Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    7
    Auto
    Doblo Maxi. 1,4 95km / Ducato Maxi 2,3MJ 130KM
    Rocznik
    2014/ 2014

    DUCATO Hill Holder i ESC nie do użycia- sprawdź silnik, problem z dpfem?

    Mam problem z jednym z samochodów, Ducato 2014r. ( nowy model) 2,3 -130km 150 000 przebiegu, od nowości u mnie ,a wiec bez żadnych uszkodzeń po wypadku , nieznanych napraw itd.

    W aucie po przejechaniu ok 50km zapala się kontrolka silnika, wyskakuje komunikat Hill Holder nie do użycia sprawdz instrukcję, Esc nie do użycia, sprawdź silnik, samochód traci moc i z wydechu leci niebieski , śmierdzący dym od dpf-a.
    Po wyłączeniu silnika i odpaleniu po chwili, odzyskuje moc natomiast kontrolka się nadal Pani a po paru kilometrach problem wraca, często jest odczuwalne uderzenie w pedał i auto traci moc , leci syf z wydechu. Dopiero gdy auto postoi dłużej problem znika na kolejne kilkadziesiąt km. Czytałem kilka postów o podobnej tematyce jednak nie znalazłem podobnego problemu z ducato. Auto miało wypalany komputerowo dpf, był on również czyszczony mechanicznie. Nie korzystałem z serwisu i nie chciałbym tego robić, tym bardziej ,że auto nie ma już gwarancji. Sprawdzałem akumulator i jest ok . Czy ktoś miał podobny problem? Czy macie jakieś rady? Bo mój mechanik wysiada, a do tej pory nie było problemu z naprawą żadnego z aut.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2016
    Skąd
    Łuków
    Wiek
    41
    Postów
    65
    Auto
    Ducato 2,3 130KM 2015r, Doblo 1,9 MultiJet 2007r
    Rocznik
    2015
    Wtryski leja i zapychaja DPFa - zrob test przelewowy. Mialem to samo, 5 razy auto zjezdzalo na lawecie i serwis czyscil DPFa i kazali jechac.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2017
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    67
    Auto
    Ducato 2,3 multijet 130
    Rocznik
    2012
    Ok, dzieki za info.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    7
    Auto
    Doblo Maxi. 1,4 95km / Ducato Maxi 2,3MJ 130KM
    Rocznik
    2014/ 2014
    Wtryski już wymienione , auto dopiero odebrałem, zobaczymy jak się będzie sprawdzać, 4 wtryski x 800zł nowe oczywiście ( z tego co wiem nie ma jeszcze regenerowanych)
    Niestety w kolejnym aucie ze zbliżonym przebiegiem , mniejszym o około 10 000, zaczyna się podobna sytuacja, akurat mnie dwukrotnie się to przytrafiło jak jechałem po ekspresówce i autostradzie przy prędkościach 130-140km/h , dwa razy stało się to przy podobnej ilości przejechanych kilometrów, tyle że nie dymiło nic z rury, ale auto niestety traciło totalnie moc, na co dzień jeżdżący kierowca nie miał do tej pory takich problemów, nie jeździ autostradą ani ekspresówką, robi około 100km , sugerujecie ,że to też będzie problem z wtryskami ?

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2016
    Skąd
    Łuków
    Wiek
    41
    Postów
    65
    Auto
    Ducato 2,3 130KM 2015r, Doblo 1,9 MultiJet 2007r
    Rocznik
    2015
    ja placilem po 750zl brutto ale musialem stare oddac
    najlepiej zrobic test przelewowy i kompem podpatrzec jaki stan zapchania filtra i co ile sie wypala

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2018
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Ducato 2.3 150km
    Rocznik
    2014
    Rekin
    Mam dokładnie taki sam problem
    Wymieniony regulator ciśnienia paliwa, dwa dni spokój i dzisiaj coś znowu zaczęło.
    U Ciebie się wyjaśniło?

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2018
    Skąd
    Łódź
    Postów
    1
    Auto
    ducato 2.3 130 km
    Rocznik
    2015
    Witam (Rekin ) naprawiles swojego ducato mam dokładnie ten sam problem co opisujesz co robić?

