Mianowicie kiedy dodaje gazu wskaźnik temperatury pokazuje mi o jedna kreskę więcej niż powinno, a gdy jade z górki jesto jedna kreskę niżej. Czy tak być powinno? byłem w serwisie i mówili mi, że kreska cały czas była w odpowiedniej strefie.
Mianowicie kiedy dodaje gazu wskaźnik temperatury pokazuje mi o jedna kreskę więcej niż powinno, a gdy jade z górki jesto jedna kreskę niżej. Czy tak być powinno? byłem w serwisie i mówili mi, że kreska cały czas była w odpowiedniej strefie.
A ile według Ciebie "powinno"?
Temperatura nie powinna wchodzić na czerwone pole - wtedy jest więcej niż "powinno". Zwykle, zależnie od warunków pogodowych i obciążenia silnika (jazda z góry, pod górę, szybko, powoli, na niskich/wysokich obrotach, w korku etc.), wskaźnik trzyma się w środku skali... ale nie koniecznie sztywno! kreska w dół, czy kreska w górę jest w normie.
pzdr
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Nie ma problemu. Poza warunkami pogodowymi wymieniłem Ci inne czynniki.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Tu masz instrukcję obsługi i zaznaczony fragment: inst.jpg
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Dzieki ci teraz akurat znalazłem instrukcje Fiata pandy i też tam pisało. Dzięki