Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10

Temat: odcina turbo!!!  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 marzec 2016
    Skąd
    warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    1
    Auto
    fiat fiorino 1.3multijet
    Rocznik
    2008

    odcina turbo!!!

    witam posiadam fiata fiorino 1.3multijet 75ps 2008rok przebieg 175 ty km jeżdżę normalnie bez szaleństwa , chodzi normalnie , dam w palnik powyżej 110km/h i but w podłodze pyk odcina turbo zapala się check engine i idzie bez turbo . zgasze go odpale check zostaje ale turbina pompuje spowrotem jak na początku . zgasze auto na kilka godzin check zniknie i auto śmiga do momentu gdy znów docisne gaz i wtedy powtórka z rozrywki i tak w kółko .... rozmawiałem z mechanikiem i twierdzi ze się zapieka (kierownica w turbinie) . wyjąłem turbo , rozebrałem na części pierwsze , sztanga chodzi , zawór upustowy nie zacina się , łopatki w bdb stanie i tu się pojawia myk , iż w części wydechowej turbiny nie ma jak więcej rozebrać i na moje oględziny dwu godzinne z każdej strony po 500razy tej części nie ma możliwości rozebrania tego i znalezienia tej całej niby kierownicy wszystko odlane w jednym kawałku i na moją wiedzę z tej dziedziny się tego nie rozbiera no chyba ze się mylę i jakimś nie wiem jakim dziwnym cudem jest inaczej no ale to już wy pomóżcie .... . wężyk przy turbo ten cieniutki ładny nie pozaginany turbo suchutkie .......................... jakieś pomysły ?????



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    75KM nie ma zmiennej geometrii tylko klapę znaczy zawór upustowy. kiedyś w doblo klienta było podobnie ale tam był zapieczony zawór upustowy. musisz sprawdzić czy przy wysokim ciśnieniu otwiera klapę. ewentualnie czujnik ciśnienia do spr.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2008
    Postów
    171
    Auto
    Punto II FL 1,3 multijet 3D
    Rocznik
    2003
    A co komputer pokazuje? Wydaje mi się że podstawa to lapek pod obd i trzeba zobaczyć na co autko się skarży a skoro check się zaświeca to na coś się skarży
    Mój mi kiedyś gasł jak go przebutowałem i komp się skarżył na za niskie ciśnienie w listwie. A okazało się że jeden wtryskiwacz lubił sobie "popuścić". I tak jak marcin.b2508 - nie masz zmiennej geometrii

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 maj 2016
    Skąd
    Zamość
    Postów
    3
    Auto
    Doblo1.3
    Rocznik
    2008
    A w moim firmowym fiorino przy takim zachowaniu wyrzucało błąd czujnika doładowania, oczyszczony z sadzy i jest ok.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2018
    Skąd
    Nowe
    Wiek
    52
    Postów
    23
    Auto
    Fiat Ducato Maxi 3.0 160KM
    Rocznik
    2011
    Spadł mi wąż z wyjścia z intercoolera i pojawił się błąd silnika. Auto straciło moc. Założyłem wąż, nowa opaska ale błąd jest nadal. Czy on zniknie sam po czasie czy trzeba skasować komputerem przez złącze diagnostyczne ?

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    wawa`
    Wiek
    30
    Postów
    1
    Auto
    stilo
    Rocznik
    2003
    dokładnie podłacz i skasuj

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2018
    Skąd
    Nowe
    Wiek
    52
    Postów
    23
    Auto
    Fiat Ducato Maxi 3.0 160KM
    Rocznik
    2011
    Po podłączeniu zobaczyłem takie błędy ale niestety bez opisów: 017264, 023861, 010122 i 004513 (program Delphi). Błędy usunięte. Na razie bez jazdy wszystko wygląda ok. Nie wiem jak z systemem S&S ale nie ma komunikatu na desce, że jest odłączony.
    Ostatnio edytowane przez Ferrit ; 16-06-2018 o 12:11

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2018
    Skąd
    Nowe
    Wiek
    52
    Postów
    23
    Auto
    Fiat Ducato Maxi 3.0 160KM
    Rocznik
    2011
    Pierwsza jazda i wszystko OK. Wg pewnego internauty z forum punto zrobiłem odłączenie S&S. System pomimo wyłączonego przycisku nie gasi silnika. Po kilkunastu km pojawił się napis na desce S&S niedostępne, ale nic poza tym i po chwili zniknął. Żadnych błędów, kontrolek. Jeżdżę dalej.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2018
    Skąd
    Nowe
    Wiek
    52
    Postów
    23
    Auto
    Fiat Ducato Maxi 3.0 160KM
    Rocznik
    2011
    Wszystko OK. S&S nie wyłącza silnika. Jestem happy.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2018
    Skąd
    Nowe
    Wiek
    52
    Postów
    23
    Auto
    Fiat Ducato Maxi 3.0 160KM
    Rocznik
    2011
    Wszystko OK. S&S nie wyłącza silnika.


 

Podobne tematy

  1. Kupię kompletny silnik 2.0 20v turbo lub 2.0 16 turbo.
    Napisany przez JareczKu na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 08-12-2014, 00:27
  2. jtd odcina przy 3500obr/min
    Napisany przez junior85 na forum Zrób to sam
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post: 15-01-2013, 12:21
  3. [silnik] W trakcie jazdy odcina zasilanie
    Napisany przez elrom na forum Scudo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 30-08-2010, 05:23
  4. Alarm (chyba) odcina zapłon - problem z uruchomieniem Panda
    Napisany przez VVees na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-04-2010, 20:41
  5. [alarm] Ciągle się włącza i odcina zapłon
    Napisany przez MarcinM93 na forum Uno
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 07-10-2009, 19:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jak ustawic turbine fiat doblo 1.3 diesel

https:fiatklubpolska.plfiorino-460odcina-turbo-31985

fiat co moze odcinac turbo

fiorino turbina chcek engine

turbina fiorino 1.3

1.3 multijet odcina przy 3500

fiat doblo odcina turbo

fiorino 1.3 odcina 2800obr

1 3 jtd odcina turbine

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl