Witam chciałem poznać opinie na temat małego silniczka produkowanego w polskich zakładach TWIN AIR 0.9 85km czy się ogólnie opłaca kupić pande z tym silnikem
Witam chciałem poznać opinie na temat małego silniczka produkowanego w polskich zakładach TWIN AIR 0.9 85km czy się ogólnie opłaca kupić pande z tym silnikem
Pewnie zależy od wielkości auta. W 500L wydaje się być za mały (za dużo spali przy normalnych prędkościach, przyspieszaniu pod obciążeniem). Zresztą brakuje w 500L jakiegoś silnika 140-150 KM... tu jest test: Fiat 500L 105HP - test | Pierwsza jazda
W mniejszym aucie, jeżdżącym głównie po mieście to może mieć sens.
Pzdr
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Jeździłem samochodami z tym silnikiem, uważam że jak na dwa cylindry silniczek jest całkiem żwawy. Osobiście nie jestem zwolennikiem downsizingu ,bo wiem jak te wszystkie wysilone silniczki będą siać awariami po kilku latach. ( słynne problemy z TSI grupy VAG)
Niemniej jednak gang tego silniczka ujmuje, lepiej gra tylko moje v6