Mistral napisał(a):
Ty nie wsiadaj więcej w tego Fiata żony, bo ciągle znajdujesz tam rzeczy, które są dużo lepiej rozwiazane niż w Subaru
to auto po prostu jest nieporównywalne do subaru.
teraz offtop
Pomiędzy nimi jest przepaść.
w moim stilo naciskasz guzik i mówisz do auta co chcesz
np zmieniarka płyta 3 5 ściezka i gra
potem guzik, telefon i podajesz nr telefonu
potem eh nie będe dobijać, to jest przepaść bo nawet navi sterujesz głosowo.
prawie wszystko ma komendę głosową
podchodząc do auta przytrzymując guzik otwartych drzwi otwierają się okna i dach szklany ba całej długości auta aby przewietrzyć auto. Do stilo bez łaski kupisz brembo max i ferodo ds i wiele innych. stilo ma na narażonych blachach ocynk 32um a na reszcie 8. po 8 latach nie ma rdzy na tym aucie. nie ma żadnego mechanicznego guzika, wszystko mikrostyki. Komputer wie pod jakim kontem są lusterka, komputer wie w jakiej odlegości jest przeszkoda przy cofaniu. Czujniki codaina to też centlalka w sieci CAN
aplikacja diagnostyczna jest niesamowicie rozbudowana, można sprawdzić wszystko. Silo mówi która ważna żarówka się spaliła na wyświetlaczu, a po podpięciu kompa mówi o każdej żarówce o każdej pierdole. Mapy navi do stilo wychodzą na bieżąco, 2011 mam od listopada, są drogi mojego rozbudowanego, świeżego osiedla (navteq)
Silnik JTD bardzo trwały i dynamiczny bo to CR który wymyślił fiat. Oczywiście ma wszelkie esp, asr itp w
1200km robi na 60l on w baku a w mieście około 800-900km. cześci kosztują grosze, a na allegro jest mnóstwo gratów z wersji uk więc aut chyba nie kradną.
auto ma 8 poduszek powietrznych, zintegrowane sidzenia dla dzieci (można podnieść tylna kanapę, którą też da się ruszac przód i tył. Oparcia itp na tyle są regulowane więc można nawt pół leżec
Stilo to nie jest zwykły fiat. To było auto wojenne przeciwko VW i golfowi. włosi pojechali na maxa ze wszystkim co było w obecnym czasie znane i nie znane. to auto ma nawet roletę elektryczna na dachu czego nawet nie ma lexus!
wadą auta byla cena, bo kto normalny zapłaci ponad 120kpln za fiata? Dopiero z czasem wyszlo, że to solidne auto, które mieżdzy trwałością inne marki z tego okresu. Tan nawet słupki są obszyte miękkim materiałem, deska z miękkiego materiału gumopodobnego
czy jestem zadowolony? TAK i to bardzo, mam dwa super auta. Stilem jeździ żona, typowy dupowóz do pracy, wożenia dzieci. forek jest dla mnie, i na wspólne wyjazdy. Czy planuję sprzdać stilo? nawet o tym nie myślę, tak bardzo jestem zadowolony.
a teraz na zabicie wszelkiej subarowej masy - czy stilo ma radar utrzymujący odległość? TAK MA!
tak, to ten sam wynalazek co w "s" klasie!
fotel pasażera też ma wszelkie regulacje elektryczne jak góra dół plecy podparcie pleców rodzaje ogrzewania itp.
oczywiście klima dwustrefowa plus zamrażarka w schowku. Klima ma czujnik nasłonecznienia więc działa jak należy w stosunku do tego co jest w subaru. Komputer bada temp w kabinie w 5 czy 6 miejscach. Klima ma czujnik AQS który analiuzuje skład powietrza i jak jest coś nieteges to włącza obieg wewnetrzny, więc nie ma problemu ze smrodami z zewnątz
auto ma jedną wadę! jest mega ilość elektronki, komputer jest główny plus lewe i prawe drzwi (komputery) plus ecu plus coś tam i to wszysto na CAN.
a główna magistrala z hamaerykańskimi wtyczkami pod maską. Złącza niby certyfikowane itp, ale z biegiem czasu lubią wpuścić wilgoć a wtedy się to pitoli. To wszystko nie jest osłonięte! styki chronią "hermetyczne" kostki. Oczywiście, ja się elektroniki nie boję i odrazy zrobiłem z tym porządek, tak że wilgoć mi już nie straszna, ale faktem jest, że włosi tutaj dali ciała.
to nie moje stilo (mam jasna skórę i czarne auto), ale tak wygląda deska
Powiększ (rzeczywiste wymiary: 1024 x 768)Obrazek
i nie trzeba żebrać o dodatkowe czujniki bo to stilo samo sprawdza ilość i temperaturę oleju
Powiększ (rzeczywiste wymiary: 1149 x 818)Obrazek
end offtop
więc, moje subaru w najwyższej wersji to wóz drabiniasty. Być może w spec.b nie jest tak drabiniasto jak u mnie.
pozdrawiam i nie dobijam
edit:
pomimo momentu 260Nm przy 1700 rpm, sprzęgło się nie spaliło a dwumasa żyje dalej, pomimo przebiegu 200kkm