Witam potrzebuję opis wtyczek w liczniku w samochodzie fiat ducato II z 2002 roku
Witam potrzebuję opis wtyczek w liczniku w samochodzie fiat ducato II z 2002 roku
Ostatnio edytowane przez bycool4 ; 21-12-2012 o 19:33
Zestaw wskaźników składa się z pięciu różnych złączy, z których każde spełnia następujące funkcje:
Złącze A:
styk 1 : wyjście sygnału tachometrycznego do centralki sterowania silnikiem M010 - styk 49 złącza D -; dla silników 2.0 benzynowych sygnał przekazywany jest do centralki M010 na styk G2 złącza A;
styk 2 : sterowanie lampką sygnalizacyjną obecności wody w filtrze oleju napędowego z czujnika K031 - styk 2 lub dla samochodów z zamontowanym Green Filter, z opornika podgrzewania oleju napędowego O020 - styk 1 konektor B;
styk 3 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną awarii układu Code;
styk 4 : podłączenie do masy C015;
styk 5 : podłączenie do masy dla czujnika prędkościomierza K084 - styk 2 -;
styk 6 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną włączonego hamulca postojowego, pochodzący z wyłącznika I040;
styk 7 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną awarii układu wtrysku/EOBD;
styk 9 : wejście sygnału temperatury płynu chłodzącego silnik, przekazywany z czujnika K035 - styk 2 -; dla wersji 2.0 z silnikiem benzynowym, sygnał jest przekazywany z czujnika K036, styk 3;
Złącze B:
styk 1 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną ładowania alternatora;
styk 2 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną zużycia klocków hamulcowych, pochodzący z czujnika K020 - styk 1 -;
styk 3 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną niewystarczającego poziomu płynu hamulcowego, pochodzący z czujnika K025 - styk 1 -;
styk 4 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną świec żarowych;
styk 5 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną światła kierunkowskazu prawego;
styk 6 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną światła kierunkowskazu lewego;
styk 7 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną niewystarczającego ciśnienia oleju silnikowego, pochodzący z czujnika K028 - styk 1 -;
styk 8 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną usterki układu Poduszki Powietrznej;
styk 9 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną włączonych świateł pozycyjnych;
styk 11 : sygnał wejściowy poziomu oleju silnikowego pochodzący z czujnika K032 - styk 1 -;
styk 12 : sygnał podłączenia do masy na czujnik K032 - styk 3 -;
Złącze C:
styk 1 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną otwartych drzwi;
styk 3 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną otwartych drzwi;
styk 6 : sygnał wejściowy automatycznej skrzyni biegów;
styk 7 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną awarii układu ABS;
styk 8 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną awarii układu EBD;
styk 9 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną systemu Cruise Control;
Złącze D:
styk 10 : sygnał zasilania akumulatora;
styk 11 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną świateł drogowych;
styk 12 : sygnał zasilania poprzez wyłącznik zapłonu;
styk 13 : podłączenie do masy dla czujnika poziomu paliwa N041 - styk 2 -;
styk 14 : sygnał wejściowy podłączenia do masy z czujnika poziomu paliwa N041 - styk 1 -;
styk 15 : sygnał wejściowy z czujnika prędkościomierza K084 - styk 3 -;
styk 16 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną przegrzania płynu chłodzącego silnik, przekazywany z czujnika K035 - styk 1 -;w przypadku wersji z automatyczna skrzynia biegów sygnał jest przekazywany z centralki automatycznej skrzyni biegów M055; w przypadku wersji z silnikiem 2.0 benzynowym sygnał przekazywany jest z centralki sterowania silnikiem M010, styk K3 złącza (patrz schemat elektryczny E5030 - STEROWANIE UKŁADAMI ELEKTRONICZNYMI SILNIKÓW BENZYNOWYCH);
styk 17 : sygnał wejściowy do licznika obrotów;
styk 18 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną poziomu płynu chłodzącego silnik, pochodzący z czujnika K026 - styk 2 -;
Złącze E:
styk 11 : sygnał wyjściowy prędkościomierza;
styk 13 : sygnał wyjściowy prędkościomierza;
styk 14 : sygnał wejściowy prędkościomierza;
styk 15 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną awarii układu ASR;
styk 16 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną nie zapiętych pasów bezpieczeństwa;
styk 17 : sygnał sterowania lampką sygnalizacyjną wyłączenia Poduszki Powietrznej po stronie pasażera.
Przykleilem
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
hallo bin neu hier
Witaj jak masz taka wiedze to napisz jak podlaczyc czujnik obrotomierza do Fiat Ducato 2000r silnik 2.8 HDI Pozdrawiam Krzysztof