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    7
    Auto
    Doblo Maxi. 1,4 95km / Ducato Maxi 2,3MJ 130KM
    Rocznik
    2014/ 2014
    Cytat Napisał Arek1986 Zobacz post
    Witam (Rekin ) naprawiles swojego ducato mam dokładnie ten sam problem co opisujesz co robić?
    Tak jak wyżej kolega pisał , zrób test przelewowy, u mnie problemem były wtryski.
    W 3 autach problem pojawił się w przebiegach między 140k-160k
    Wymiany wtrysków załatwiły sprawę

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2019
    Skąd
    gdynia
    Wiek
    46
    Postów
    4
    Auto
    ducato 2,3
    Rocznik
    2010
    Kolego mam ten sam problem . Czy po wymianie wtryskiwaczy jest ok? Pozdrawiam Artur

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Rekin Zobacz post
    Wtryski już wymienione , auto dopiero odebrałem, zobaczymy jak się będzie sprawdzać, 4 wtryski x 800zł nowe oczywiście ( z tego co wiem nie ma jeszcze regenerowanych)
    Niestety w kolejnym aucie ze zbliżonym przebiegiem , mniejszym o około 10 000, zaczyna się podobna sytuacja, akurat mnie dwukrotnie się to przytrafiło jak jechałem po ekspresówce i autostradzie przy prędkościach 130-140km/h , dwa razy stało się to przy podobnej ilości przejechanych kilometrów, tyle że nie dymiło nic z rury, ale auto niestety traciło totalnie moc, na co dzień jeżdżący kierowca nie miał do tej pory takich problemów, nie jeździ autostradą ani ekspresówką, robi około 100km , sugerujecie ,że to też będzie problem z wtryskami ?
    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Kolego mam ten sam problem. Czy po wymianie wtryskiwaczy jest ok? Pozdrawiam Artur

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2019
    Skąd
    gdynia
    Wiek
    46
    Postów
    4
    Auto
    ducato 2,3
    Rocznik
    2010
    Kolego mam chyba ten sam problem. Zapala się hold hilter i po chwili zapala się kontrolka silnik. Na kompie pokazał się błąd zaworu pompy nr 1.
    Zawór wymieniony i po przejechaniu ok 600km ponownie to samo. Co robić. Czy to wtryski ?

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2020
    Skąd
    Silesia
    Wiek
    45
    Postów
    7
    Auto
    Ducato
    Rocznik
    2015
    Mam podobny objaw. Caly uklad wtryskowy po czyszczeniu i regeneracji na gwarancji. Dymienie na bialo bez zmian.. brak pomysłow. Teraz wymieniam turbo.


 

Podobne tematy

  1. ABS ESP Hill holder unaviable
    Napisany przez bananoo na forum Croma
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 18-01-2023, 08:32
  2. hill holder unavailable see handbook
    Napisany przez alf13 na forum Croma
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 16-06-2020, 00:30
  3. Hill Holder palące się kontrolki Punto 2003 r.
    Napisany przez Punto 2 sporting na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 11-10-2016, 21:19
  4. System hill holder
    Napisany przez ciumpa na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 23-03-2016, 17:42
  5. Hill holder błąd
    Napisany przez blind na forum Croma
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-12-2013, 00:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plducato-iii-459ducato-hill-holder-i-esc-nie-do-uzycia-sprawdz-silnik-problem-z-dpfem-36076

esc fiat ducatohill holder nie do dyspozycjiesc hill holderesc peugeot boxerducato esc podczas jazdyhill holderdukato escu1701 fiat ducatofiat ducato esc nie do dyspozycjiesc nie do dyspozycji fiat ducatohill holder fiatesc boxer ducato 2.3jtd z dpf hill holder dymi na bialofiat ducato 2017 hill holderducato 2.3 kopci na bialo i zapala sie esphill holder Ducato sprawdzpeugeot boxer hill holder unavailablepeugot boxer 2012r komunikat hill hollder nie do dyspozycjihill holder boxerhill holder unavailable fiatesc nie do dyspozycjifiat panda esc Problemducato hill holderesc doblo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl