1.3 grande puntofiat grande punto 1.3 jtd slabo sie zbiera90km opiniefiat 1.3jtd p0234Panda multi jet wysokie obroty turbina check engineddis brak mocy po 3000panda 1.3 jtd przyspieszenie1.3 multijet 90fiat 500 disek traci mocpanda 1 3 brak mocygrande punto 1.3 multijet brak mocyfiat 1 3 multijet odcina moc przy 3000 obrotow1.3 multijet jak wilgotno brak mocy1.3 multijet p0236 brak mocydoblo 1.3 multijet brak mocydemontaz kolektora gp 1.3

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl