Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 20
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2017
    Skąd
    Kalety
    Wiek
    39
    Postów
    7
    Auto
    Ducato 3.0MJ
    Rocznik
    2012

    Szarpie podczas przyspieszania i włącza się check

    Witam Panowie

    Od jakiegoś czasu zauważyłem ze podczas przyspieszania na 2 mój fiacik szarpie( przerywa) i czasami załącza check i samochód wchodzi w tryb awaryjny oraz trzęsie silnikiem. Jak wyłączę silnik i załączę to problem braku mocy się traci a check świeci do następnego wyłączenia i włączenia silnika. Czasami problem jest codziennie a czasami raz na miesiąc. Ostatnio jak podłączyłem komputer to był błąd taki jak na zdjęciu niżej.
    blad fiat.png
    Czy jest to objaw końca wtrysku? Co zauważyłem problem nasila się w wilgotne lub deszczowe dni. Dziś też mi zrobił psikusa. Jutro rano podłączę kompa i zobaczę jaki tym razem mi błąd pokaże.
    Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2017
    Skąd
    Kalety
    Wiek
    39
    Postów
    7
    Auto
    Ducato 3.0MJ
    Rocznik
    2012
    Witam dziś po podłączeniu takie błędy
    blad fiat nowy1.jpg
    blad nowy 2.jpg

    Wie ktoś co to może być bo zaczyna mnie denerwować ta cała sytuacja

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2017
    Skąd
    krasnystaw
    Postów
    191
    Auto
    bravo 1.9 Mjet 16v
    Rocznik
    2007
    Kolego jak w wilgotne dni to przychodzi mi na myśl połączenie elektryczne wtryskiwacza. Poodpinaj wtyczki od wtrysków i psiknij kontakt sprayem do czyszczenia styków i sprawdź czy tam dobrze łączy i czy nie ma zaśniedziałych styków


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2017
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    67
    Auto
    Ducato 2,3 multijet 130
    Rocznik
    2012
    Te samochody mają problem z masą silnika ale wtedy raczej byłby problem z uruchamianiem a konkretnie prądem na rozrusznik. Wydaje mi się, że trzeba obejrzeć dobrze wiazke i połączenia.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2017
    Skąd
    Kalety
    Wiek
    39
    Postów
    63
    Auto
    Ducato 3.0 Multijet
    Rocznik
    2015
    Dzięki Panowie za wskazówki. Zauważyłem też że ta mata wygłuszająca jest dość często wilgotna. We wtorek ściągnę ja i zobaczę te wtyczki. Ale nie mają te błędy nic wspólnego z padającymi wtryskami?

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2017
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    67
    Auto
    Ducato 2,3 multijet 130
    Rocznik
    2012
    Tego nie wie nikt. Najpierw trzeba wykluczyć usterki elektryczne, żeby nie było, ze wymienisz 2 wtryski za 2 tys i błędy pojawia się znowu.
    Są różne "pady" wtrysków. Mogą przelewać i wtedy auto nie chce odpalić, innym objawem są problemy z dpf'em bo wtryski leja i zabija się sadzą a może tez wystąpić usterka elektryczna. Trzeba szukać.
    Ostatnio edytowane przez Mirekm71 ; 19-02-2018 o 01:14

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2017
    Skąd
    Kalety
    Wiek
    39
    Postów
    63
    Auto
    Ducato 3.0 Multijet
    Rocznik
    2015
    To mnie nie pocieszyłeś. Jutro sprawdzę wtyczki i napiszę co i jak.
    Dzięki za informacje i wskazówki

    Wysłane z mojego Lenovo YT3-X50L przy użyciu Tapatalka

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2017
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    67
    Auto
    Ducato 2,3 multijet 130
    Rocznik
    2012
    Jakie są dawki korekcyjne wtryskiwaczy?

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2017
    Skąd
    Kalety
    Wiek
    39
    Postów
    63
    Auto
    Ducato 3.0 Multijet
    Rocznik
    2015
    Dawki nie wiem jakie są bo nie pamiętam ale nie było dużych różnic. Zobaczę w sobotę. Ale chyba znalazłem przyczynę problemów. Dowody nizej. I jeszcze parę innych. Tak więc auto w sobotę jedzie do domu i naprawa. Są jakieś taśmy termo kurczliwe aby dobrze było to doszczelnione czy tylko cięcie lutowanko i termo kurczka

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2017
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    67
    Auto
    Ducato 2,3 multijet 130
    Rocznik
    2012
    Masakra, mam nadzieję, że ta naprawa rozwiąże problem.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2017
    Skąd
    Kalety
    Wiek
    39
    Postów
    63
    Auto
    Ducato 3.0 Multijet
    Rocznik
    2015
    No ja też mam nadzieję że to rozwiąże problemy. Zapowiada się sobota z lutownicą,[emoji16][emoji16][emoji3][emoji3][emoji3]

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2017
    Skąd
    krasnystaw
    Postów
    191
    Auto
    bravo 1.9 Mjet 16v
    Rocznik
    2007
    Przygryzione czy przytopione? Ja bym ładnie przeciął, odizolował kawałeczek założył dobra termokurczke i dobrze zlutowal( nie na ryja). Całość możesz zabezpieczyć taśma szmaciana [emoji57]


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2017
    Skąd
    Kalety
    Wiek
    39
    Postów
    7
    Auto
    Ducato 3.0MJ
    Rocznik
    2012
    Kable poprzecierane. Jeden o drugi o końcówki peszli. Tez tak myślałem właśnie. A powiedz mi kolego czym się różni dobra termokurczka od złej? po czy ja rozpoznać? one dla mnie wyglądają tak samo

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2017
    Skąd
    krasnystaw
    Postów
    191
    Auto
    bravo 1.9 Mjet 16v
    Rocznik
    2007
    Dobra jest taka która ma w miętę gruba ściankę i nie przetapia się zanim się skurczy co skutkuje ładnym jej ułożeniem na przewodzie. Są jeszcze takie z klejem ale w tym wypadku to bez sens [emoji6]


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2017
    Skąd
    Kalety
    Wiek
    39
    Postów
    63
    Auto
    Ducato 3.0 Multijet
    Rocznik
    2015
    Witam Panowie
    Dziś dopiero zabrałem sie za naprawę konkretną przewodów. Wcześniej prowizorycznie zabezpieczyłem je na budowie taśmą i poprawa była od razu. Błąd nie powrócił jak na razie. Mam pytanie co to za czujnik poniżej znajduje się na rurze od filtra do turbiny chyba. Pytam bo miał ułamany kabel jeden.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Metaliczne odgłosy podczas przyspieszania
    Napisany przez adrwod na forum Tipo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 31-08-2017, 12:15
  2. Wibracje na 4 i 5 biegu podczas przyspieszania.
    Napisany przez mwx na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 12-03-2016, 08:35
  3. Croma 1.9 - podczas przyspieszania czuć, że auto szarpie
    Napisany przez makapakaiq na forum Croma
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 19-02-2016, 16:03
  4. Szarpie podczas przyspieszania 1.2 16V
    Napisany przez szczepko920 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 14-06-2013, 16:09
  5. Bravo JTD 105 przydlawi sie podczas przyspieszania.
    Napisany przez arekarek73 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-08-2012, 20:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plducato-iii-459szarpie-podczas-przyspieszania-i-wlacza-sie-check-40240

tryb awaryjny podczas przyspieszania peugeotfiat ducato przerywa podczas jazdyfiat ducato przerywaducato szarpie przy przyspieszaniu

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl