Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 lipiec 2009
    Skąd
    mysłowice
    Postów
    4
    Auto
    bravo 1.9

    problem z naprawą gwarancyjną

    Witam,
    Mam problem z Autoryzowanym Serwisem Fiata w Katowicach( ul. Kościuszki).
    Stwierdzono w moim dwuletnim aucie wadę lakieru. Jak wiecie,gwarancja na lakier wynosi
    8 lat pod warunkiem że co 30 tyś. km wykona się przegląd techniczny auta w
    ASO. W tej chwili brakuje mi 10 tyś km do przeglądu, a serwis
    stwierdził że muszę teraz zrobić przegląd, bo inaczej nie naprawią wady w ramach
    gwarancji lub poczekac do wymaganych 30 tyś km- co zajmie mi kilka
    miesięcy i moim zdaniem może spowodowac pogłębienie się wady(głębokie
    odpryski lakieru i farby na klapie bagażnika tzw. skwarki). Czy oni maja prawo zmuszac mnie do wykonania przeglądu( płatnego ok 1tyś zł) teraz?
    Macie jakieś pomysły jak to ugryźć czy dac sobie spokój i poczekać.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    ja bym poprosił o pisemną odmowę usunięcia usterki w ramach gwarancji i poczekaj do terminu następnego przeglądu.
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  4. #3
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Nawiedź inny serwis, nikt nie powiedział że akurat jesteś skazany na ten w którym byłeś. Zapytać się nie szkodzi, może akurat uda Ci się sprawę załatwić pozytywnie gdzie indziej.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 lipiec 2009
    Skąd
    mysłowice
    Postów
    4
    Auto
    bravo 1.9
    Dzieki, faktycznie podjade do innego serwisu, pozdrawiam

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    skoro robisz przeglądy regularnie to nie maja prawa odmówić ci naprawy gwarancyjnej a to ze masz przegląd za jakiś czas nie jest żądnym tłumaczeniem ze musisz go zrobić wcześniej bo inaczej nie usunął usterki. po prostu cię zbywają takie jest moje skromne zdanie tez miałem przygody z ASO.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 lipiec 2009
    Skąd
    mysłowice
    Postów
    4
    Auto
    bravo 1.9
    Dokładnie, byłem tam dziś i postraszyłem ich D.A.S.em, okazało się że już mogą mi teraz naprawić ale nie dadzą zastępczego auta bo nie ma takiego zapisu w gwarancji, była awantura i auto zastępcze się znalazło ale dopiero po 10 sierpnia. Bez kitu z nimi od razu trzeba ostro i bez ogródek.Pozatym pisałem do federacji konsumentów i napisali że skoro robię przeglądy to znaczy że wywiązuję się z zapisów gwarancyjnych i nie maja prawa zmuszać mnie do wcześniejszego przegladu i naprawić auto bezzwłocznie. Tak to u nas jest w tym kraju, jak się nie podeprzesz paragrafami to g...no zdziałasz
    pozdrawiam

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Dokładnie tak jest dlatego jestem zadowolony ze na uczelni niby na Humanistycznym Kierunku jakim jest pedagogika miałem sporo prawa i wiem mniej wiecej co i jak i w razie czego gdzie szukac. Ciesze sie ze kolejna batalia z nieuczciwymi serwisantami skończyła się wygraną ze strony konsumenta.


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl